Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΟΥΙΝΣΙ: "ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ"

    Την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ως παίχτης του Παναθηναϊκού , έδωσε ο Κουίνσι, τονίζοντας πως πιστεύει στον φετινό τίτλο...

    -Αναλυτικά όσα είπε στο κανάλι της Nova:

    Πως είναι η ψυχολογία στην ομάδα μετά τις δυο νίκες και ενόψει της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο;

    "Γνωρίζουμε ποιόν αντιμετωπίζουμε, έχουμε αυτοπεποίθηση, αφού έχουμε έξι βαθμούς και είμαστε για την ώρα στην κορυφή του πρωταθλήματος. Έχουμε αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο σε φιλικό αγώνα, λίγο πριν αρχίσει η σεζόν. Δεν είχα αγωνιστεί, όμως έδειξαν ότι είναι καλό σύνολο. Είμαι σίγουρος πως όλοι- ο προπονητής, οι παίκτες- γνωρίζουν καλά τον αντίπαλο και είμαστε έτοιμοι για ένα καλό παιχνίδι, γιατί ξέρουμε την ποιότητα μας."

    Πιστεύεις υπάρχει κίνδυνος σε αυτό το παιχνίδι; 

    "Πάντα όταν παίζεις εκτός έδρας, πρέπει να γνωρίζεις καλά την ομάδα που θα αντιμετωπίσεις. Παίζουν καλό ποδόσφαιρο, σύμφωνα με όσα έχω δει μέχρι τώρα, όμως θα πάμε στο παιχνίδι με δυνατή ψυχολογία. Θέλουμε να κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς, είναι ένα εκτός έδρας παιχνίδι, δεν θα είναι εύκολο, όμως αυτό που θέλουμε είναι η νίκη."

    Φέτος είστε αποφασισμένοι να φτάσετε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος; 

    "Οπωσδήποτε! Ξεκινήσαμε κάπως... Δεν θέλω να πω την λάθος λέξη... Απογοητευτικά θα έλεγα... Αποκλειστήκαμε στα προκριματικά του Τσαμπιονς Λιγκ, χάσαμε από τη Μακάμπι αν και θέλαμε να προκριθούμε και τώρα το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα. Θέλουμε να κατακτήσουμε τον τίτλο και όλα θα πάρουν το δρόμο τους..."
      
    Γιατί μπορεί ο Παναθηναϊκός να πάρει το πρωτάθλημα;

    "Γιατί είναι η ομάδα μου και έχω πίστη στην ομάδα μου. Γνωρίζω την ποιότητα μας και τι μπορούμε να κάνουμε και είμαι σίγουρος πως μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα με αυτή την καλή ομάδα."

    Πως είναι η ζωή στην Αθήνα;

    "Έχω προσαρμοστεί. Ακόμα ψάχνω σπίτι για να μείνω, όμως είμαι χαρούμενος. Έχω καλούς συμπαίκτες και εκτός γηπέδου και είμαι χαρούμενος. Ο καιρός είναι καλός, η ζωή καλή, είμαι ικανοποιημένος μέχρι στιγμής. Δεν το μετανιώνω! "

    Αγωνίζεσαι ως δανεικός στον Παναθηναϊκό... Θα ήθελες να παραμείνεις και τα επόμενα χρόνια στην ομάδα; 

    "Υπάρχει οψιόν αγοράς. Όλα εξαρτώνται από εμένα. Αν αγωνιστώ καλά και δείξω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα, τότε νομίζω ότι όλα θα έρθουν. Νιώθω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και σε αυτό με βοηθούν και οι συμπαίκτες μου. Με πιστεύουν και είναι κάτι σημαντικό. Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Έχουμε σπουδαίους οπαδούς, πρέπει να το παραδεχθώ. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο είναι πάντα σπουδαία. Ο κόσμος πρέπει να πιστέψει στους παίκτες. Εκτός γηπέδου τα πράγματα δείχνουν δύσκολα, όμως ο κόσμος πρέπει να στηρίξει την ομάδα. Και εμείς από την πλευρά μας, θα μπούμε στο γήπεδο, θα δίνουμε το 100% σε κάθε παιχνίδι και όσο μας υποστηρίζουν, θα δίνουμε μια όμορφη ποδοσφαιρική παράσταση κάθε εβδομάδα."

    Σου λείπει το γκολ;

    "Ναι, μου λείπει... Όμως όταν βιάζεσαι και αγχώνεσαι δεν θα έρθει. Πρέπει να είσαι υπομονετικός και θα έρθει η στιγμή που θα μπορέσεις να αξιοποιήσεις. Τότε θα μπορέσω να σκοράρω όμορφα γκολ."

    Είναι μέσα στους στόχους σου και η επιστροφή στην Εθνική Γκάνας;

    "Θα ήθελα να επιστρέψω στην Εθνική ομάδα κάποια στιγμή, Υποθέτω ότι αν αγωνίζομαι καλά θα με δει ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Γκάνας και θα με καλέσει σε κάποιο από τα επόμενα παιχνίδια."

    Editorial: (greenarea team)


    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad