Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΕΚΟΒΙΤΣ: "ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Πέκοβιτς για την Εθνική Ελλάδος, τον Παναθηναϊκό, ενώ έριξε και μπηχτή στο Σπανούλη... 

    -Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο "Πέκο":

    H γνώμη σου για την Εθνική Ελλάδος;
    "Μπορεί να έχετε σημαντικές απουσίες, αλλά παίζετε σπουδαία. Προφανώς κι εσείς οι δημοσιογράφοι, αλλά κι αρκετός κόσμος δεν περίμενε πως η Εθνική σας θα έπαιζε τόσο καλά, αλλά τόσο στα φιλικά όσο και στα ματς του Ευρωμπάσκετ έχετε παρουσιάσει πολύ καλή εικόνα. Έχετε καλή χημεία παρά τις απουσίες και ο καθένας ξέρει το ρόλο του στην ομάδα".

    Θα πήγαινες από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό όπως έκανε ο Σπανούλης; 
    "Όχι, όχι, δεν νομίζω. Σίγουρα είναι ακόμα ένας φίλος μου και δεν πρόκειται να αλλάξει, όπως ξέρω ότι παραμένει φίλος με αρκετά παιδιά από τον Παναθηναϊκό. Αυτή είναι η επιλογή του και από εμένα είναι σεβαστή. Απλά εγώ δεν θα το έκανα".

    Σκέφτηκες να επιστρέψεις στον Παναθηναϊκό, λόγω λοκ άουτ; 
    "Σε αυτό το σημείο η Παρτιζάν ήταν η καλύτερη επιλογή. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει το λοκ άουτ. Μπορεί να είναι μία εβδομάδα, μπορεί να ακυρωθεί ακόμα και ολόκληρη η σεζόν. Οι άνθρωποι της Παρτιζάν μου είπαν "σε θέλουμε". Φυσικά ο Παναθηναϊκός είναι ακόμα στην καρδιά μου, έχω πολλούς φίλους, αλλά τη δεδομένη στιγμή η Παρτιζάν ήταν η καλύτερη λύση".

    Μετάνιωσες που έφυγες από τον Παναθηναϊκό;
    "Ήθελα πολύ να δοκιμάσω στο ΝΒΑ. Ο πρώτος χρόνος πάντα είναι πολύ δύσκολος, φυσικά μου έλειψε η ζωή στην Αθήνα κάποιες στιγμές μέσα στη σεζόν. Ήθελα όμως να δοκιμάσω. Δεν ήθελα σε κάποια στιγμή της ζωής μου να πω ότι μπορούσα, αλλά δεν το προσπάθησα".

    Editorial: (greenarea team)


    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad