Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΜΑΟ: "ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ"

    O Μονζαμβικανός μέσος του Τριφυλλιού, Σιμάο, τόνισε πως η νίκη επί του Πανιωνίου ήταν πολύ σημαντική γιατί η αντίδραση της ομάδας ήταν σωστή... 

    -Αναλυτικά όσα είπε:

    Για το αν είναι η καλύτερη χρόνια του με την ομάδα;
    "Δεν μπορώ να πω αν είναι η καλύτερη. Απλά κάνω τη δουλειά μου. Σας ευχαριστώ που το λέτε αυτό. Εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και να βοηθάω την ομάδα.

    "Η ομάδα επίσης με βοηθάει. Μου έχει δείξει εμπιστοσύνη ο προπονητής και όλο το επιτελείο. Τις προηγούμενες χρονιές δεν έπαιζα τόσο, όσο φέτος. Κάθε ποδοσφαιριστής βελτιώνεται όσο περισσότερο παίζει. Νικάμε τα ματς, βοηθάμε ο ένας τον άλλο και τα συναισθήματα γίνονται όλο και καλύτερα. Οι συμπαίκτες μου με βοηθούν πολύ. Το αν είναι η καλύτερη σεζόν μου θα το κρίνουμε στο τέλος".


    Για τη νίκη 1-2 εκτός έδρας, είπε:
    "Νομίζω πως τα πήγαμε καλά και πετύχαμε μία σημαντική. Προσπαθήσαμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό και το κάναμε. Πετύχαμε δύο γκολ, πήραμε το αποτέλεσμα και το ότι ήταν εκτός έδρας το κάνει πιο σημαντικό".


    Για το αν θα ανανεώσει τον Γενάρη με τη ομάδα,είπε:
    "Εγώ είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις του Παναθηναϊκού. Δεν σκέφτομαι καμία πιθανή μεταγραφή. Έχω συμβόλαιο έως το τέλος της σεζόν. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα. Για το αν θα ανανεώσω δεν ξέρω, έχω το μυαλό μου μόνο στο πρωτάθλημα".


    Editorial: (greenarea team)
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad