Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΡΦΩΜΑ + Κ@ΛΟΣ = ΚΑΡΦΟΚ@ΛΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ!

    Γανυμηδάκια μου γεια σας και με χαρά σας...!!! Τί πάθαμε χθες πάλι κ@υλιάρικα αγόρια μου? Τι κάρφωμα (στεγνό χωρίς σάλιο) ήταν αυτό πάλι?? Τί μας έκανε πάλι ο δυνάστης μωρέ γαυρέλια μου?? Και να πεις ότι δεν τα λεγα...Τά λεγα ο .... μπούστης,αλλά ποίος με άκουγε...

    Η φώτο τα λέει όλα....Ο Μπατίστ καρφώνει ασάλιωτα και Μπουρούσης ξαπλώνει με το στόμα ανοιχτό....!!!

    Σάς είχα πει (στο προηγούμενο άρθρο μου) εξαρχής Γανυμηδούληδές μου... Είναι κακό πράμα να μπλέξουμε με τον δυνάστη πάλι! Και σας είχα πει!! Το κυπελλάκι παγωτό κρι-κρι που πήραμε ήταν υπεραρκετό!!! Δέν χρειαζόταν να μπλέξουμε σε περιπέτειες...!!!

    Μια από τα ίδια.... Ώωωωωωωωωωωωωωωωχ το σβέρκο μου γαμώτο! Τινάχτηκε πάλι από τη φάπα, κοκκίνισε ολόκληρο!!!

    Πάλι φάπα-τσαπού φάγαμε γαυρούληδες μου,  αλλά εγώ σας το είχα πει! Και μου βγαίνει ο mr. Ηese και μου λέει ότι τάχαμ πήραμε κύπελλο στο πόλο! Τι να το κάνω το πόλο κύριε Χέσε όταν με έχουν τινάξει το σβέρκο στη φάπα στο μπάσκετ? Με έχουν κάνει φθηνή εκδιδόμενη κοπέλα (κοινώς πουτάνα),τα πράσινα βαρβάτα αγόρια...!!

    Ο κύριος Χέσε,είναι ένα κομπλεξικό-φερέφωνο και μισό!!! Γράφει στο σαιτ για όλους τους φούστηδες, το GAYroς.gr...το παίζει και τάχαμ Παναθηναϊκός και κράζει (τώρα το βούλωσε και κλαίει!) τους πράσινους δυνάστες, εκτίθεται ανεπανόρθωτα....!

    Φάγαμε τη φάπα μας πάλι λοιπόν στα κωλομέρια και τώρα τι?? Πάλι στο λαγούμι μας θα κρυφτούμε μιας και είμαστε και ανορθόγραφοι... Είμαστε ανορθόγραφοι και χαμένοι!! Θα αυτοκτονήσω, θα πηδηχτώ από το παράθυρο...!!!

    Γανυμηδάκια μου....!!!!!!!! Δέν είναι δυνατόν να είμαστε όλα τα κακά της μοίρας μας!!! Να είμαστε και αγράμματοι και χαμένοι!!! Και ο Φραγκοφονούλης με τον Παπαλουκά να υποτάσσονται στην πράσινη.... τσαπού!!!!

    Έχουμε γίνει φθηνά πορνίδια ρεεεε...!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλάκια γλυκούληδές μου, θα τα πούμε σύντομα!!


    Editorial:O δικός σας...Γανυμηδούλης.

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad