Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΡΝΕΖΗΣ: "ΔΟΥΛΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ"

    Συνέχισε να κρατάει ανέπαφη την εστία του για ακόμα έναν αγώνα ο Ορέστης Καρνέζης και έδωσε το σύνθημα για το διπλό στη Λιβαδειά...(Δηλώσεις Μπιάρσμιρ)

    Αναλυτικα ειπε:

    Για τη προσωπική του απόδοση,είπε...
    "Εγώ δεν κάθομαι να μετράω λεπτά συμμετοχής και παθητικό, προσπαθώ να έχω καλή απόδοση σε όλα τα παιχνίδια, άλλωστε σε κάθε ματς το σημαντικό είναι η νίκη για την ομάδα".

    "Σίγουρα η θέση του τερματοφύλακα είναι πολύ δύσκολη και το να παίζεις ένα ματς τώρα και να μην παίζεις μετά, αυτό δεν σου επιτρέπει να βρίσκεις ρυθμό. Εγώ αυτό που κάνω είναι να δουλεύω για να είμαι έτοιμος όποτε το ζητήσει ο προπονητής"


    Για το πρωτάθλημα, είπε...
    "Το πρωτάθλημα θα κριθεί στις νίκες είτε εντός είτε εκτός, έχουμε τώρα τον Λεβαδειακό, που θέλει τους βαθμούς, παίζει καλή μπάλα και εμείς θέλουμε να κερδίσουμε"


    Δηλώσεις Μπιάρσμιρ:
    "Ο Παναθηναϊκός πάντα παίζει για να βγει πρωταθλητής. Είμαστε πέντε βαθμούς μπροστά απ' τον αντίπαλο μας και αυτό είναι πολύ σημαντικό".

    "Είναι πάντα καλό το να είσαι πρώτος και ακόμα καλύτερο να προηγείσαι με πέντε βαθμούς αντί για έναν ή δύο. Ξέρουμε ότι μας κυνηγάνε γι' αυτό παλεύουμε για το καλύτερο".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad