Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ: "ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ"

    Ο Στράτος Περπέρογλου επέστρεψε δυναμικά στον Εξάστερο χαροποιώντας και τον Ζοτς, υστέρα από πολύμηνη απουσία λόγω τραυματισμού. Μετά τον αγώνα με το Περιστέρι, δήλωσε ευτυχισμένος που είναι πάλι στην ομάδα...

    -Αναλυτικά όσα δήλωσε αρχικά αμέσως μετά το τέλος του αγώνα και όσα είπε στη συνέντευξη τύπου:

    "Πέρασε μια πολύ δύσκολη περίοδο για εμένα. Ήταν οκτώ μήνες από την τελευταία φορά που έπαιξα και πλέον είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα"

    "Όλη η ομάδα με στήριξε πολύ. Οι παίκτες και ο προπονητής. Με στήριξαν σε όλη τη διάρκεια. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε όλους".


    Στη συνέντευξη τύπου,είπε:
    "Κάναμε ένα σοβαρό παιχνίδι. Έχουμε δύσκολα παιχνίδια στο ελληνικό πρωτάθλημα πριν το Τορ-16 και θέλουμε να ανεβάσουμε στροφές και να είμαστε έτοιμοι εκεί."

    Για την επιστροφή του,είπε:
    "Ήταν μία πολύ δύσκολη περίοδος στην ζωή μου. Από την αρχή είχα την στήριξη όλων στην ομάδα. Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Θέλω να ανεβάσω στροφές γιατί δεν είμαι ακόμα απόλυτα έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad