Header Ads

  • Breaking Green News

    ΑΡΗΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ:"200.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ..."

     Σε φοβερές αποκαλύψεις προέβει σήμερα ο Αλέξης Κούγιας σε συνέντευξη που παραχώρησε, παρέδωσε στη δημοσιότητα και δεύτερο απόσπασμα από άλλη κασέτα όπου αναφέρει προσφορά  του Μαρινάκη στον Δαλούκα  200.000 ευρώ για να αδικήσει τον Παναθηναϊκό...

    Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κούγιας σήμερα...

    "Το κείμενο που θα σας διαβάσω είναι πιστή απομαγνητοφώνηση δύο CD που ήρθαν στο γραφείο μου σε φάκελο πριν δύο εβδομάδες και σήμερα τα παρέδωσα στην προϊσταμένη της εισαγγελίας Αθηνών, κα. Ράικου, που με ταχύτητα ανταποκρίθηκε κι έδωσε κατάθεση δύο ωρών».

    Υπάρχει ένα κύκλωμα που προκαθορίζει ποιες ομάδες θα ανέβουν από την Γ στη Β' από την Β' στην Α', ανέφερα λεπτομέρειες για την Ηλιούπολη για τον Γιώργο Τσακογιάννη και τις ενέργειές του. Πέρυσι έκανα καταγγελίες ότι οριζόντουσαν από την ΚΕΔ κυρίως Αθηναίοι διαιτητές που μας κατακρεουργούσαν. Φέτος, ζητήσαμε να μην μας Αθηναίοι διαιτητές και τώρα την Κυριακή θα μας σφυρίξει Αθηναίος διαιτητής. Είναι ένα μήνυμα". 

    -"Ο Αχιλλέας Μπέος και οι άγνωστοι συνεργοί του μπορούν να ορίζουν όποιον διαιτητή θέλουν, ακόμη και στη Σούπερ Λίγκα. Προκύπτει πως ο Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα διαιτησίας στο διαιτητή Δαλούκα. Ότι πριν τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε στην Ιταλία να πλησιάσει το διαιτητή. Διηγείται ο Αχιλλέας Μπέος ότι τον διαιτητή Δαλούκα πλησίασε ο κύριος Μαρινάκης, του πρόσφερε 200.000 ευρώ, δεν το έκανε, αλλά έδωσε το λόγο της τιμής του ότι θα τον πλησιάσει. Μετά το ματς Μακάμπι-Ολυμπιακός ο κ. Μπέος συνάντησε τον κ. Δαλούκα, διηγείται τι του είπε με εκφράσεις χυδαίες και το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά τι προηγήθηκε, πώς ο Μπέος είπε στο Δαλούκα ότι έχει τη δυνατότητα να τον βάλει να σφυρίξει, ότι θέλει από αυτόν πριν τον βάλει να σφυρίξει ότι θα υποσχεθεί να παίξει 52-48 υπέρ του Άρη με τον Παναθηναϊκό. Διηγείται τι έκανε στο ημίχρονο αυτού του αγώνα στο κινητό του κ. Δαλούκα».

    Πριν από αυτό, ο Μπέος μπροστά στη γυναίκα του Δαλούκα απείλησε ευθέως τον ίδιο πως αν δεν τηρήσει την υπόσχεσή του, θα έρθουν Ρώσοι και Βούλγαροι. Στο τελευταίο κομμάτι γίνεται αναφορά στο κύκλωμα του στοιχήματος, που είναι ανεξέλεγκτο κι επειδή έχασε κόσμος τα λεφτά του, ο Μπέος δεν ξέρει πώς θα αντιδράσει».

    «Ελπίζω από σήμερα να γίνει κάτι για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα πάψουν να υπάρχουν Μπέοι και Τσακογιάννηδες, αλλά και κάποιοι υπάλληλοι στην ΕΠΟ που έχουν μοναδικό τους μέλημα πώς θα στήνουν τα ματς ακόμη και στα περιφερειακά πρωταθλήματα. Για όλα αυτά έχω καταθέσει».

    Δεν είμαι υπηρέτης κανενός ξένου συμφέροντος. Είχα να δω 10 χρόνια τον κύριο Πατέρα. Είμαι περήφανος και αυτοδημιούργητος άνθρωπος κι έχω χάσει πολλά χρήματα. Όμως ήταν τύχη για μένα να μου ανατεθεί η υπεράσπιση του Δαλούκα, γιατί αλλιώς δεν θα έρχονταν οι κασέτες αυτές στα χέρια μου. Αμέσως μόλις μου έστειλαν τις κασέτες, το μυαλό μου πήγε στο Νικόλα Πατέρα. Νόμιζα πως με επέλεξε για να τις βγάλω στη δημοσιότητα. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, ήρθαν και τις παρέλαβαν στο γραφείο μου τρεις συνεργάτες, επικοινώνησα και μίλησα με τον Νικόλα Πατέρα. Αιφνιδιάστηκε. Έδειξε μία ειλικρινή έκπληξη. Του είπα να τις ακούσουμε μαζί, γιατί εγώ μόνος μου δεν μπορώ να σηκώσω αυτό το βάρος. Τις ακούσαμε και τον κάλεσα ως πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και του ΠΑΟ να μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου. Η συμπεριφορά του τις επόμενες μέρες με απογοήτευσε γιατί δεν έκανε τίποτα.


    Πήγα στον κύριο Πιλάβιο. Κι εκεί όμως δεν έγινε τίποτα. Είχα αποφασίσει να κάνω σήμερα αυτή τη συνέντευξη και σήμερα την κάνω. Για το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ήττα να το κάνει αυτό ο πρόεδρος της Παναχαϊκής και να μην το κάνει ο πρόεδρος της ΕΠΟ ή ο πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Η Παναχαϊκή είναι η μόνη ομάδα χωρίς χορηγία της Σούπερ Λίγκας.

    -Ο Αλέξης Κούγιας συνεχίζει να διαβάζει την απομαγνητοφώνηση της αλλης κασέτας...

    Ακούγεται ο Αχιλλέας Μπέος:
    -"Το είπε, το παραδέχεται ο Δαλούκας. Μίλησε με αυτόν κι ότι είχαν συμφωνήσει αυτά. Όχι, του είπα ότι αυτά τα πράγματα κακώς τα έκανε πίσω από την πλάτη μου και ‘Έχεις βγει εκτεθειμένος’. 
    -Εγώ εκείνη την εποχή ήμουν στην Ιταλία με την ομάδα μου. Με παίρνει τηλέφωνο πριν το περιστατικό. Άκουσέ με να δεις πώς έχει. Του λέω ‘Είμαι στην Ιταλία. Έχω δυο-τρεις ανθρώπους εδώ, μήπως βρούμε άκρη’. Τον παίρνω τηλέφωνο την Παρασκευή και του λέω ‘Δεν υπάρχει τίποτα’. 

    -Είναι ένας νέος διαιτητής, ο οποίος θέλει να κάνει καριέρα, δεν πλησιάζεται. Αυτό μου είπαν οι άνθρωποι οι δικοί μου. Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω δεν υπάρχει τίποτα από εδώ. Άρα ψάξου. Του λέω ‘Βαγγέλη, οι άνθρωποι που έστειλα μου είπαν αυτό κι αυτό. Ξέχασέ το, ψάξου μόνος σου’. Μετά το ματς που έπαιζε με τους Ισραηλινούς με παίρνει τρελαμένος και μου λέει ‘Έχω τρελαθεί’ κι αυτά. ‘Και φταις κι εσύ’. 

    -Του λέω ‘Εγώ; Πού φταίω εγώ;’. Του λέω ‘Βαγγέλη, από πού κι ως πού έχω εγώ κάποια συμμετοχή. Με πήρες να με ενημερώσεις; Εγώ στην Ιταλία σε πήρα. Του λέω ‘Σκέφτεσαι να μην σε έπαιρνα; Θα νόμιζες ότι πάμε να τα κάνουμε πλακάκια’. Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω ‘Θέλω να σε δω. Τι μ… κια έχεις κάνει; Τον Δαλούκα’. 

    -Πάω στο Βόλο, Τον φωνάζω. Του λέω ‘μ… πανο. μαζί τελειώσαμε’. Δεν πήρε τα λεφτά. Θα υπήρχε λόγος τιμής. Και το ένα και το άλλο. Ό,τι μου είπε ο Βαγγέλης, μου είπε κι αυτός. Και το λέω ‘Τελειώσαμε μαζί, δεν θέλω ούτε καλημέρα. Σε έσωσα".

    =======================================================
    ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΜΕ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΑΛΟΥΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΛΙΣΙΑΣΕ Ο Β.ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ...ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο ΜΠΕΟΣ...


    Η δήλωση του Δαλούκα...
    "Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά μου και την αναφορά σε ονόματα παραγόντων του ποδοσφαίρου θα ήθελα να δηλώσω τα εξής : ουδέποτε συναντήθηκα ή συζήτησα με τον κ. Μαρινάκη το οποιοδήποτε θέμα ποδοσφαιρικού ή μη περιεχομένου. Επίσης , ουδέποτε έστειλα επιστολή τόσο σε Ε.Π.Ο. όσο και σε U.E.F.A. που να αφορά πιθανή εμπλοκή μου σε οποιοδήποτε παιχνίδι .
    Όσον αφορά τα περί απειλών σε βάρος μου έχω ήδη ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.  Θέλω να παρακαλέσω τα Μ.Μ.Ε να μην αναμειγνύουν το ονομά μου σε οποιεσδήποτε ιστορίες παρόμοιας μορφής με αυτές που έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες καθώς σε όλα μου τα χρόνια υπήρξα έντιμος και συνεπής στις υποχρεώσεις μου, οικογενειακές, επαγγελματικές και αγωνιστικές. Ευχαριστώ εκ’ των προτέρων".

    Editorial: (greenarea team)

    (ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ)

    13 σχόλια:

    1. Φυλακή όλοι οι απατεώνες δεν πάει άλλο, οι δύο γαυρομάδες να πέσουν τώρα στη β'εθνική.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. DALOUKA EISAI KOTA RE,PES THN ALHTHEIA OTI SE PLISIASE O MARINAKHS. OYST KARAGIOZHDES...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. To greek calciopoli einai konta gayroi, etoimasthte palio lamogia.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ!ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΙ Ο ΔΑΛΟΥΚΑΣ!ΝΟΜΙΖΩ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ!ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΥΤΟΣ...ΕΠΙΣΗΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΜΙΧΘΕΙ ΣΆΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ?ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ?ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ? Ε ΕΚΕΙ ΣΤΟ GREENAREA GIA DIAFWTISTE MAS LIGO...
      ELENA13

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. με αυτους θα τα βαλει ο Γοντικας?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. MLks,einai pl sovaro auto....o marinakis mporei na paei mesa,an k diskola.. An miljsei o daloukas,ok... Alla dn fainetai na milaei.. Poios kserei pws ton apeilisan...ola ta lamogia filaki...o pateras dn eipe tpt gt prwton exei aposurthei apo ola k epeidi einai kolllitos tou vaggela re... Psti marinaki,sta katerga re...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ:@ELENA13

      -Δεν νομίζουμε Έλενα πως ο Νικόλας Πατέρας έχει ανάμιξη σε όλο αυτό..., η' μάλλον δεν μπορούμε ακόμα να πούμε περισσότερα γι' αυτό. Να είσαι σίγουρη πάντως πως ο Παναθηναϊκός είναι θύμα από όλο αυτό...φάνηκε κατά τι διάρκεια της φετινής χρονιάς με αποκορύφωμα το ντέρμπι της κλοπής.Θυμηθείτε(είχαμε αναφερθεί σχετικά με αυτό το θέμα σε άρθρο...) τον καυγά Πατέρα και Μπέου σε πρόσφατο Δ.Σ της σουπερλιγκ, ο Πατέρας πέταξε την σπόντα σε Μπέο..."Τι σχέση έχεις εσύ και οι φίλοι σου με τον Δαλούκα ?", με αποτέλεσμα ο Μπέος να αποχωρήσει αμέσως μετά από την αίθουσα.
      Αυτή είναι η αρχή ώστε να ξεβρομίσει το πρωτάθλημα μας από την σαπίλα, η' θα έχουμε πάλι μια από τα ίδια...!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. @COCKNEYSIDE

      XAXAXAXA DEN NOMIZW NA TON AFHSOYN MONO STO VOURKO ME TA LIONRARIA,KATI THA EXEI GIA VOHTHEIA..MHN XEXNAS OTI EINAI PRWSORINOS.
      FYLAKH EDW KAI TWRA STA KOKKINA LAMOGIA.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. LOIPON DEN EXW NA PW POLLA GIA OLA AUTA APLOS:ΜΠΟΧΑ ,ΒΡΩΜΑ ,ΑΗΔΙΑ
      ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!AYTO NTROPH TOUS KAI NAI EIMAI PERIFANH POU EIMAI PANA8HNAIKOS KAI EYTYXOS DN EGINA K DN PROKEITE NA GINW GAUROS POTE!!!!!!!!!ENA ALLO EINAI TIMH MOU POU EXW GENNE8LIA THN IDIA MERA ME TON MEGALUTERO PROPONHTH THS EURWPHS KAI FYSIKA THS ELLADAS POU MAS EXEI XARHSEI POLLA TOSA XRONIA STHN PANA8A MAS 5ASTERIA DN EINAI K LIGA ELPIZW NA SYNEXISOUME ETSI PAME GERA GIA TO EKTO ZELIKO OBRADOVIC+LENIW XRONIA MAS POLLAAAAA!!!!!!!!;) ;) ;) LENIWWW

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Ο Daloukas, se thlefwnikh epikoinwnia pou eixe,5 lepta prin vgalei thn gnwsth anakoinwsh, me dhmosiografo tou sentra fm (triantafyllou)paradexthke oti den enedwse se kamia apo tis dyo apopeires dwrodokias...kai sth synexeia,me epishmh dhlwsh apallakse ton Marinakh...ta symperasmata...dika mas!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Dalouka mila mh ce parei o diaolos ante mpac kai 3evrwmicoume pote apo th vrwmia touc

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. @Kristi,
      Ti na milhsei o daloukas afou tremei mhn exw apo to spiti tou tha ton perimenoun ta apofrasmata twn yponomown,oloi oi gayroi den theloun na akougete tipota...

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Post Top Ad