Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ"

    O καλύτερος παίχτης του αγώνα, Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος, τόνισε πως αν μετά τα τρία συνεχόμενα ντέρμπι η ομάδα είναι πρώτη, τότε θα είναι κοντά στην κατάκτηση του τίτλου...

    Αναλυτικά, όσα δήλωσε:


    Για τον αγώνα, είπε...
    "Δεν θέλω να πω κλισέ πράγματα. Απλώς ευχαρίστησα τον γιατρό γιατί όλο αυτό το διάστημα με βοήθησε πάρα πολύ και με στήριξε. Πέρασα μια δύσκολη περίοδο και ήταν συνεχώς δίπλα μου. Όσο για το γκολ, δεν έχει σημασία το ποιος το πέτυχε. Άλλωστε, βλέποντας τη μπάλα, νόμιζα ότι ο αμυντικός της Ξάνθης θα την προλάβαινε, οπότε καλύτερα που τελείωσε τη φάση ο Τοτσέ για να είμαστε σίγουροι".


    Για το γκολ που αργούσε να έρθει, είπε...
    "Κυνηγούσαμε εναγωνίως το γκολ. Θέλαμε πολύ το τρίποντο για να μείνουμε πρώτοι. Δυσκολευόμασταν όμως να βρούμε διαδρόμους. Η Ξάνθη είναι πολύ καλή ομάδα και μου αρέσει, ωστόσο περίμενα ότι θα έπαιζε πιο ανοιχτά. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι".


    Ευχαρίστησε...
    "Ευχαριστώ την αρραβωνιαστικιά μου και την οικογένειά μου για τη στήριξη που μου παρείχαν στο διάστημα που ήμουν τραυματίας"


    Για τη συνέχεια των αγώνων, είπε...
    "Ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος είναι δύο μήνες φωτιά. Έχουμε δύο ματς στην Κρήτη με τον ΟΦΗ και τον Εργοτέλη, έχουμε τα τρία ντέρμπι. Αν τα βγάλουμε και είμαστε στην πρώτη θέση, θα είμαστε καλά. Δείξαμε στο γήπεδο ότι μπορούμε. Ο κόσμος δεν γέμισε το γήπεδο, γιατί η μέρα είναι ιδιαίτερη. Ο κόσμος έχει άλλα προβλήματα. Όμως όσοι ήρθαν, μας βοήθησαν και θα χρειαστούμε τη στήριξη τους, εντός και εκτός έδρας".

    Για το τίτλο, είπε...
    "Μπορούμε να τα καταφέρουμε και να πάρουμε το πρωτάθλημα. Ξέρουμε ότι ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα. Το καταλαβαίνουμε. Θέλω όμως να πω ότι όσοι ήρθαν σήμερα, μας βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό. Χρειαζόμαστε τη στήριξη των οπαδών μας τόσο στα εντός έδρας παιχνίδια, όσο και στα εκτός".

    Για τα διοικητικά,είπε...
    "Η κατάσταση δεν είναι εύκολη. Σίγουρα είναι σοβαρά τα διοικητικά προβλήματα που έχει ο Παναθηναϊκός. Έχουμε όμως ανθρώπους που έρχονται και μας μιλούν κοιτάζοντάς μας στα μάτια. Και ξέρουμε ότι μας λένε την αλήθεια. Δεν μπορούμε λοιπόν να κάνουμε κάτι άλλο από το να συνεχίσουμε να παλεύουμε για τον τίτλο".


    Για το κόσμο και τον αγώνα με τον Εργοτελη στην Κρήτη, είπε...
    "Περίμενα πώς και πώς να παίξω. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο. Μου έδωσαν πολύ δύναμη και γι’ αυτό έδωσα το 100% των δυνατοτήτων μου.
    Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Θα έχουμε μάλλον τον κόσμο στο πλευρό μας και θα πρέπει να κάνουμε τα δύσκολα εύκολα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad