Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΕΡΕΙΡΑ: "Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ"

    Ενοχλημένος από την ήττα και από τις αποφάσεις του διαιτητή έδειξε στη συνέντευξη τύπου ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, τόνισε όμως πως τίποτα δεν τέλειωσε...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:


    Για τον αγώνα,είπε: 
    "Θα έλεγα ότι ήταν ένας αγώνας που διεξήχθη σε κρύα ατμόσφαιρα, ήταν ένας κρύος αγώνας και ουσιαστικά το να παίζει κανείς χωρίς φιλάθλους τιμωρώντας τους φιλάθλους δεν θεωρώ πως είναι μια ποινή που πηγαίνει προς τους φιλάθλους αλλά προς το ίδιο το ποδόσφαιρο.

    Δεν θέλω να κάνω καμία άλλη δήλωση απόψε γιατί αν μιλούσα θα έβγαζα πράγματα από την ψυχή μου και θα έλεγα πάρα πολλά από μέσα μου και ενδεχομένως να μην ακουγόντουσαν τόσο όμορφα. Κάτι το οποίο δεν θα ήταν έξυπνο να το κάνω. Ένεκα της καλής μου αγωγής και της αγάπης μου προς το ποδόσφαιρο θα μου επιτρέψετε να μην κάνω κανένα σχόλιο που θα ήθελα να κάνω.

    Να μου επιτρέψετε όμως να πω ότι τίποτα δεν τελείωσε ακόμα. Σήμερα χάσαμε, σταματήσαμε να ήμαστε πρωτοπόροι όμως μένουν επτά παιχνίδια ακόμα. Όσον αφορά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό δεν υπήρξαν προβλήματα.

    Εσείς ως επαγγελματίες των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης θα κατανοήσετε τα συναισθήματα που έχει ένας άλλος επαγγελματίας του ποδοσφαίρου. Ο οποίος βλέπει να συμβαίνουν πράγματα τα οποία δεν είναι σοβαρά και δεν μπορεί να αποδεχτεί κάποιος".


    Για τον κόσμο που έλειπε από το γήπεδο, είπε: 
    "Ο κόσμο μας μπορεί να μην ήταν σήμερα παρών αλλά ευελπιστώ στην παρουσία τους και τους περιμένω στο ματς με τον Ολυμπιακό. Και εκείνοι όπως και εμείς θυμούνται καλές περιόδους αυτής της ομάδας όπου κερδίζαμε κάθε αγώνα ο οποίος ήταν περίπλοκος για εμάς".


    Για την απώλεια της πρώτης θέσης μετά την ήττα, είπε: 
    "Και να πω ότι είναι η πρώτη φορά που πέφτουμε από την πρώτη θέση και θα έλεγα ότι μέχρι την τελευταία μέρα που θα βρίσκομαι εδώ η ομάδα θα συνεχίσει να πολεμά, να μάχεται για τους στόχους της. Δεν θα μιλήσω περισσότερο για πράγματα που δεν μπορώ να λύσω. Νομίζω ότι κατανοείται την θέση μου. Πάντοτε έλεγα αυτά που αισθανόμουν και αυτά που θεωρούσα ότι έπρεπε να ειπωθούν".


    Για όσα τον κάνουν να θυμώνει στο ελληνικό πρωτάθλημα,είπε: 
    "Το να αρχίσω να μιλάω με τα πράγματα έτσι όπως θα έπρεπε να μιλήσω δεν συνάδει με τον τρόπο που έχω μάθει, να είμαι σωστός απέναντι σε όλους. Μόνο θα πω κάτι για τους υπευθύνους του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Ας προσπαθήσουν να επιλύσουν τα προβλήματα με άλλο τρόπο. Στην διάρκεια που είμαι εγώ εδώ είναι η 4 φορά που παίζουμε χωρίς φιλάθλους.

    Δεν θα έλεγα ότι οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι άνθρωποι που κάνουν κακές πράξεις. Και πιστέψτε με στην ζωή μου δεν έχω δει να γίνονται ποτέ τόσα ματς κεκλεισμένων των θυρών όπως γίνονται εδώ. Και οι υπεύθυνοι θα πρέπει να βρουν έναν άλλο τρόπο για να ρυθμίσουν αυτά τα θέματα. Το να παίζεις χωρίς κόσμο είναι μια κρύα λύση και δεν θεωρώ ότι αυτή είναι η πιο σωστή".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad