Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΜΑΟ: "ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΓΚΟΛ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ"

    Δηλώσεις έκανε ο Σιμαο μετά τη νίκη επί του Εργοτέλη, τονίζοντας πως πλέον όλα τα παιχνίδια είναι σημαντικά...

    Για τη νίκη και το γκολ που πέτυχε, είπε...
    "Σίγουρα είναι σημαντικό για μένα το γκολ, αλλά πιο σημαντικό ήταν για την ομάδα γιατί πήραμε αυτοπεποίθηση και καταφέραμε να πάρουμε τους τρεις πόντους για να παραμείνουμε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.
    Για εμένα ήταν σημαντικό το πρώτο μου γκολ σε εκτός έδρας παιχνίδι, όμως το θετικό είναι ότι πήραμε τη νίκη και την πρώτη θέση".


    Για την βελτίωση που έχει στη ομάδα,είπε...
    "Εγώ προσπαθώ πάντα για το καλύτερο δυνατό. Στην αρχή έπαιξα κεντρικός αμυντικός, στη συνέχεια έγινα αμυντικός μέσος και θέλω να γίνω καλύτερος σε αυτή τη θέση. Προσπαθώ να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερος, πέρασαν πολύ προπονητές από την ομάδα, εγώ αυτό που θέλω είναι να προσπαθώ για το καλό της ομάδας μου".

    Για τα ντέρμπι που έρχονται, είπε...
    "Δεν είναι κρίσιμα μόνο τα παιχνίδια που ακολουθούν με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Ολυμπιακό, όλα τα παιχνίδια είναι κρίσιμα. Ο Παναθηναϊκός έχει χάσει βαθμούς απέναντι σε μικρομεσαίες ομάδες, όπως έγινε απέναντι στον Λεβαδειακό. Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν μικρές ομάδες, όλα τα παιχνίδια είναι πολύ σημαντικά και όλα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με την ίδια σοβαρότητα για να πετύχουμε το στόχο μας".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad