Header Ads

  • Breaking Green News

    ΡΟΥΝΤΟΛΦ: "ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Ενθουσιασμένος και έτοιμος να παίξει στον Παναθηναϊκό τη Κυριακή δήλωσε ο Ρούντολφ...

    -Δήλωσε χαρακτηριστικά σε αθλητική εφημερίδα...

    "Γουστάρω που έρχομαι στον Παναθηναϊκό. Δεν το βλέπω σαν αγγαρεία επειδή είμαι δανεικός από τη Τζένοα. Μου αρέσει αυτή η εξέλιξη και γνωρίζω πόσο σπουδαία ομάδα είναι"

    "Ο Αλμπέρτο Μαλεζάνι με ενημέρωσε και μου είπε τα καλύτερα λόγια όταν με προέτρεψε να αποδεχτώ την πρόταση. Πραγματικά μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο αναφερόταν και εξηγούσε την εμπειρία του όταν βρισκόταν στην τεχνική του ηγεσία

    Ξέρω φυσικά πως και άλλοι συμπατριώτες μου πέρασαν από τον Παναθηναϊκό. Νομίζω ότι η παρουσία μου σε αυτόν και στο ελληνικό πρωτάθλημα θα με βοηθήσει να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο και φυσικά να τον βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ. δικαιώνοντας την επιλογή που κάνατε να με επιλέξετε".

    Για τον αγώνα της Κυριακής είπε...


    "Μπορώ να παίξω και είμαι έτοιμος αν το αποφασίσει ο προπονητής μου. Βέβαια δεν ξέρω ακόμα την ομάδα και χρειάζομαι κάποιο χρόνο για να προσαρμοστώ στον τρόπο παιχνιδιού, αλλά τα παιχνίδια με την Εθνική με έχουν βοηθήσει να βρίσκομαι σε ρυθμό αγώνων και μάλιστα με αρκετή πίεση.

    Θα μιλήσω με τον κ. Φερέιρα και θα δούμε τι θα γίνει. Ανυπομονώ να γνωρίσω το καινούριο μου περιβάλλον".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad