Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΑΤ ΚΑΛΑΘΗΣ: "ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΖΟΤΣ"

    Το νέο απόκτημα του Εξάστερου, ο Πατ Καλάθης μίλησε για τον Ζότς και για την ξεχωριστή εμπειρία που ζει από την μέρα που συμφώνησε με την ομάδα...

    -Αναλυτικά οι δηλώσεις:

    "Είναι ένα όνειρο να παίξω στον Παναθηναϊκό υπό τις οδηγίες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Μπορώ να μάθω πολλά δίπλα του. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα να αγωνιστώ σε μια τόσο μεγάλη ομάδα".


     Για την προετοιμασία της νέας περιόδου,είπε: 
    "Αρχίζω από σήμερα τη δουλειά και θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τον Παναθηναϊκό. Από μικροί θέλαμε να παίξουμε συμπαίκτες με τον αδερφό μου και τώρα θα έχουμε πια την ευκαιρία. Είμαστε και οι δύο πολύ χαρούμενοι για αυτό".


    Για τον προπονητή του και τον Λόγκαν, είπε:
    "Ήρθα στην Ελλάδα πριν μερικές μέρες και γνωρίζω σιγά σιγά τους ανθρώπους. Ξέρουμε ποιοι είναι οι στόχοι. Θέλω να είμαι καλός και περιμένουμε και η ομάδα να είναι καλή όπως και πέρυσι που κατέκτησε την Ευρωλίγκα"

    "Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Έχω παίξει πολλά χρόνια στην Ευρώπη και είναι μια πολύ καλή κίνηση για εμένα να έρθω εδώ. Έχω ακούσει πολλά για τον Ομπράντοβιτς και πιστεύω ότι θα μάθω πολλά από αυτόν".

    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad