Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΝΑ "ΣΑΠΑΚΙ" ΛΙΓΟΤΕΡΟ!

    Ένας ακόμα παίχτης που δεν πρόσφερε απολύτως τίποτα στον Παναθηναϊκό και αντιθέτως έκανε κακό, επιτέλους έφυγε...

    Ο Ματίας Μπιαρσμιρ ήταν ο πρώτος παίχτης που κατέθεσε προσφυγή κατά του Παναθηναϊκού, όχι ότι δεν θα έπαιρνε τα λεφτά του, αλλά ήταν τις μέρες που ο Τζιγγερ έκανε άνω κάτω τον Παναθηναϊκό με τα 3 μέλη του Δ.Σ που τα "τράβηξε" με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διοίκηση για κάποιο διάστημα, τότε ο μεγαλομέτοχος που ξέρει τον Σουηδό μάνατζερ του, ο όποιος μάνατζερ έχει κάποιου είδους συγγένεια με την γυναίκα του Τζιγγερ, η οποία επίσης είναι από την Σουηδία, έτσι λοιπόν έγινε η προσφυγή πιο εύκολη αφού υπήρχε εντολή από ψηλά...!

    Λίγους μήνες μετά, ο Ματίας Μπιαρσμιρ αποτελεί παρελθόν από τον Παναθηναϊκό όπως ενημέρωσε και η ΠΑΕ. Ο πρώην αμυντικός των πράσινων είχε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2013 με απολαβές 450.000 το χρόνο, έγινε συμβιβασμός στην αμοιβή για το σπάσιμο του συμβολαίου και ο παίχτης τελείωσε από την ομάδα και με την προσφυγή πλέον να μην υφίσταται!


    Έκανε και δηλώσεις στη Nova μετά τη λύση της συνεργασίας, λέγοντας:

    "Δεν ήθελα να φύγω με αυτόν τον τρόπο. Δυστυχώς όμως έτσι είναι η ζωή και το ποδόσφαιρο. Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά το τελευταίο χρονικό διάστημα, όμως εγώ θα κρατήσω τις καλές αναμνήσεις. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας μεγάλος σύλλογος κι ελπίζω να βρει τον δρόμο του ξεπερνώντας τα προβλήματα που έχει. Πέρασα όμορφες στιγμές εδώ, όμως πρέπει να συνεχίσω".


    Για τον λόγο που αποχωρεί,είπε...
    "Δεν είναι μόνο ένας ο λόγος που αποχωρώ, είναι πολλοί. Σαν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, οφείλω να κοιτάξω την καριέρα μου και την οικογένειά μου. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής, όμως θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού και ιδιαίτερα τους οπαδούς του. Ο Παναθηναϊκός είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου".


    Για την κριτική που δέχθηκε μετά την προσφυγή, είπε...
    "Δεν ξέρω ελληνικά και δε μπορώ να διαβάσω τι γράφουν τα ελληνικά media. Αν θέλουν να με κριτικάρουν που έκανα προσφυγή, αυτό είναι δικαίωμά τους, αλλά εγώ πρέπει να κοιτάξω την καριέρα του και τη ζωή μου. Υπήρχαν δεδομένα προβλήματα και εγώ δεν είχα άλλη επιλογή".


    Για το τι εύχεται για τον Παναθηναϊκό στο μέλλον,είπε...
    "Εύχομαι ο Παναθηναϊκός να βρει πολύ γρήγορα τον δρόμο του. Είναι ένα πολύ μεγάλο κλαμπ, με σπουδαίους οπαδούς και ελπίζω να ξεπεράσει τα προβλήματα, όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το επόμενο πράγμα που θα κάνω, είναι διακοπές. Δεν υπάρχει συμφωνία με καμία ομάδα. Είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις. Όταν θα έρθει η στιγμή θα τις μελετήσω θα προσπαθήσω να πάρω την καλύτερη απόφαση".


    Editorial: "Το παιδί της Παιανίας"

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad