Header Ads

  • Breaking Green News

    ΤΣΑΡΤΣΑΡΗΣ: "Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ"

    Για την Εθνική ομάδα, τον Ζελικο Ομπράντοβις και το μέλλον του μίλησε ο Κώστας Τσαρτσαρής...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό:


    Για το camp '3 on 3 Streetball",είπε:
    "Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία όλα τα παιδιά να μπουν σε αθλητική νοοτροπία και μία αθλητική και ανταγωνιστική σκέψη. Ο αθλητισμός μπορεί να βάλει τα παιδιά σε μία διαδικασία να βελτιωθούν και αποτελεί για την κοινωνία μία πολύ καλή διέξοδο. Για τα παιδιά είναι μονόδρομος για να κερδίσουν κάτι στη ζωή τους. Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε πολύ περισσότερες διοργανώσεις. Θέλουμε να φέρουμε όσα περισσότερα παιδιά μπορούμε κοντά στο μπάσκετ, να γνωρίσουν το άθλημα αλλά και παίκτες. Θα υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες που θα παίξουν μπάσκετ με τα παιδιά. Στόχος είναι να γινόμαστε χρόνο με το χρόνο μεγαλύτεροι και καλύτεροι, αλλά και να επεκταθούμε σε όλη την Ελλάδα".


    Για την Εθνική ομάδα και το Προολυμπιακο Τουρνουά,είπε: 
    "Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως η ομάδα αυτή έχει φτιαχτεί για να κερδίζει. Το είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια. Ανέκαθεν η Εθνική έφερνε χαρά στην Ελλάδα. Το Προολυμπιακό Τουρνουά είναι μία δύσκολη διοργάνωση, αλλά θεωρώ δεδομένο πως θα περάσουμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τα παιδιά έχουν το ταλέντο και την εμπειρία να πάνε στο Λονδίνο".


    Για τη συνεργασία του με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς,είπε: 
    "Η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι σεβασμός. Αγωνιστικά για μας είναι ο πατέρας μας. Ήμουν δέκα χρόνια μαζί του και έμαθα τόσα πολλά δίπλα του. Δεν κατέκτησε όσα κατέκτησε βασιζόμενος στην τύχη, αλλά με γνώσεις, σκληρή δουλειά και καλή συνεργασία με τους παίκτες, τους συνεργάτες του και τη διοίκηση. Είναι με την καλή έννοια εγωιστής. Είχαμε πολλές καλές στιγμές και λιγότερες κακές. Όπως σε κάθε οικογένεια, υπάρχουν και κάποιες τριβές, αλλά τα θετικά είναι τόσα πολλά. Αυτό που μου μένει είναι το χαμόγελό του μετά από σημαντικές νίκες ή κατακτήσεις τίτλων".


    Για το μέλλον του και αν θα συνεχίσει στους πράσινους,είπε: 
    "Ο Παναθηναϊκός είναι προτεραιότητά μου. Μετά από τόσα χρόνια δεν είμαστε συνεργάτες, αλλά οικογένεια. Η ομάδα αυτή μου έχει προσφέρει τόσα πολλά και είναι φυσικό να έχει τον πρώτο λόγο. Περιμένω κι εγώ τι θα γίνει, ποιος θα είναι προπονητής, τι θα επιλέξει και θα δούμε ανάλογα".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad