Header Ads

  • Breaking Green News

    ΘΑΝΑΣΗΣ: "ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ "ΦΑΕΙ" ΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ"

    Στις εκλογές για τον ερασιτέχνη, παρών ήταν και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος, εμφανώς συγκινημένος μίλησε για τον πρόεδρο Αχιλλέα Μακρόπουλο, το γυναικείο τμήμα βόλεϊ και το γήπεδο της Λεωφόρου...

    Αναλυτικά όσα είπε στον "Τάφο του Ινδού" μετά την εκλογή του πρόεδρου Αχιλλέα Μακρόπουλου:

    "Είμαι βαθιά συγκινημένος. Ο Παναθηναϊκός είναι τρόπος ζωής και χαίρομαι που είμαι δίπλα στον σύλλογο. Μπράβο που είστε παρόντες και μπράβο στους υποψήφιους. Όσοι είναι εδώ και είναι εκτός ψηφοδελτίου δεν θα πρέπει να είναι στεναχωρημένοι. Όλοι είναι Παναθηναϊκοί. Εγώ έχω στην καρδιά μου τον Νίκο Πλυτά, και είμαι χαρούμενος που τον είχα δίπλα μου.

    Για τον πρόεδρο και την οικονομική βοήθεια στο γυναικείο τμήμα βόλεϊ, είπε...
    Ο Αχιλλέας Μακρόπουλος σηκώνει το σταυρό του μαρτυρίου. Μπράβο σε όλους και θέλω να μεταλαμπαδεύετε την ιδέα του Παναθηναϊκού από γενιά σε γενιά. Καμιά φορά δεν έχει αξία το πόσα χρήματα δίνει ο καθένας, αλλά το αν έχει στην καρδιά του τον Παναθηναϊκό. Εγώ ωστόσο, θα προσφέρω 120.000 ευρώ στο τμήμα που αγαπώ περισσότερο από όλα, το γυναικείο βόλεϊ.


    Για τη Λεωφόρο,είπε...
    Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να μας "φάει" την έκταση του γηπέδου της Λεωφόρου είναι γελασμένος. Όποιος νομίζει ότι θα πάρει χωρίς να δώσει είναι επίσης γελασμένος. Όλος ο Παναθηναϊκός θα είναι μια γροθιά για να το αντιμετωπίσει".


    Editorial:(greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad