Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΑΤΙΣΤ: "ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ"

    Ο Μάικ Μπατίστ στέλνει και γραπτώς τις ευχές του για το 2012, επίσης μιλάει για τις γιορτές που πέρασε στην Αθήνα, την Ελλάδα που θεωρεί δεύτερη πατρίδα του, την κλήρωση της Ευρωλίγκας και τον στόχο για την 7η ευρωπαϊκή κούπα...
     
    Αναλυτικά όσα έγραψε στο paobcblog.gr:

    "Ευτυχισμένο το νέο έτος!
    Ελπίζω όλοι να περάσατε πολύ καλά αυτές τις μέρες, έχοντας δίπλα σας αυτούς που αγαπάτε. Προσωπικά είχα την ευκαιρία να μείνω λίγο περισσότερο στο σπίτι αυτές τις μέρες, να περάσω περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου, με ανθρώπους που αγαπώ.

    Τις μέρες των Χριστουγέννων πέρασα πραγματικά όμορφα. Η οικογένειά μου είναι εδώ και ένας από τους καλύτερους παιδικούς μου φίλους ήρθε στην Αθήνα. Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε αρκετή ώρα μαζί, να μάθω νέα από το τι γίνεται στο Λος Άντζελες. Είναι τα… αυτιά μου και τα μάτια μου εκεί. Μου λέει τα νέα, μου μεταφέρει εικόνες από την οικογένειά μου, καθώς είναι πραγματικά κοντά στα αδέλφια μου, στους δικούς μου ανθρώπους. Πολύ σημαντικό για μένα ήταν το ότι είχα περισσότερο χρόνο με το γιο μου… Το να τον βλέπω να ανοίγει τα δώρα του, ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο για μένα. Μόνο το να τον βλέπω τόσο χαρούμενο, να παίζει, να του μαθαίνω κάποια καινούρια πράγματα μέσα από τα παιχνίδια του, ήταν κάτι ξεχωριστό. Ήταν κάτι με έκανε απλά ευτυχισμένο. Δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από αυτό.

    Και μετά είχαμε και κάποιες μέρες άδεια και την Πρωτοχρονιά. Θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους να είναι υγιείς. Είμαι χαρούμενος που επιστρέφουν ο Στράτος και ο Τσάρτσα στην ομάδα. Είναι κάτι καλό για εμάς. Πιστεύω ότι θα βοηθήσω την ομάδα να γίνει καλύτερη, καθώς θα έχει δύο έμπειρους παίκτες, που έχουν κατακτήσει τίτλους εδώ και ξέρουν τι χρειάζεται για να κάνει τη «δουλειά» σε κάθε αγώνα. Το να τους έχουμε και πάλι μαζί μας είναι σαν ένα μπόνους. Δεν αποτελεί εγγύηση για τίτλους, αλλά σε πρώτη φάση και μόνο το ότι θα ανέβει κατακόρυφα η αυτοπεποίθηση της ομάδας είναι σημαντική βοήθεια. Θα ήθελα να είμαστε, να είστε υγιείς και να έχουμε επιτυχίες τη νέα χρονιά.

    Εννοείται ότι αυτές τις μέρες μου λείπει η οικογένειά μου στις ΗΠΑ. Υπάρχουν εκεί άνθρωποι που με αγαπάνε από τη μέρα που γεννήθηκα. Είναι δύσκολο να βρίσκεσαι μακριά τους. Αλλά βρίσκομαι εδώ εννέα χρόνια και η Ελλάδα είναι σαν το σπίτι μου, δεύτερη πατρίδα. Την ίδια στιγμή όμως δεν γίνεται να μην σου λείπουν κάποια πρόσωπα. Η ευκαιρία μου όμως θα έρθει για να τους δω. Μόλις τελειώσει η αγωνιστική περίοδος θα έχω την ευκαιρία να ταξιδέψω και πάλι στις ΗΠΑ και να δω όλους όσους μου έλειψαν όλη τη χρονιά. Ο σκοπός στη ζωή μου είναι να παίζω μπάσκετ και βρίσκομαι εδώ για αυτό το σκοπό. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η «αποστολή», δεν ξέρω πότε, τότε θα επιστρέψω και θα είμαι κοντά τους.

    Για την ώρα πάντως το μυαλό είναι στο μπάσκετ και στην ομάδα μας. Η κλήρωση του Top16 ήταν καλή. Είμαι μάλλον χαρούμενος για την κλήρωση, γιατί πίστευα ότι θα ήταν ίσως λίγο πιο δύσκολη. Δεν λέω ότι ο όμιλός μας είναι «εύκολος». Κάθε ομάδα στον όμιλο είναι καλή: Η Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ, η Ούνιξ Καζάν, η Εμπόριο Αρμάνι Μιλάνο, εμείς… Θα έχουμε δύσκολο δρόμο μπροστά μας, αλλά νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση. Είμαι σίγουρος ότι όλοι οι παίκτες θα βγουν μπροστά και πως όλοι μας θα δώσουμε το κάτι παραπάνω. Η αρχή θα γίνει από το να ερχόμαστε καθημερινά στην προπόνηση, να δουλεύουμε σκληρά, ελπίζοντας ότι θα μεταφέρουμε την καλή δουλειά που κάνουμε στις προπονήσεις και στους αγώνες.

    Φυσικά, με εσάς δίπλα μας όλα μπορούν να γίνουν ευκολότερα… Ανυπομονούμε να σας δούμε στο ΟΑΚΑ και το 2012! Μέχρι τότε να προσέχετε τους εαυτούς σας και ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά… Μάικ…"


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad