Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ! (VIDEO)

    Σε μια ιδική εκπομπή-αφιέρωμα στο κορυφαίο αθλητικό κανάλι, canal+sport, ο Τζιμπρίλ Σισε μεταξύ άλλων μίλησε για όλα όσα έζησε στα δυο χρόνια αγωνιζόμενος στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Για τον παιχταρά μιλάνε οι Νικόλας Πατέρας, Ραϊμόν Ντομενέκ και άλλοι...

    Αναλυτικά όσα είπε στην συνέντευξη ο Τζιμπριλαρος:

    Για την υποδοχή στο Ελ.Βενιζέλος από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, είπε:
    "Στην Ελλάδα όλα ήταν υπέροχα από την αρχή... Είχαμε έρθει με ένα σούπερ lear jet και ήταν απίστευτο αυτό που συνέβη την πρώτη μέρα. Είχαμε μόλις προσγειωθεί στην Αθήνα με την οικογένειά μου και μας περίμενε ένα αυτοκίνητο έξω από το αεροπλάνο. Όταν προσπαθήσαμε να βγούμε από το αεροδρόμιο είδα μπροστά μου δύο κλούβες που ήταν αντικριστά η μία στην άλλη και έκλειναν το δρόμο. Από πίσω ήταν τρεις χιλιάδες φίλαθλοι του Παναθηναϊκού. Υπήρχε κόσμος παντού. Ήταν τρομερό! Δεν θέλω να με θυμούνται για το πώς έβαφα τα μαλλιά μου ή τι φορούσα. Το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο είναι να βάζω γκολ! Είχαν έρθει στο αεροδρόμιο για ΄μένα τρεις χιλιάδες άνθρωποι... Φανταστείτε να είχα βάλει όλα κι όλα 2 γκολ στο τέλος της χρονιάς... Ποιος θα ασχολούνταν μετά με το πώς ντύνομαι και πώς είναι τα μαλλιά μου".


    Για το επίπεδο και τους διαιτητές στην Ελλάδα, είπε:
    "Το επίπεδο ήταν καλό. Είδα πολλούς καλούς παίκτες στην Ελλάδα. Το χορτάρι στα γήπεδα, από την άλλη, δεν ήταν τόσο καλό... Αλλά προφανώς υπήρχαν και κάποια «περίεργα» πράγματα. Πολύ κακοί διαιτητές. Πραγματικά κακοί διαιτητές. Δεν ξέρω αν ήταν στημένοι, δεν μπορώ να το πω, αλλά σίγουρα είδα πολλές κακές διαιτησίες...» Από κει και πέρα δεν είχα ποτέ... παίξει ξύλο μέσα στο γήπεδο, αλλά στην Ελλάδα συνέβη κι αυτό. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που με είχαν πλησιάσει πάρα πολύ. Όχι κανείς δεν με χτύπησε δυνατά. Ίσως κάποιος μόνο στο πρόσωπο, αλλά... έριξα κι εγώ! Ένας από αυτούς πάντως, έφαγε μια καλή".


    Για την λογομαχία με τον Μαρινάκη μετά το ντέρμπι της ντροπής,είπε:
    "Μετά πήγα στα αποδυτήρια και αμέσως στη συνέντευξη Τύπου, όπου ανακοίνωσα ότι με αυτές τις συθήκες δεν μπορώ να παραμείνω στην Ελλάδα. Τότε ήρθε ο... δεν θέλω να πω το όνομά του (σ.σ. εννοεί τον κ. Μαρινάκη) και μου είπε «σε γαμ... σήμερα». Μπροστά σε τόσο κόσμο που είπε στα ελληνικά «σε γαμ... σήμερα». Όλη την προηγούμενη εβδομάδα προετοιμαζόμουν για τον αγώνα για να έρθει αυτός και να μου πει ότι με γαμ... Με τον τρόπο μου το είπε ήταν σαν να ήξερε πριν ξεκινήσει ο αγώνας ότι θα με νικήσει!"


    Για το λόγω που έφυγε απ τον Παναθηναϊκό και την Ελλάδα, είπε:
    "Πήγα και είδα τον διαιτητή και του δείχνω μια φωτογραφία με το γκολ μας και του λεώ, «είναι αυτό offside;». Και μου λέει «όχι». Και παρ’ όλ όπου που είπε «όχι» το σφύριξε! Ακόμα και σήμερα υπάρχουν πράγματα που έγιναν σε εκείνο τον αγώνα που δεν μπορώ να τα εξηγήσω. Ενώ στο γκολ του Ολυμπιακού που ήταν σαφέστατα offside, δεν έκανε τίποτα!!! Πριν τον αγώνα, ένας φίλος μου μου είχε πει ότι οι διαιτητές θα ευνοοήσουν τον Ολυμπιακό. Εκπληκτικό ε;;; Κι έτσι έγινε! Γι αυτό έφυγα..."

    Για τον Νικόλα Πατέρα, είπε:
    "Ήταν εκεί για την ομάδα, τόσο στις νίκες όσο και στις ήττες. Είχαμε μια συνεχή και ανθρώπινη επικοινωνία. Μικρές λεπτομέρειες, που όμως για μένα ήταν πολύ σημαντικές. Υπάρχουν άλλοι πρόεδροι που λένε «αφού παίρνει ο παίκτης τον μισθό του, δεν έχω τι άλλο να κάνω», όμως ο κ. Πατέρας δεν έμοιαζε με τους άλλους προέδρους που δεν ενδιαφέρονται για τους παίκτες. ήταν ευγενικός και πρόσεχε τις λεπτομέρειες. Μετά από δύο χρόνια στον Παναθηναϊκό, δεν ήμουν πλέον ένας από τους παίκτες του. Ήμουν φίλος του".


    Ο Νικόλας Πατέρας είπε για την μεταγραφή του Σισε:
    "Κρίναμε τον Τζιμπρίλ ως παίκτη και όχι ως... γκουρού της μόδας. Η αλήθεια είναι όμως ότι για τον Παναθηναϊκό, που είναι ένα «συντηρητικό κλαμπ», ήταν ένα τεράστιο βήμα η απόφαση να φέρει στην Ελλάδα έναν παίκτη όπως ο Σισέ. Και ήμασταν πολύ τυχεροί, γιατί ο Σισέ, όντας ένας πραγματικός σταρ του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, διαφήμισε παντού τον Παναθηναϊκό.
    Του είπα ότι ''το ποσό που θα επενδύσουμε σε ‘σένα είναι πολύ μεγάλο'', περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ για την ομάδα του και επιπλέον 2 εκατομμύρια το χρόνο για τον Τζιμπρίλ για τριετές συμβόλαιο, όμως του είπα ότι «έχω την αίσθηση ότι είσαι ο άνθρωπος που χρειάζεται ο Παναθηναϊκός». Ένας ηγέτης, ένας παίκτης νικητής που θα βοηθήσει πάρα πολύ την ομάδα, όπως και έκανε. Όταν ο Σισέ ήρθε στην Ελλάδα, ο Παναθηναϊκός έσπασε κάθε ρεκόρ στην πώληση εισιτηρίων διαρκείας. Πουλήσαμε 33,000 εισιτήρια για το ΟΑΚΑ. Είναι ρεκόρ για το ελληνικό ποδόσφαιρο".


    -VIDEO: 





    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad