Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΕΡΕΙΡΑ: "ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ"

    Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα βρίσκεται στην Πορτογαλία, έδωσε συνέντευξη σε αθλητική εκπομπή και δήλωσε πως θα παραμείνει στον Παναθηναϊκό...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε στην τηλεοπτική ιντερνετική έκδοση της εφημερίδας, Abola.tv:


    Για την παραμονή του στον Παναθηναϊκό,είπε: "Ειλικρινά δεν ξέρω ακόμα. Όμως θα έλεγα πως μάλλον ναι. Και το λέω γιατί ακόμα δεν είμαι έτοιμος να τελειώσω την καριέρα μου. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν πριν λίγο καιρό να ολοκληρώσω εφέτος την προπονητική μου καριέρα. Όμως πιστεύω ότι θα μου πάρει κάμποσο καιρό ακόμα για να πάρω αυτή την απόφαση. Με όλα όσα έχω ζήσει τα δύο τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό, με υποχρεώνουν να παραμείνω. Μου φέρθηκαν στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό με εκπληκτικό τρόπο, που ποτέ δεν φανταζόμουν. Γι' αυτό νιώθω υποχρεωμένος να παραμείνω στον σύλλογο και πιστεύω ότι έχω ακόμα να προσφέρω πολλά στην ομάδα".


    Για τη σχέση του με τους οπαδούς του Παναθηναϊκού,είπε:
    "Οι φίλαθλοι ήταν όλο αυτό το διάστημα στο πλευρό μου και νομίζω ότι ιδιαίτερα εφέτος περάσαμε δύσκολες στιγμές. Η σχέση μας είναι εξαιρετική και ξεπεράσαμε δυσκολίες σημαντικές. Όλη αυτή η κατάσταση είναι για μένα μια πρόκληση, γιατί θα ήθελα να τελειώσω σε μια ομάδα που θα έχω υπερβεί όλες τις δυσκολίες που έχουν δημιουργηθεί. Όλοι θέλουν να συνεχίσω στην ομάδα και εγώ θα το ήθελα να αντιμετωπίσω αυτή την πρόκληση, που είναι από τις πιο δύσκολες στην ζωή μου. Είναι σημαντικό να παραμείνω. Η Ελλάδα περνάει μια μεγάλη κρίση, όπως και η Πορτογαλία και είναι μια πρόκληση να μείνω στην χώρα και στον Παναθηναϊκό. Πρέπει να πω ότι περάσαμε δύσκολα, ιδιαίτερα τους τελευταίους έξι-επτά μήνες που αντιμετώπισε ο σύλλογος σημαντικά διοικητικά προβλήματα".


    Για τις εγγυήσεις που έχει ζητήσει για να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Η ανανέωση του συμβολαίου μου εξαρτάται από τις εγγυήσεις που έχω ζητήσει και χρειάζομαι για να μπορέσω να δουλέψω. Θέλω να με βοηθήσουν να παλέψω για να πετύχω τους στόχους και να πολεμήσω για τις επιτυχίες. Έχουμε την δυνατότητα να αγωνιστούμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ και όλοι μας θα προσπαθήσουμε να μπούμε στους ομίλους ή να προχωρήσουμε στο Γιουρόπα Λιγκ. Αυτό που θέλουμε και αυτό που κυρίως θέλουν οι οπαδοί μας, είναι να παραμείνει ο Παναθηναϊκός μια ομάδα που παλεύει για το καλύτερο, που θα παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο και θα κάνει παιχνίδι που θα αρέσει στον κόσμο. Θα δούμε αν θα συνεχίσω. Αν μου δώσουν τις εγγυήσεις που έχω ζητήσει, τότε ναι. Είναι συγκεκριμένα τα δεδομένα που ζητάω και δεν έχω να ρισκάρω πολλά αν παραμείνω, εφόσον μου δοθούν οι εγγυήσεις".


    Για την πρόταση της Βάσκο Ντα Γκάμα,είπε: 
    "Ήταν περισσότερο μια διερευνητική επαφή και όχι κάτι συγκεκριμένο. Μια γενική έρευνα, χωρίς ουσία. Προσωπικά δεν θα ήθελα να πάω στην Βραζιλία και να δουλέψω εκεί".


    Για το αν θα επέστρεφε σε Πορτογαλικό σύλλογο,είπε: 
    "Ο κύβος ερρίφθη, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις κάτι, όμως τώρα εγώ επιλέγω και εγώ αποφασίζω. Στην προκειμένη περίπτωση, οι επιλογές είναι δεδομένες αυτή τη στιγμή".


    Για τις πιθανότητες κατάκτησης του Euro από την Εθνική Ελλάδας,είπε: 
    "Σήμερα λείπουν από την Εθνική Ελλάδας οι παίκτες ποιότητας που κέρδισαν το 2004 το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Γιατί τότε η Ελλάδα είχε στην σύνθεση της, ποδοσφαιριστές μεγάλης ποιότητας, κάτι δεν έχει σήμερα κατά την άποψη μου. Δεν θεωρώ ότι η Ελλάδα έχει αυτή την στιγμή την ίδια δύναμη και την ομάδα που θα μπορέσει να διεκδικήσει έναν τίτλο. Θα έλεγα ότι το γκρουπ που συμμετέχει είναι λιγότερο ισχυρό από αυτό της Πορτογαλίας. Στην περίπτωση της Πορτογαλίας, ο όμιλος είναι πολύ πιο δύσκολος και δεν υπάρχει φαβορί για την πρόκριση στον επόμενο γύρο".


    Για τα φαβορί του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος,είπε: 
    "Νομίζω ότι η κατάσταση δεν αλλάζει. Κλασσικά η Ισπανία, η Ολλανδία, η Γαλλία θα είναι μεταξύ των ομάδων που θα διεκδικήσουν τον τίτλο. Βέβαια η Ισπανία δεν έχει τον Μέσι και γι΄αυτό το λόγο πιστεύω ότι δεν πρόκειται να δούμε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τη δομή της Μπαρτσελόνα. Πάντως συγκαταλέγω και την Πορτογαλία μέσα στα φαβορί για τον τίτλο".


    Editorial:  (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad