Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΙΤΟΛΟ: "ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ"

    Με την ίδια πυγμή πρέπει να συνεχίσει ο Παναθηναϊκός ωστε  να αυξήσει περισσότερο τις πιθανότητες να πάρει το πρωτάθλημα, υποστηρίζει ο Βίκτορ Βιτόλο... 

    Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

    Για το πλεονέκτημα έναντι του Ολυμπιακού, μετά τη νίκη επί του Ατρόμητου,είπε: 
    "Έχουμε κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα, αλλά σίγουρα έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας μέχρι το τέλος της σεζόν. Ήταν μια νίκη που ήρθε μετά από πολλή δουλειά. Αυτό που χρειάζεται από εδώ και πέρα είναι να συνεχίσουμε το ίδιο καλά ώστε να εκμεταλλευτούμε το πλεονέκτημα που έχουμε αποκτήσει πλέον".


    Για την προσωπική του απόδοση στα τελευταία παιχνίδια, είπε: 
    "Το λέω συνέχεια από τη στιγμή που ήρθα. Είμαι εδώ για να βοηθήσω. Σε κάθε παιχνίδι που μου δίνει την ευκαιρία ο προπονητής θέλω να δείχνω ότι έχω θέση στην ομάδα και πως μπορώ να προσφέρω. Είμαι χαρούμενος με το πώς εξελίσσονται τα πράγματα και το μόνο που θέλω είναι όταν θα φύγω από τον Παναθηναϊκό ο κόσμος να είναι χαρούμενος που φόρεσα τη φανέλα της ομάδας. Εγώ θα παλέψω να είμαι στην ενδεκάδα. Είναι κάτι που θέλω όπως φυσικά κάθε ποδοσφαιριστής στον κόσμο".


    Για το ματς της Τετάρτης με τον Λεβαδειακό,είπε: 
    "Είναι ακόμα ένα σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Όλα έτσι θα είναι μέχρι το τέλος της χρονιάς. Θα είναι περίπλοκο παιχνίδι και πάλι, μιας και αντιμετωπίζουμε μια ομάδα που δεδομένα θα κοιτάξει να αμυνθεί όσο καλύτερα μπορεί. Αλλά έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτή την ομάδα που έχουμε φτιάξει. Αν κάνουμε όσα πρέπει θα τα πάμε καλά και θα συνεχίσουμε με νίκες, διατηρώντας το προβάδισμα που έχουμε πάρει από τον δεύτερο Ολυμπιακό".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad