Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΕ ΦΕΡΕΙΡΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΚΑΙ ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ

    Βγήκε από το νοσοκομείο ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, Μέτα από 7ημερη παραμονή του σε αυτό. Κατά την έξοδο του θέλησε να ευχαριστήσει όσους στάθηκαν στο πλευρό του...

    -Αναλυτικά η ανακοίνωση που ανέβηκε στο επίσημο σαιτ του Τριφυλλιού:

    "Με αφορμή τη σημερινή (σ.σ. Παρασκευή 16/12) μου έξοδο από το Νοσοκομείο Υγεία, θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη και τις ευχαριστίες μου στον ιατρό της ομάδας, κ. Κουλουμέντα και κυρίως στον θεράποντα ιατρό μου, παθολόγο κ. Πολιτάκη και την ιατρική του ομάδα, καθώς και στο σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού και των εργαζομένων στο Θεραπευτικό Κέντρο Υγεία για την ειλικρινά άψογη, άρτια επαγγελματική και βαθιά ανθρώπινη φροντίδα τους καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας μου. Παράλληλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης και όλους όσοι είτε με επισκέφθηκαν είτε μου έστειλαν τις ευχές τους, γιατί η αγάπη και η στήριξη που μου μετέδωσαν υπήρξε για μένα πολύτιμη".

    Όσον αφορά τον Σαββατιάτικο αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης στο ΟΑΚΑ, ο Πορτογάλος τεχνικός θα είναι εκεί, αλλά θα εκτελεί τα καθήκοντα του σε συνεννόηση πάντα με τον συνεργάτη του Ζόσε Γκόμεζ, μέσα από ένα μπουθ, αυτό θα γίνει για να μην επιβαρυνθεί κ' άλλο η υγεία του, αφού δεν έχει ξεπεραστεί 100% το κρύωμα που είχε.

    Στην σημερινή προπόνηση δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, οι παίχτες έκαναν ζέσταμα, χαλαρές ασκήσεις και κατοχή μπάλας 5 εναντίων 2, ώστε να ει ναι έτοιμη για την αυριανή αναμέτρηση. Οι πράσινοι δεν παταχθούν με "καθαρό" επιθετικό στην σύνθεση τους, καθώς οι Πετρόπουλος και Τότσε παραμένουν τραυματίες, ο μόνος που θα έχει στη διάθεση του ο Φερέιρα, είναι ο Ρούντολφ, χωρίς όμως να συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες για να ξεκινήσει βασικός στον αγώνα με τον Αστέρα.


    *Παναθηναϊκός-Αστέρας Τρίπολης 7:30(Live από το Greenarea)

    Editorial:(greenarea team) 
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad