Παγκόσμιο φαινόμενο οι οπαδοί του Παναθηναϊκού! (Pics)
Είναι εξωπραγματικά αυτά που έχουν καταφέρει οι οπαδοί του Παναθηναϊκού σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο γενικά...
Ο θαυμαστός για τον Παναθηναϊκό και το φανατικό κοινό του, ξεπερνάει την ευρωπαϊκή ήπειρο, φτάνοντας μέχρι και την άλλη άκρη του Ατλαντικού, τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, για πολλοστή φορά, που καταγράφουν και θαυμάζουν, την ανωτερότητα και την πίστη τους προς τον σύλλογο γενικά.
Αυτή τη φορά, ξανά, όλος ο πλανήτης ασχολήθηκε με τα μοναδικά κατορθώματα του κόσμου τού Παναθηναϊκού, όσον αφορά την μπασκετική ομάδα και τα εισιτήρια διαρκείας, πριν καν τελειώσει η τωρινή σεζόν, είχαν εκδοθεί για την επόμενη, τα 15 χιλιάδες διάρκειας για την επόμενη σεζόν και αυτά εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από 48 ώρες, ενώ και τα προηγούμενα ρεκόρ διάρκειας είναι επίσης των πράσινων, επίσης και σε αμέτρητα sold out κανονικών εισητηρίων!
Μιλάμε για ασύλληπτο νούμερο για τόσες ώρες, ένα ακόμα που το κάνει μοναδικό, είναι ότι κατά μέσο όρο, τα πίο ακριβά διάρκειας στην Euroleague, αλλά και από τα ακριβότερα από κάθε αλλά διαρκείας ελληνικών συλλόγων ακόμα και στο ποδόσφαιρο, παρ όλα αυτά, ο κόσμος τα εξάντλησε σε χρόνο ρεκόρ, για χάρη της λατρείας που έχουν προς τον Επτάστερο Παναθηναϊκό.
Δείτε το χαρακτηριστικό που ανέβασε στα social media της Αμερικανική ιστοσελίδα:
Το ποστ συνοδεύεται και από δύο βίντεο, γράφοντας με θαυμασμό: "Φανταστείτε να γινόταν κάτι παρόμοιο στο NBA".
Έχουμε ξανά γράψει και τονίσει, πως ο Παναθηναϊκός είναι η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα που έχει κοινό σε όλο τον πλανήτη, κοινό που δεν έχει σχέση με Ελλάδα, ο λόγος είναι οι μεγάλες διακρίσεις της ποδοσφαιρικής ομάδας στο τοπ επίπεδο το Πρωταθλητριών/Champions League, στην Euroleague με τα 7 ευρωπαϊκά, αλλά και η μοναδική Θύρα 13, που είναι το μεγαλύτερο οπαδικό κίνημα του πλανήτη, με αμέτρητους ακόλουθους και θαυμαστές διεθνώς.
Το φαινόμενο Θύρα 13, έχει γράψει από το 1966 μοναδικές οπαδικές στιγμές, εκδρομές και συνθήματα, είναι ο μοναδικός σύνδεσμος οργανωμένων παγκοσμίως, που δημιουργεί οπαδούς υπέρ της ομάδας, μέσω της ατμόσφαιρας που δημιουργεί στα γήπεδα όλες αυτές δεκαετίες σε Ευρώπη και Ελλάδα, αλλά και με τα συνθήματα, όπως το αξεπέραστο "Χόρτο Μαγικό", που το έχουν αντιγράψει και διασκευάσει στις γλώσσες τους, οργανωμένοι οπαδοί άλλων ομάδων από την Λατινική Αμερική μέχρι την Αυστραλία, την Ασία, την Αφρική μέχρι την Ρωσία, αμέτρητα τα βίντεο αυτά YouTube.
Το "Χόρτο Μαγικό", έχει ταξιδέψει εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο, έχει σχολιαστεί αμέτρητες φορές από γνωστούς YouTubers, ιστοσελίδες και περιοδικά, οπαδικά και μη, τον θαυμασμό για το σύνθημα και την ατμόσφαιρα που δημιουργείται με αυτό, έχουν εκφράσει CEO και μάνατζερ ομάδων του ΝΒΑ, αθλητές από το ΝΒΑ αλλά και την Ευρώπη.
Το τελευταίο τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος που είναι στο καλεντάρι της Euroleague επίσημα, όπου έγινε στο Παναθηναϊκό Στάδιο, σχολιάστηκε και μεταδόθηκε μέσω της Euroleague TV σε όλο τον κόσμο, από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα και αθλητικών ιστοσελίδων, ένα ιστορικό γεγονός, σε ένα ιστορικό μνημείο της παγκόσμιας αθλητικής κληρονομιάς, όπου μάγεψε αθλητές και θεατές σε όλο τον κόσμο!
Το brand του Παναθηναϊκού, έχει φτάσει στην άλλη άκρη του κόσμου όπως τα αντίστοιχα μεγάλα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, το επόμενο τουρνουά θα γίνει στην Αυστραλία, ενώ η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δέχθηκε επίσημη πρόταση το τουρνουά του 2026 να γίνει στην τεράστια αγορά της Κίνας, με ότι αυτό συνεπάγεται και καταλαβαίνετε.
Πρόσφατα η Euroleague ανακοίνωσε ένα σημαντικό στατιστικό στοιχείο, μου μάρτυρα ξεκάθαρα το διεθνές κοινό που έχει ο Παναθηναϊκός σε όλο τον κόσμο:
Ο Παναθηναϊκός είναι η πρώτη ομάδα στην Euroleague με τις περισσότερες προβολές στα social media της, με βίντεο και αναρτήσεις από τους αγώνες στην διοργάνωση από την αρχή της σεζόν, τα views λοιπόν έφτασαν στο τεράστιο νούμερο των 71+ εκατομμυρίων, στην πρώτη θέση, με διαφορά από την δεύτερη ομάδα πάνω από 14 εκατομμύρια views.
Ο Panathinaikos είναι ένα εξωπραγματικό αθλητικό brand πέρα από τα Ευρωπαϊκά δεδομένα! Μάλιστα η λίστα εστάλη σε όλες τις ομάδες της διοργάνωσης και είναι η παρακάτω:
Αφορά την mid season όπως αναφέρει η κλίμακα πάνω δεξιά, ότι και να πούμε οι αριθμοί σοκάρουν! Στην δεύτερη θέση είναι η Παρτιζάν και τρίτη η Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ οι πουθενάδες του Πειραιά, στην προ τελευταία θέση, με μόλις 3,2 εκατομμύρια views.Φυσικά ο Παναθηναϊκός σαν σύλλογος γενικά σε όλα τα σπορ, καταγράφει ρεκόρ σε όλα τα σπορ, που δεν μπορούν να ακολουθήσουν άλλοι ελληνικοί σύλλογοι και αρκετοί του εξωτερικού, σε Ποδόσφαιρο, αλλά και σε πολλά αθλητικά τμήματα του Ερασιτέχνη, όπως Βόλεϊ αντρών/γυναικών, μπάσκετ γυναικών αλλά και στο πόλο κλπ κλπ.
Στο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα εκτός από τα αξεπέραστα δύο ρεκόρ του διάρκειας στην Ελλάδα που κατέχει ο Παναθηναϊκός, έχει στο ΟΑΚΑ το ένα με πάνω 29 χιλιάδες διάρκειας το 2008 και το 2009 με πάνω από 31 χιλιάδες διάρκειας, στο ίδιο γήπεδο έπαιξαν και οι άλλοι δύο ανταγωνιστές του με σοβαρές ομάδες και μεταγραφές, όπως η αεκ με Ριβάλντο μεταξύ άλλων στο ρόστερ της με περίπου 24 χιλιάδες διαρκείας και η ομάδα του Πειραιά με Τζιοβάνι, Ζάχοβιτς κλπ έκοψαν περίπου 22 χιλιάδες διάρκειας.
Για να μην μιλήσουμε για τις δεκάδες χιλιάδων εκδρομών ρεκόρ σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενδεικτικά όπως αυτή στο Γουέμπλεϊ το 1971, στο Άμστερνταμ με τον Ajax το 1996 άνω των 32 χιλιάδων, αλλά και στο Ολίμπικο της Ρώμης με την Roma το 2009 άνω των 10 χιλιάδων οπαδών του Παναθηναϊκού και άλλες πολλές μέσα στις δεκαετίες που πέρασαν.
Και μέχρι σήμερα όμως ο Παναθηναϊκός στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις της Ουέφα έχει οπαδικά ρεκόρ εισιτηρίων, όπως το ρεκόρ σε αγώνα ομίλων Europa League με την Βιγιαρεάλ στο ΟΑΚΑ τη σεζόν 2023/24, άνω των 65 χιλιάδων εισητηρίων, αλλά και δύο ρεκόρ στο Conference League που δημιουργήθηκαν την φετινή σεζόν το ένα στα play offs του Conference League με την Λάνς στο ΟΑΚΑ, όπως και πρωτιά στα εισιτήρια στη φάση της League Phase του Conference League με την Τσέλσι στο ΟΑΚΑ:
Όπως έχουμε τονίσει παραπάνω, η μοναδικότητα των οπαδών του Παναθηναϊκού, αυτό που τους κάνει μοναδικούς, σε αντίθεση με των άλλων ελληνικών ομάδων, ότι δίνουν βροντερό παρών και στα άλλα μη δημοφιλή σπορ του συλλόγου, δεν θα αναφερθούμε στο βόλεϊ ανδρών/ γυναικών και μπάσκετ γυναικών που οι πράσινοι έχουν δείξει πως είναι έτη μπροστά από οπαδούς άλλων ομάδων, αλλά ακόμα και στο Πόλο, που ποτέ μέχρι σήμερα οι εκάστοτε διοικήσεις του Ερασιτέχνη δεν έχουν επενδύσει στα σοβαρά, σε αντίθεση με άλλους, παρ όλα αυτά οι πράσινοι οπαδοί κάνουν τη διαφορά, δημιουργούν ξεχωριστή ατμόσφαιρα, με μεγάλη συμμετοχή οπαδών που ούτε στην Ευρώπη δεν συμβαίνει, όπως θα δείτε σε μερικές φωτογραφίες παρακάτω από την φετινή σεζόν:
Από τον σύνδεσμο των Πετραλώνων το coreoΜε τους αθλητές της ομάδας Πόλο μετά από απλό αγώνα για το πρωτάθλημα την φετινή σεζόν.
Η πραγματικότητα είναι ακλόνητη και αδιαπραγμάτευτη σε αριθμούς και γεγονότα: Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι έτη μπροστά από κάθε άλλο σύλλογο στο παγκόσμιο στερέωμα σε όλα τα σπορ!!!
Πάρα τα πολλά ψέματα των αντιπάλων του, κυρίως εκ Πειραιά, μήπως και τον φτάσουν, μάταια όμως, δεν θα αλλάξει ποτέ η ανωτερότητα του Παναθηναϊκού και του κόσμου τού σε όλα τα επίπεδα!!!
Editorial: (greenarea team)
Δεν υπάρχουν σχόλια