Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΑΡΑΣ: "ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ"

    Με έντονο το συναίσθημα της αδικίας μετά τον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ, ο Σάρας, μίλησε για περίεργες αποφάσεις των διαιτητών...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Για τον αγώνα, είπε...
    "Είναι κρίμα αυτό που συνέβη. Αναφέρομαι στους διαιτητές. Δεν θέλω να πω περισσότερα για να μη βρω τον μπελά μου. Έγιναν πράγματα εκτός μπάσκετ. Ήμασταν εκεί για να κερδίσουμε το παιχνίδι, αλλά δεν έκατσε η μπίλια στο πράσινο"


    Για τον μικρο τελικό, είπε...
    "Από την Κυριακή θα προετοιμαστούμε για τον  μικρό τελικό. Υπάρχει το αίσθημα της περηφάνιας, θα πάμε για τη νίκη στον μικρό τελικό, αλλά όλα θα πρέπει να αποτελούν προετοιμασία για το μεγάλο στόχο του πρωταθλήματος. Έχω κερδίσει πολλά. Είναι το πρώτο μου Final 4 που χάνω. Δεν μπορούμε να κερδίζουμε πάντα".


    Για το παιχνίδι που έκανε η ομάδα του, είπε...
    "Είμαι πολύ περήφανος για το παιχνίδι που κάναμε και για τους συμπαίκτες μου. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά θεωρώ ότι κερδίσαμε σε πολλούς τομείς. Είχαμε καλό πλάνο, αλλά για λεπτομέρειες δεν τα καταφέραμε".


    Για την προσωπική του απόδοσή,είπε... 
    "Είχα ένα καλό παιχνίδι. Αυτό οφείλεται στον Ομπράντοβιτς και τον Διαμαντίδη. Αυτό το σχέδιο που επέλεξε με βοήθησε. Ο προπονητής με έβαλε σε σημεία όπου μπορώ να αποδώσω. Πραγματικά πρέπει να του αποδώσω τα εύσημα σχετικά με το σχέδιο που έκανε για το παιχνίδι. Ο Παναθηναϊκός έχει εκπροσωπήσει επάξια το σύλλογο και τη χώρα. Πλέον πρέπει να είμαστε έτοιμοι στους τελικούς με τον Ολυμπιακό".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad