Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ: "ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ"

    Κάποια πράγματα ήταν αναμενόμενα. Υποσχέθηκε ότι θα βοηθήσει την ομάδα και εξαπέλυσε κατηγορίες κατά του Τζίγγερ και των συνεργατών του...(Αναλυτικά όλη η συνέντευξη)

    Πρότεινε στους μετόχους με επιστολή προς την ΠΑΕ, αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου κατά 15 εκατομμύρια ευρώ με τιμή μετοχής 0,33 ευρώ και κάλεσε τους μετόχους να συμμετάσχουν.

    Και κάποιος μέτοχος δεν θελήσει να το κάνει, τότε αυτόματα θα μειώνεται κατά 60% η αξία των μετοχών, ώστε μ' αυτό τον τρόπο να εκμηδενιστεί σταδιακά το ποσοστό των μετοχών που ανήκει στην οικογένεια Βαρδινογιάννη,δεν θέλει τίποτα τζάμπα, ξεκαθαρίζοντας πως δεν προτίθεται πλέον να συνεργαστεί ξανά στο μέλλον με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη γιατί δεν κρατάει τις υποσχέσεις του...!

    Όπως ξέρετε, η χώρα μας περνά δύσκολες στιγμές, κάθε μέρα που περνά απαξιώνεται, η ανεργία αυξάνει και δυστυχώς έχουμε μπροστά μας πολύ πιο δύσκολες ημέρες. Προφανώς, οι προτεραιότητες όλων έχουν αλλάξει...

    Προφανώς και οι δικές μου, αυτή την περίοδο, είναι αυτές που έχω πει στο παρελθόν και πολύ πιο σημαντικές. Τις προτεραιότητές μου τις τιμώ, δουλεύνοντας σκληρά. Και ο Παναθηναϊκός είναι, όχι τόσο σημαντικός όσο άλλες, αλλά είναι μια προτεραιότητα γιατί από 5-6 ετών, ο Παναθηναϊκός ήταν επίκεντρο.
    Μεγάλωσα στο μπαλκόνι που βλέπει στο γήπεδο, παρακολουθούσα τις προπονήσεις, έκανα ξιφασκία, ανδρώθηκα, τιμήθηκα με το χρυσό τριφύλλι και τώρα μου είναι αδιανόητο να μην τουλάχιστον προσπαθήσω για το μέλλον του ΠΑΟ Υπάρχει αναγγελία από τον κ. Βαρδινογιάννη της αποχώρησης και διαφωνώ πως είναι αυτή η πραγματικότητα. Η οικογένεια αποχώρησε όταν παρέδωσε την ευθύνη στη νέα γενιά, στον Γιάννη Βαρδινογιάννη δηλαδή
    Ο Βαρδής και ο Γιώργος ήταν Κρητικοί, παλικάρια, λεβέντες. Ήταν οι άνθρωποι που πήραν μία έκταση από ΓΓΑ, την έφτιαξαν προπονητικό κέντρο, το 1980 και την παρέδωσαν στον Παναθηναϊκo

    Αυτή ήταν η οικογένεια Βαρδινογιάννη. Ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης χρεώνει ένα εκατ. ευρώ νοίκι. Δεν μιλάμε για αποχώρηση οικογένειας, όσο και αν θέλουν να τον προστατεύσουν. Μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι

    Με τον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη έχω κάνει τρεις συμφωνίες, τις οποίες αθέτησε και τις τρεις ---- Η πρώτη ήταν το 2008 με την πολυμετοχικότητα. Τότε μπήκαν στο ταμείο 67 εκατ. και η συμφωνία, την οποία αποδεχθήκαμε, ήταν ότι θα υπάρχουν όργανα στα οποία δεν θα επεμβαίνει και ότι γίνεται για να οδηγήσουμε τον Παναθηναϊκό στο πρωτάθλημα. Όταν τελείωναν τα χρήματα θα συνεχίζαμε να χρηματοδοτούμε την ανάπτυξη.

    Η πολυμετοχίκοτητα δεν απέτυχε, αλλά προσπάθησε να την διαλύσει ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης. Λέγεται και γράφεται ΠΑΟ καθαρός από χρέη κλπ. Το 2008 ο κ. Πατέρας και διοίκηση παρέλαβε έλλειμμα 6 εκατ., με ποδοσφαιριστές που δήθεν είχε αποκτήσει, όπως ο Σπυρόπουλος που χρωστούσαμε, με συμβόλαια για διαπραγματεύσεις. Το έλλειμμα τότε ήταν 15 εκατ.!

    Ο κ. Βαρδινογιάννης πρότεινε πρόεδρο τον δικό του φίλο, κ. Πατέρα, τον οποίο δέχθηκα αν και δεν τον ήξερα. Αποδέχθηκε και τον κ. Αντωνίου. Ήταν δικές του επιλογές. Τίμησα τη συμφωνία μας, στηρίζοντας τις επιλογές

    Η συμφωνία του περί μη επέμβασης δεν τηρήθηκε από την πρώτη στιγμή. Στην πρώτη, απόκτηση του Κυργιάκου, δεν αντέδρασα. Τον ήθελε ο Πατέρας, τον ήθελα εγώ, αλλά έβαλε βέτο λόγω της δικαστικής διαμάχης.

    Αν είχαμε πάρει Κυργιάκο και όχι Μελίσση ίσως να παίρναμε πρωτάθλημα από τον πρώτο χρόνο

    Η δεύτερη παρέμβασή του ήταν για την απομάκρυνση του κ. Βέλιτς που είχε δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Δεν παρέδωσε κανένα πλάνο, δεν υπήρχε κανένα σκάουτινγκ. Έπρεπε η διοίκηση Πατέρα να πάρει προπονητή και μεταγραφές σε 15-20 ημέρες. Όταν λειτουργείς με πίεση δεν μπορείς να αποφύγει λάθη

    Τότε ήρθε η πρώτη ρήξη. Ο πρόεδρος ήθελε να τον διώξει, ο Βαρδινογιάννης όχι, τελικά μετά την επιμονή του το δέχθηκε

    Η δεύτερη αθέτηση της συμφωνίας, όπως ομολόγησε ο ίδιος πρόσφατα, ήταν ότι όταν τελείωσαν τα λεφτά δεν έβαλε άλλα λεφτά όπως είχαμε πει. Έκανε αποτυχημένες μεταγραφές ο κ. Πατέρας τον πρώτο χρόνο. Πράγματι. Τον δεύτερο χρόνο πήραν Σισέ, Λέτο, Κατσουράνη. Στη βιασύνη κάνεις λάθος, όταν έχεις χρόνο κάνεις τα σωστά

    Ο κ. Βαρδινογιάννης στήριξε τον Αντωνίου όταν έκανε τα λάθη και τον δεύτερο, που έκανε σωστές επιλογές, πήρε την εμπιστοσύνη του, κατά κάποιο μυστήριο λόγο

    Αυτός που ξόδεψε λεφτά ήμουν εγώ, όχι ο κ. Πατέρας. Το ΔΣ ήταν πλειοψηφίας του κ. Βαρδινογιάννη. Ο Βαρδινογιάννης έστελνε επιστολές στον Πατέρα και κατηγορούσε ότι εγώ φταίω για την καταστροφή του Παναθηναϊκού

    Ο κ. Πατέρας είχε την ευθύνη κι εγώ στήριζα τη διοίκησή του. Για ποιες σπατάλες λέει? Εγώ δέχομαι να αναλάβω τις ευθύνες μου, αλλά να πάρω και το νταμπλ γιατί εγώ έκανα τα έξοδα Όταν η ομάδα πήγαινε μπροστά, ξεκίνησε απίστευτος επικοινωνιακός πόλεμος κατά του κ. Πατέρα ο οποίος επίσης μου κοινοποίησε τις επιστολές που αντάλλαξε με τον κ. Βαρδινογιάννη. Και πρέπει να τις δώσει στη δημοσιότητα γιατί ζούμε κρίσιμες στιγμές

    Αυτά συνέβησαν τα δύο πρώτα χρόνια. Έγινε μετά δεύτερη συμφωνία με τον κ. Βαρδινογιάννη, τον Ιούνιο του 2010. Ο κ. Πατέρας είχε εξαναγκαστεί σε παραίτηση και έκανα κάθε προσπάθεια να γεφυρώσω το χάσμα γιατί θεωρούσα πως έπρεπε να μείνει και να συνεχιστεί η πολυμετοχικότητα και όχι να επιστρέψει η ομάδα στον κ. Βαρδινογιάννη

    Λέγαμε να συμφωνήσουμε σε ένα μπάτζετ, με τον Πατέρα πρόεδρο, αλλά ήθελε μεγαλύτερο έλεγχο. Του είπα να βάλει αντιπρόεδρο τον Φιλιππίδη, αλλά δεν δέχθηκε. Ήθελε εγγυήσεις ότι αν ξεπεραστεί το μπάτζετ θα τα καλύψω εγώ και συμφωνήσαμε. Την επόμενη ημέρα έβγαλε επιστολή 7 σελίδων, που είχε έτοιμη από μέρες, και έλεγε ή μου δίνεται λεφτά ή θα κάνω ό,τι θέλω εγώ


    Αθέτησε λοιπόν τη συμφωνία και πήρε τον Παναθηναϊκό με 8 εκατ. μετρητά και 22 εισπρακτέα από Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν παρέλαβε χάος και χρεωμένο ΠΑΟ, αλλά με +30 εκατ. Και τι έκανε; Πήρε Γκοβού, Πλεσίς, Γκαρσία, Φερνάντες, με κόστος 9 εκατ.

    Αν τα λάθη που έκανε το 2010 ήταν μικρότερα ή περισσότερα σε σχέση με τη διοίκηση Πατέρα; Εγώ δεν κατηγορώ κανέναν, αλλά να αποκαταστήσουμε την τάξη.

    Η μόνη υπέρβαση που έκανε ο Πατέρας ήταν ο Σισέ. Με πήρε τηλ μου είπε την περίπτωση και ότι ξεπερνάμε το μπάτζετ, αλλά θεωρούσε ότι θα κάνει τη διαφορά ο παίκτης και θα μας φέρει νταμπλ. Τα έβγαλε τα λεφτά του ο Σισέ. Ναι με ρώτησε αν θα έπρεπε να κάνει την υπέρβαση και του είπα, ναι βεβαίως. ΚΑι αν δεν πέρναμε το πρωτάθλημα, εδώ ήμασταν οι μέτοχοι να βάλουμε λεφτά

    Θα βάζαμε 67 εκατ. και μετά δεν θα ξαναβάζαμε ποτέ; Πώς θα γινόταν αυτό;

    Εγώ έχω στηρίξει όλες τις επιλογές του. Δεν έκανα καμία δήλωση για Κωνσταντόπουλο, Γόντικα, Φρέιτας. Όταν είσαι μέτοχος δεν μπορείς να κάνεις αντιπολίτευση
    Όταν ολοκληρώθηκε η μεταγραφική περίοδος και συνηδειτοποίησε πως δεν πάει πουθενά, έβαλε μπροστά τους μηχανισμούς για να μου δώσει, μέσω δημόσιας πρόσκλησης, δήθεν δωρεάν τις μετοχές. Λάθος μου που δέχθηκα να πάω στη συνάντηση, αφού είχε ήδη αθετήσει δύο συμφωνίες

    Συμφωνήσαμε λοιπόν και είχαμε μνημόνιο για να υπογραφεί. Σφίξαμε τα χέρια, αλλά δεν υπογράψαμε. Η πρωταρχική συμφωνία ήταν ότι αφού εσύ πήρες την ευθύνη και ξόδεψες τα χρήματα, θα πρέπει να καλύψεις στην αύξηση των 15 εκατ. το κομμάτι που σου αναλογεί και εγώ ό,τι μου αντιστοιχεί

    Το τι έγινε το γνωρίζετε... Δεν έβαλε τα χρήματα που του αναλογούσαν, εγώ τα έβαλα όπως και ο κ. Πατέρας. Ανταυτού έστειλε στον κ. Πατέρα σύμβαση χορηγίας ότι θα πληρωθούν στο μέλλον από κυπριακή εταιρεία! Επειδή υπήρχαν και θέματα ΦΠΑ κάποιος έπρεπε να το αναλάβει.

    Η ένστασή μας ήταν ότι έπρεπε να βάλει τότε τα χρήματα, γιατί είχαμε πάρει δάνειο και πληρώναμε τόκους

    Είχε μιλήσει για ομόνοια, αλλά δεν έγινε. Ο δηλητηριώδης εμφύλιος πόλεμος δεν σταμάτησε. Από την επομένη, οι γνωστοί συνέχιζαν τη δουλειά τους. Οι διάφοροι Ζαρμακούπηδες πως λέγονται συνέχισαν τη δουλειά τους

    Τρίτο θέμα το γήπεδο. Θα έπρεπε να λογοδοτήσει και να μας πει πως ξοδεύτηκαν 10,5 εκατ. για μακέτες. Και να μας πει τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Έπρεπε να ολοκληρωθεί το έργο με τον α ή β τρόπο. Μας είχε πει πως έπρεπε να πάρουμε από τον Δήμο 23 εκατ. Στείλαμε εξώδικο λοιπόν. Ήθελα τουλάχιστον τα 10,5 να επιστραφούν

    Δεν καταλήξαμε επίσης για το προπονητικό και τους όρους συνεργασίας. Επίσης αν έφτανα στο 34% δεν γινόταν να μην διοικούσα. Ποιός ελέγχει τον Ερασιτέχνη, ποιός τους Γιαννακόπουλους; Δεν συμφωνήσαμε, αν και δεν κάναμε πολλές συζητήσεις επ αυτού. Όλη η πρόσκληση ήταν επικοινωνιακή. Ήθελε να έχει τη διοίκηση,αλλά να δείχνει άλλους υπεύθυνους. Επέλεξα να αποσυρθώ με μία ανακοίνωση δύο γραμμών
    Δέκα μήνες δεν έχω πει τίποτα, παρότι προκαλούμε και ο κόσμος θεωρεί ότι τους εγκατέλειψα. Δεν είναι έτσι. Αλλά δεν θα λογοδοτήσω σε κανέναν φίλαθλο. Ο Παναθηναϊκός είναι πιο πολύ δικός μου παρά δικός τους. Δεν εγκατέλειψα, ούτε πρόδωσα. Άφησα το όνομά μου έρμαιο στον κ. Βαρδινογιάννη και των συμμάχων του 

    Για την περιβόητη χορηγία, ο ίδιος παραδέχθηκε πως αθέτησε τη συμφωνία

    Τον τελευταίο χρόνο έχει κάνει τοποθετήσεις που αγνοούν τη λογική και τις συμβατικές του υποχρεώσεις. Θα έπρεπε να τον πάρουν με τις πέτρες, αλλά διαθέτει τεράστια επικοινωνιακή δύναμη και όλα τα παράλογα πέρασαν ως φυσιολογικά. Εγώ έχω κανάλια και εφημερίδες;

    Είναι μέτοχος 54%, αλλά θέλει να λειτουργεί ως 30%. Ας πούμε ότι εγώ αθέτησα τη συμφωνία. Αστείο να λειτουργεί ως 30%, ενώ έχει τις μετοχές. Και πάλι, δεν έβαλε τα λεφτά ούτε ως 30%, αλλά έβαλε το 30% όσων βάλαμε εμείς. Είμαι εντυπωσιασμένος από την αντιμετώπιση που έχει από τον Τύπο. Επίσης είπε την παγκόσμια πρωτοτυπία, ότι καθιστά τις μετοχές του αδρανείς. Με πήρε ένας φίλος μου που πάει για το άρθρο 99 και μου λέει γιατί παλεύω, αφού υπάρχει κόλπο... Να τις δώσω στον δικηγόρο και να φύγω. Παγκόσμια πρωτοτυπία!

    Είπε πως θα είναι εγγυητής, αλλά με ευρύτερη έννοια! Όποιος καταλάβει τι εγγυήθηκε, ας μου το εξηγήσει. Τον Μάρτιο, μετά από ένα ΔΣ, τότε που είχε βγάλει από το στόχαστρο κ. Πατέρα, μου έκανε φοβερή επίθεση και είπε πως ο ΠΑΟ θα ξεπεράσει προβλήματα που δημιούργησαν καιροσκόποι. Εγώ είμαι; Εγώ είμαι εδώ και εσύ προσπαθείς να φύγεις!

    Δεν ήθελε να βάλει μέλη στο ΔΣ και οδηγούσε τον ΠΑΟ στο πρωτοδικείο

    Ξέρω ότι με ακούει και του λέω πως έχει υπογράψει ένα συμφωνητικό όπου λέει πως έχουμε δικαίωμα προτίμησης, αν κάποιος πουλάει τις μετοχές του. Το όποιος θέλει τις παίρνει, δεν μπορεί να το κάνει. Επίσης λέει πως υποχρεούται να βάζει δέκα μέλη, όπως εγώ δύο, ο Πατέρας ένα και ο Γιαννακόπουλος ένα. Δεν μπορεί λοιπόν να πάει στο πρωτοδικείο. Να μιλήσει με τους δικηγόρους του λοιπόν

    Δεν τους βολεύει να μιλήσω για το παρελθόν, αλλά εγώ το έκανα. Θα μιλήσω και για το μέλλον. Πάμε στο γήπεδο τώρα. Όταν μπήκα στον ΠΑΟ γνώριζα για τον Βοτανικό και απέδειξα και έμπρακτα τη στήριξή μου, βάζοντάς τον όμιλό μου να κάνει χορηγία 23 εκατ.
    Και οιφυλλάδες έγραφαν ότι το γήπεδο θα πάρει το όνομα της εταιρείας. Δηλαδή η Μπάγερν και η Άρσεναλ δεν έχουν ιστορία;! Στη συνέχεια αντιλλήφθηκα ότι το γήπεδο δεν μπορούσε να γίνει. Τα μεγάλα συμφέροντα δεν μπορούσαν πλέον να πείθουν τους πάντες

    Πρέπει να μάθουμε ποιοι αγόρασαν εκτάσεις πριν ανακοινωθεί ότι εκεί θα γίνει το γήπεδο. Επίσης, αυτούς που κοροϊδεύαμε για κορμοράνους, είχαν δίκιο. Στην πλάτη του ΠΑΟ ήθελαν να εξυπερητήσουν επιχειρσιακά συμφέροντα. Και τέλος, τι σχέση έχει ο Παναθηναϊκός μας με τον Ελαιώνα; Θα μας πήγαιναν δίπλα στου Ρέντη!

    Πήρα σήμερα τον κ. Πηλαδάκη. Το γήπεδο της Λάρισας κόστισε 28 εκατ. και είναι 16,500 θέσεων. Αν ήταν 32,000 θέσεων δεν σημαίνει πως θα κόστιζε τα διπλά. Εμείς δώσαμε 10,5 και έχουμε μόνο μακέτες! Είχαμε ακούσει πως θα κοστίσει 140 εκατ. και είχαμε ζητήσει παρουσίαση για να δούμε τι έσοδα θα φέρνει και όχι τι έξοδα θα έχουμε επιπλέον. Αυτό δεν έγινε ποτέ Φεύγοντας ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Σαμαρά για το έργο που έκανε. Ποιό έργο; Εδώ ευχαρίστησε και τον κ. Πέτρο Κόκκαλη. Αυτόν που έλεγε πως παίζαμε με ροζ εμφανίσεις. Ο κ. Σαμαράς παραιτήθηκε, αλλά δεν θα φύγει έτσι. Θα ασκήσω όλα μου τα νόμιμα δικαιώματα. Τα χρήματα της ΓΗΠΕΛ θα πρέπει να επιστραφούν αν δεν έχουν ξοδευτεί σωστά

    Θέλει να φύγει; Στο καλό. Διέλυσε την πολυμετοχηκότητα, κατέστρεψε το ρόστερ. Έχω γράμμα από τον κ. Πλυττά που έλεγε πως ήμουν αντίθετος με το συλλαλητήριο και ήμουν κάθετα αντίθετος. Ο κ. Νίκας ήταν πρωτοπαλίκαρο και μου έλεγε να του δώσω λεφτά για να φύγει και τώρα είναι ως εκπρόσωπος του κ. Βαρδινογιάννη και έκανε και δήλωσε ότι δεν θα φύγει ο Σισέ!


    Χαλάσαμε το ρόστερ μας φέτος και κερδίσαμε λιγότερα λεφτά από όσα θα παίρναμε αν ήμασταν στην Ευρώπη. Επιτυχημένη διαχείριση! Αφού θες να αδρανοποιήσεις τις μετοχές σου, γιατί δεν το έκανες τον Μάιο; Έκανε μεταγραφές, αποκλείστηκε από την Ευρώπη και μετά...

    Έβαλε μέσα την ΠΑΕ με τη ΓΗΠΕΛ και λανθασμένες μεταγραφές, αλλά το χειρότερο από όλα είναι η επικοινωνία δηλητήριο που έχουν δημιουργήσει αρρώστια και διχόνια. Εξαιρώ οικογένεια Βαρδινογιάννη, την οποία τιμώ, και στον Τζίγγερ του λέω πως έχει το 54% και αν θες να φύγεις χρωστώντας λεφτά, οδηγόντας την ομάδα σε πρωτοδικείο, σε πτώχευση και σε εμφύλιο, ο Παναθηναϊκός δεν σε έχει ανάγκη. Η ιστορία θα γράψει όχι μόνο ποιός ήσουν αλλά και ποιος έφυγε.

    Η οικογένειά του έχει προσφέρει, αλλά όχι ο ίδιος. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι για τον πατέρα του.


    Ο Παναθηναϊκός την έχει πατήσει από διαδόχους. Διάλεξε λοιπόν Γιάννη πως θες να φύγεις και φύγε

    Πάμε στο μέλλον... Εγώ είμαι εδώ. Δεν είμαι τόσο δυνατός, όπως το 2008. Όλοι περνάμε κρίση. Αλλά είμαι εδώ και δεν εγκαταλείπω. Παλεύω και ακόμα και η ήττα δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να χάνεις χωρίς να κατεβαίνεις στο γήπεδο ή να μπαίνεις και να μην προσπαθείς

    Ο Παναθηναϊκός έχει περάσει από κρίσεις, αλλά δεν καταστρέφεται. Εγώ δεν είμαι τόσο δυνατός, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ. Έστειλα το πρωί ένα εξώδικο, μίλησα με τον κ. Γόντικα, τους ζητώ άμεσα έκταση ΓΣ μετόχων για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ., με 0,33 ευρώ ανά μετοχή. Στα 7,8 εκατ. ευρώ η αξία πρό αύξησης

    Η αύξηση που έγινε πρόσφατα και απέτυχε. Τώρα όποιος δεν ακολουθήσει, θα μειωθεί το ποσοστό του και θα χάσει το 60% των μετοχών του. Ακολουθώ αυτή τη διαδικασία γιατί η αγάπη μου έχει όρια. Δεν θα πήγαινα να μιλήσω με τον δικηγόρο όπου έχει παρκάρει τις αδέσποτες μετοχές του και δεν θέλω τίποτα δωρεάν.

    Πολύ λογική η τιμή αύξησης και θα πρέπει να την καλύψουμε και να μειωθεί το ποσοστό του κ. Βαρδινογιάννη για να αποχωρήσει και να αναλάβουμε την τύχη του ΠΑΟ οι καινούριοι μέτοχοι

    Πρέπει να αποδεχθεί την αύξηση, να πάρει την πρωτοβουλία να διαλυθεί το συμφωνητικό γιατί οι δεσμεύσεις που έχει μέσα, με 20 μέλη στο ΔΣ που καταντάει τσίρκο. Και επίσης να υπάρξει νέο συμφωνητικό που θα λέει πως οι μετοχές του δεν θα ψηφίζουν μέχρι να μηδενιστεί. Δεν θα υπάρχει καμία λύση αν έχει έστω και μία ψήφο

    Όσα έχει κάνει δύο χρόνια χάρισμά του. Δεν θα του ζητήσω ευθύνες για τον Γκοβού και τη φετινή χρονιά, αλλά δεν θα πάρει το καπέλο του και να φύγει αν δεν κλείσει το θέμα της ΓΗΠΕΛ

    Δέχεται την αύξηση; Δέχεται να καταλυθεί το συμφωνητικό; Δέχεται να μην ψηφίζει; Δέχεται να αναλάβει την ευθύνη για το γήπεδο. Αν δέχεται, προχωράμε

    Προφανώς θα συμμετάσχω εγώ. Το ποσό θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες. Είμαι εδώ και θα κάνω το καλύτερο δυνατόν. Δεν δεσμεύομαι. Εκτός αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι καλύτερο. Ο Γιαννακόπουλος χθες έλεγε ότι ο ΠΑΟ θα βρει τον δρόμο του. Ας μας πει τον τρόπο. Καλώ σε συσπείρωση την πλουτοκρατία του Παναθηναϊκού που έρχεται στο γήπεδο και κάνει μόνο κριτική. Αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, ας μην μιλάνε τουλάχιστον

    Έχει ακουστεί επίσης το θέμα της λαϊκής βάσης. Ναι, η θέση μου είναι ότι το μέλλον του ΠΑΟ είναι να έχει εύπορους επιχειρηματίες, αλλά μέτοχο και τον απλό φίλαθλο. Αυτή την περίοδο δεν μπορούν οι οπαδοί να χρηματοδοτήσουν την ομάδα. Αλλά πρέπει να δώσουμε ένα δείγμα γραφής ότι πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Να είναι ανοιχτή η αύξηση στον κόσμο. Δεν θέλω να πάρω τα λεφτά του κόσμου, γιατί αυτό θα γράψετε
    Τι μπορεί να πάει λάθος και να μην προχωρήσουμε; Να πει όχι ο κ. Βαρδινογιάννης. Μπορεί να πάει λάθος αν περάσουμε σε εμφύλιο και αντιπολίτευση από γνωστές φυλλάδες που θα σαμποτάρουν χωρίς να προτείνουν άλλη εναλλακτική. Θα αποσύρω την πρότασή μου αν προτείνουν κάτι άλλο
    Φίλαθλοι, δεν ξέρω τι θα γίνει. Εγώ δεν δίνω 100% ότι θα τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα.

    Τα προβλήματα όλων βρίσκουν διέξοδο στο γήπεδο. Το ποδόσφαιρο είναι στο ύψιστο σημείο παρακμής. Η αδικία δημιουργεί σπίθες έκρηξης.

    Είμαι αντίθετος στη βία, αλλά και στη λεκτική. Και αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί. Όταν ανεβάζει καντήλια και βρίζει μανάδες, το να ρίξει ένα αντικείμενο, είναι εύκολο μετά. Πολύ απλά λοιπόν, πρέπει ένας βοηθός αθλητικού εισαγγελέα στο γήπεδο. Έβρισαν, ειδοποιεί τον διαιτητή. Πρώτη προειδοποίηση. Ξανά; Αποδυτήρια. Δεν θα γίνει ένα παιχνίδι, δεν θα γίνουν πέντε, θα τελειώσει. Αν θέλουν να βλέπουν μπάλα, δεν θα βρίζουν

    Υπάρχει περίπτωση να μείνω μόνος μου, αν και δεν το βρίσκω πιθανό. Αν όλοι πουν ωραία προχώρα μόνος σου, δεν μπορώ. Δεν έχω ούτε τη διάθεση ούτε τη δυνατότητα. Δεν πιστεύω άλλωστε σε τέτοια πλάνα. Το να κάνω μία θυσία ναι, αλλά να αναλάβω μόνος μου δεν μπορώ. Και όσοι δεν συμμετέχουν είναι οι εχθροί και δεν θα πέσω σε τέτοια παγίδα

    Είμαστε σε δύσκολη κατάσταση, αλλά εδώ γίνεται η διαφορά ανάμεσα στους άνδρες και τα παιδιά. Εγώ θα προσπαθήσω, χωρίς να είναι εγγυημένη η επιτυχία.

    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω!
    ---------------------------------


    -ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ:

    Για τα 15 εκατ. ευρώ τους υπόλοιπους μετόχους και τι αφουγκράζεται; Χρειάζεται καταρχήν μια εύξηση για να φτάσουμε στο τέλος της σεζόν. Τότε, θα δούμε τι θα γίνει. Για φέτος δεν τίθεται μεγάλωμα ή χαμήλωμα του πήχη. Για αυτό τα 15 εκατ. Οι υπόλοιποι, πλην του Βαρδινογιάννη, που δεν είναι επιθυμητός, δεν ξέρω τι σκοπεύουν να κάνω. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή. Τα εκατομμύρια στον Παναθηναϊκό πάνε κι έρχονται σαν στραγάλλια. Με 15 εκατ. φτάνουμε ως το τέλος της περιόδου. Στο τέλος της περιόδου θα αποφασίσουμε τι θα γίνει για την επόμενη χρονιά.


    Για το προπονητικό κέντρο της Παιανίας και το ενοίκιο που ζητά ο Τζίγγερ:
    Είπε ότι κάποιος που έχει στοιχειώδη κεφάλαια μπορεί να φτιάξει άλλο προπονητικό κέντρο. Αφού η οικογένειά του το έκανε για τον Παναθηναϊκό και πήρε έκταση από τη γενική γραμματεία και αφού είναι στοιχειώδη κεφάλαια γιατί δεν τα δίνει στην ομάδα; Είπε επίσης πως δεν θα τα χαλάσουμε. Ας τα βρούμε λοιπόν. Ελπίζω το παιδί του μετά από 20 χρόνια να μην ζητάει νοίκι!
    Το όραμα του Παναθηναϊκού δεν μπορεί να υλοποιηθεί χωρίς γήπεδο. Η επιβίωση του Ερασιτέχνη εξαρτάται από τις γηπεδικές εγκαταστάσεις. Απίστευτα όσα γίνονται στον Ερασιτέχνη. Είχα ζητήσει έλεγχο από ορκωτούς όταν πρόεδρος ήταν ο κ. Κίτσιος. Δεν το έκαναν ποτέ και ρωτούσαν πού είναι οι παναθηναϊκάρες να βοηθήσουν. Εγώ δεν καταλαβαίω Χριστό. Να γράφουν ως το 2005. Τους είχαμε πει θα δώσουμε λεφτά, αλλά υπό προϋποθέσεις.

    Τους έδωσα 220,000 και δεν μου έδωσαν απόδειξη. Σταμάτησα λοιπό να ασχολούμαι. Ο κ. Κίτσιος μου έστειλε μια φωτοτυπία που έλεγε ότι ήταν προσωρινή ταμειακή διευκόλυνση. Άρα μπορείς να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω! Εκεί τελειώσαμε. Μετά διάβαζα μέσα από τις εφημερίδες και... ίδρωσα. Γιατί ο Ερασιτέχνης να έχει 70 μέλη μόνο;
    Πήραν ένα τίτλο στο βόλεϊ και έναν στο γυναικείο μπάσκετ. Οκ, αλλά δεν έχουμε εγκαταστάσεις. Και πού είναι όλοι αυτοί που φόρεσαν και τίμησαν τη φανέλα της ομάδας; Γιατί δεν γράφουμε μέλη, γιατί δεν κάνουμε μαζικό αθλητισμό; Δεν υπάρχει μέλλον αλλιώς. Εγώ θέλω μια πράσινη πολιτεία στην περιοχή του ΟΑΚΑ. Να μας παραχωρήσει η πολιτεία την εκμετάλλευση όλου του χώρου. Ένα γήπεδο 45.000 θέσεων δίπλα στο ΟΑΚΑ και να πάμε όλα τα τμήματα στις εγκαταστάσεις που σήμερα είναι νεκρές. Η πολιτεία πληρώνει δεκάδες εκατ. για κάτι που κάθετε. Να εισπράττει λοιπόν από την πράσινη πολιτεία

    Είχα μιλήσει με τον Αντώνη Σαμαρά όταν ήταν υπουργός πολιτισμού και το έβλεπε θετικά. Μαζί με τον Βαγγέλη Σαμαρά είδαμε έναν άνθρωπο και κάναμε σχέδια. Τι ΣτΕ τι κορμοράνοι τι το ένα και το άλλο. Να το, εδώ. Να οδηγήσουμε τον Παναθηναϊκό στο μέλλον. Αποτέλεσμα; Δεν έγινε ποτέ επόμενο αποτέλεσμα. Μέχρι και ο Τσίπρας έλεγε πως ήταν μία λύση. Δεν θα είχε κανείς αντίρρηση. Θα δίναμε την Αλεξάνδρας και θα φτιάχναμε το ΟΑΚΑ. Μία λύση που θα μπορούσε να γίνει και γρήγορα. Αν μας αποπλέξει από το Βοτανικό και επιτχύσει η προσπάθειά μου θα επιδιώξω την πράσινη πολιτεία.


    Για το αν έκανε ο ίδιος λάθος στην πολυμετοχικότητα και πόσα χρήματα έχει βάλει:  Τα τελευταία δύο χρόνια είναι 22 εκατ. ζεστά λεφτά. Τα 300 εκατ. που λέτε πως έβαλε η οικογένεια Βαρδινογιάννη έχετε αποδείξεις. Ντέρμπι διαβάζετε; Δεν αμφισβητώ την οικογένεια. Την χωρίζω όμως σε δύο περιόδους. Της λεβεντιας και του σημερινού μεγαλοιδιοκτήτη σας στο Μega. Τα χαρτιά λένε πως έβαλε 7 εκατ. κι εγώ 22. Βαρδής, Θόδωρος, Γιώργος, μία φορά την εβδομάδα έκαναν σύσκεψη. έβαζαν χρόνο μαζί με τα χρήματά τους. Με ποιον συνεδριάζει ο κ. Βαρδινογιάννης. Με τον κ. Γκόντζο, τον κ. Βέλιτς;  Όταν αποτυχάνει ένα εγχείρημα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως οι ευθύνες είναι 100%. Έχω κάνει λάθη. Επικοινωνιακά, δεν τον προσέγγισα, του πάτησα χορδές. Δεν φταίω για σπατάλες κλπ.

    Για τις σχέσεις του με τους αδερφούς Γιαννακόπουλους:
    Ο Παύλος και ο Θανάσης είναι οι μεγαλύτεροι εν ζωή παράγοντες του ΠΑΟ. Η προσφορά τους αντεκτίμητη και αξεπέραστη. Αν γυρίσετε πίσω στις δηλώσεις μου, παρόλο που είχα αφορμές, δεν έχω κάνει καμία δήλωση εναντίον τους. Αυτό που προκάλεσε πρόβλημα από δική τους πλευρά είναι η διαδικασία της Βασιλείας. Αν ο διάδοχος, καλός ή κακός, έξυπνος ή μελαχρινός, αναλαμβάνει τον θρόνο. Η νεότερη γενιά έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στον Παναθηναϊκό. Εγώ δεν έχω τίποτα μαζί τους. Δεν καταλαβαίνω γιατί παίρνουν τέτοια θέση. Αν τους θέλω μαζί μου; Δεν είναι θέμα αν τους θέλω εγώ. Ο Παναθηναϊκός τους θέλει; Βεβαίως.

    Για τον κ. Μαρινάκη: Τι σχέση έχει με τον Ολυμπιακό. Δεν υπάρχει κανένα προσωπικό μου θέμα. Μήπως με μπερδεύεται; Ο κ. Πατέρας ήταν φίλος του. Επί την ευκαιρία να σας πω, δεν θα φτιάξει το ποδόσφαιρο αν δεν υπάρχει συνεργασία Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Αν δεν υπάρχει ο ένας δεν θα υπάρχει ο άλλος. Κάποια στιγμή πρέπει να πετύχουμε τη συνεργασία, που έχουν επιδιώξει πολλοί, αλλά δεν τα κατάφεραν.

    Γιατί αποκλείστηκε ο κ. Γκόντζος από τη σημερινή συνέντευξη Τύπου:
    Σαφώς είναι εντολή δική μου. Δεν έχει θέση εδώ αλλά να είναι σε συνέδριο συμβούλων επιχειρήσεων. Ελπίζω να απομακρυνθεί και από άλλες εκδηλώσεις.

    Για τις σχέσεις του με τον Πατέρα:
    Δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις. Εκτίμησε όμως, ότι του παρείχα στήριξη. Από τότε που έφυγε μιλάμε στο τηλέφωνο, αλλά όχι συχνά. Δεν ζήτησα άδεια από κανέναν. Πήρα πρωτοβουλία παναθηναϊκή και όχι προσωπική. Τον τιμώ για την προσφορά του. Άντεξε, με τη στήριξή μου, σε πιέσεις. Πήραμε το νταμπλ, αποδυναμώσαμε τον Ολυμπιακό με την αποχώρηση του κ. Κόκκαλη. Από τον κ. Πατέρα δεν έχω καμία πικρία. Θα ήταν χρήσιμο για τον ίδιο να μιλήσει και να δώσει τις επιστολές που έχει από τον κ. Βαρδινογιάννη

    Για τον Αδαμάντιο Πολέμη: Τον πήρα τηλέφωνο, του είπα για την πρωτοβουλία και είπαμε να το συζητήσουμε. 

    Για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: Τον Δημήτρη τον είχα δει δύο φορές στα γραφεία της ΒΙΑΝΕΞ. Μία ημέρα ήρθε στο γραφείο μου και έλεγε πως έχει με μια επιταγή 30 εκατ. και μου λέει πόσα βάζεις να πάρουμε τον ΠΑΟ από τον Βαρδινογιάννη. Τότε ήμασταν στην αρχή της πολυμετοχηκότητας. Του είπα λοιπόν πως είχαμε αποφασίσει να πάμε όλοι μαζί. Δεν κάναμε καμία συμφωνία. Με είχε χαρακτηρίσει όψιμο Παναθηναϊκό. Εμένα; Που είμαι από παιδάκι. Πριν γεννηθεί εκείνος είχα το χρυσό τριφύλλι. Όσοι κάνουν λάθη και τα παραδέχονται, τα διορθώνουν και προχωράνε. Με εμένα όμως δεν μπορεί να είναι στο ίδιο τραπέζει. Ο Παύλος και ο Θανάσης μέσα στην καρδιά μου.

    Για την πολυμετόχηκοτα: Ο Παναθηναϊκός για να πάει στα επόμενα εκατό χρόνια αυτό χρειάζεται. Αν σήμερα εμφανιστεί ο σούπερ λεφτάς, εγώ δεν θα είμαι εμπόδιο. Δεν θα παραδώσω τις μετοχές μου μην σκουριάσουν. Πρέπει να του δώσεις οδηγία να τις βγάζει 9-10 στην αυλή 

    Γιατί δεν τα είπε όλα αυτά τον Ιούνιο: Ένα από τα πολλά αρνητικά της ανάμειξής μου είναι όλη αυτή η δημοσιότητα. Το τελευταίο που ήθελα, μετά την τρίτη αθέτηση συμφωνίας του Βαρδινογιάννη, να τον κάνω να απαντήσει με πίεση. Επί 10 μήνες κράτησα το στόμα μου κλειστό. Κάποιοι πίστεψαν πως δεν θα μιλήσω ποτέ. Τώρα δεν είναι προκλήσεις. Είναι το πρωτοδικείο και το άρθρο 99. Ο Παναθηναϊκός καταστρέφεται.


    Για τον οικονομικό έλεγχο: Τα οικονομικά αποτελέσματα των δύο τελευταίων ετών είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικά και δήθεν οφείλονται στην πρώτη περίοδο. Δεν είναι έτσι.

    Για τις υπόλοιποες θυγατρικές: Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τις άλλες θυγατρικές. Προφανώς η καινούρια διοίκηση θα ελέξει τα πάντα. Για να προχωρήσουμε μπροστά πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του για τη ΓΗΠΕΛ. Να λογοδοτήσει. Δεν προκαταλαμβάνω τίποτα. Δεν ήταν χρηστή διαχείρηση τα 10,5 εκατ. για μακέτες.

    Για το ποσοστό που θα πάρει:
    Όσο συφέρει τον Παναθηναϊκό. Είπα πως δεν μπορώ μόνος του. Θα βάλω το ποσοστό που έχω, αλλά θα εξαρτηθεί αν θα το αυξήσω. Μπορεί ο αντιπολευτικός Τύπος να πει πως δεν δεσμεύτηκα για τίποτα. Το δέχομαι. Δεσμεύομαι ότι θα προσπαθήσω.-Παράκληση σε όσους βάζουν φωτογραφίες μου. Βάλτε αυτή που είμαι στη Ρόμα. Εχω δώσει 22 εκατ. και έχω πάρει μόνο μια χαρά...

    Για τον Ερασιτέχνη: Ο Παναθηναϊκός είναι ενιαίος και αδιαίρετος, αν και ακούγεται ως αστείο. Αστείο να βάλουμε 15 εκατ. στην ΠΑΕ και δεν μπορούμε 600 χιλ. στον Ερασιτέχνη. Για να κάνουμε γήπεδα ναι. Για να πάρουμε έναν βολεϊμπολίστα για το πρωτάθλημα όχι. Εγώ τέτοια λεφτά δεν βάζω.

    Για τους ανθρώπους της ΠΕΚ που τελικά δεν μπήκαν το 2008: Κάθε φορά που τους συναντώ μου λένε τι βλακώδες πρόταση τους έκανα και τι θα πάθαιναν αν με ακολουθούσαν. Κανείς σοβαρός άνθρωπος, αν δεν είναι τόσο μπολιασμένος, δεν θέλει να μπει για να τον αντιπολιτεύονται. Ο κ. Ζολώτας έβαλε 9 εκατ., δεν ενόχλησε κανέναν και τον έβριζαν. Έφυγε λοιπόν. Αν έχουμε ομόνοια, αγάπη, συσπείρωση και υγεία, πολλοί θα θελήσουν να έρθουν κοντά στον Παναθηναϊκό.



    Editorial: (greenarea team)
      

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad