Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΔΕΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ"

    Για την επιθυμία του να μείνει στον Εξαστερο, την ήττα από τη ΤΣΣΚΑ στο φάιναλ-φορ, τον επόμενο προπονητή της ομάδας και για άλλα πολλά μίλησε ο Ιαν Βουγιούκας...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:

    Ίαν μετά από μία αρκετά καλή χρονιά με την φανέλα του Παναθηναϊκού τι περιμένεις για την νέα χρονιά; Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε αναζήτηση προπονητή για να μπορέσει άμεσα να κινηθεί για το ρόστερ της νέας ομάδας. 
    "Στον Παναθηναϊκό δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Όλοι μας βρισκόμαστε σε μια κατάσταση αναμονής. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην περίπτωση του προπονητή. Ποιος θα έρθει και τι επιλογές θα κάνει. Εγώ προσωπικά θεωρώ δεδομένο πως οι άνθρωποι της ομάδας θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσουν τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Δεν είναι εύκολο αλλά είμαι σίγουρος ότι θα γίνει η καλύτερη δυνατή επιλογή".


    Εσύ τι θέλεις να κάνεις; "Που θέλεις να παίζεις την νέα χρονιά; Έχουμε διαβάσει πάρα πολλές φήμες που σε θέλουν μία να πηγαίνεις στην Μακάμπι, μία σε ομάδες της Ισπανίας… Ισχύουν όλα τα παραπάνω;
    "Πρέπει να δούμε τι θα γίνει με το θέμα του προπονητή για να δούμε τι θα γίνει και με τους παίκτες. Εμένα, σαφέστατα, προτεραιότητα μου είναι ο Παναθηναϊκός. Εδώ θέλω να μείνω. Αν και βρίσκομαι μόλις 2 χρόνια στην ομάδα έχω καταφέρει να δεθώ πάρα πολύ μαζί της. Με τους ανθρώπους του συλλόγου, με τον κόσμο… Έχουμε ζήσει τα πάντα μαζί.. Χαρές, λύπες… Τα πάντα".


    Οπότε περιμένουμε και του χρόνου να σε δούμε με την φανέλα του Παναθηναϊκού; 
    "Ο Παναθηναϊκός είναι η ομάδα που θα ήθελε να αγωνίζεται ο κάθε παίκτης. Παράλληλα, όμως, κοιτάζω και όλες τις επιλογές που υπάρχουν γιατί πρέπει να είμαι έτοιμος σε κάθε περίπτωση".


    Ίαν, τι δεν πήγε καλά την περσινή σεζόν για τον Παναθηναϊκό; 
    "Νομίζω ότι μέχρι το Final-4 της Κωνσταντινούπολης όλα πήγαιναν εξαιρετικά. Είχαμε πάρει το Κύπελλο κόντρα στον Ολυμπιακό και ήμασταν μέσα στους άλλους δύο στόχους μας. Μετά την ήττα από την ΤΣΣΚΑ όμως όλα άλλαξαν. Απογοητευτήκαμε και στεναχωρηθήκαμε ίσως περισσότερο από όσο έπρεπε. Νιώσαμε και την αδικία και αυτό μας πήρε από κάτω. Από την άλλη ο Ολυμπιακός είχε πάρα πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση και αυτό έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο".


    Η ΚΑΕ προς το παρόν δεν έχει αφήσει να διαρρεύσει το παραμικρό αναφορικά με το θέμα του προπονητή. Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους όμως με δηλώσεις του δήλωσε πως έχει ήδη συζητήσει με τους ανθρώπους της ομάδας και ότι το σκέφτεται να πάρει την θέση που άφησε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Πως σου φαίνεται το ενδεχόμενο; 
    "Ακούω ότι υπάρχει περίπτωση να αναλάβει προπονητής ο Γιασικεβίτσιους. Είμαι σίγουρος ότι αν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι μεγάλη επιτυχία γιατί ο Σάρας έχει όλα τα προσόντα να τα καταφέρει. Είναι πετυχημένος, έξυπνος, μπασκετικός, με πολύ πάθος και ενέργεια. Παρά το γεγονός ότι είναι 36 χρονών και έχει κατακτήσει τα πάτα και έχει πάρει πάρα πολλά λεφτά θέλει συνεχώς κι άλλες διακρίσεις και να γίνεται καλύτερος. Χωρίς να έχω συζητήσει το θέμα μαζί του πιστεύω ότι θέλει να γίνει προπονητής. Το έχει. Μπορεί να το κάνει κι να το καταφέρει".


    Ίαν, πως αισθάνθηκες όταν έμαθες και φέτος πως δεν θα βρίσκεσαι στην τελική αποστολή της Εθνικής ομάδας;
    "Για εμένα ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη το ότι ο προπονητής μου αποφάσισε να με αφήσει εκτός τελικής επιλογής. Θεωρούσα και θεωρώ πως έχω θέση σε αυτήν την ομάδα. Πως μπορώ να προσφέρω και να βοηθήσω. Προέρχομαι από μία αρκετά καλή χρονιά και αν αναλογιστεί κανείς και τα προβλήματα στο "5" τότε είχε κάθε λόγο να πιστεύω πως θα είμαι στις επιλογές. Άλλωστε από τα παιδιά που έχουν ταξιδέψει και αγωνίζονται στην θέση του σέντερ μόνο ο Μπουρούσης μπορεί να παίξει με πλάτη".


    Κάποιοι είπαν πως δεν προσπάθησες όσο έπρεπε γιατί ήσουν σίγουρος ότι θα βρίσκεσαι στο προολυμπιακό τουρνούα… 
    "Τα ίδια πράγματα τα άκουσα και πέρσι. Πολλοί έλεγαν πως δεν προσπαθώ γιατί ήμουνα σίγουρος ότι θα είμαι στην αποστολή ότι και αν γίνει. Ότι δεν είχα θέληση για να αγωνιστώ. Όλα αυτά είναι φτηνές δικαιολογίες. Όλοι αυτοί που λένε τέτοια πράγματα τα λένε για να καλύψουν τις επιλογές που έγιναν".


    Ούτε θέμα τραυματισμού υπήρξε; Γιατί ακούστηκε και αυτό… 
    "Άκουσα επίσης ότι ήμουνα τραυματίας. Και ότι γι αυτό δεν με πήρε μαζί ο κόουτς. Ούτε αυτό ισχύει. Και μάλιστα φρόντισα να το ξεκαθαρίσω μέσω του internet. Δεν θέλω να γράφονται για εμένα πράγματα που δεν ισχύουν. Πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ήθελα να βάλω τα πράγματα στην θέση τους, γι αυτό έκανα γνωστό ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα τραυματισμού".


    Τι σου είπε ο Ηλίας Ζούρος για την απόφασή του; 
    "Ο κόουτς μου είπε πως δεν είμαι στα αγωνιστικά του πλάνα. Πως δεν ταιριάζω στην νοοτροπία και την αγωνιστική φιλοσοφία και της ομάδας αλλά και του τουρνουά. Μου είπε πως η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει αντιπάλους γρήγορους και δεν θα μπορούσα να βοηθήσω".


    Ο Ίαν από εδώ και πέρα τι κάνει; Νιώθεις ότι έχεις αν δώσεις απαντήσεις; 
    "Εγώ από την μεριά μου, έχω μάθε πάντα, να τα βλέπω όλα θετικά. Μπορεί να μην συμμετέχω στην προσπάθεια της Εθνικής μας αλλά θα προσπαθήσω να δουλέψω για να γίνω καλύτερος. Σίγουρα θα έχω μια περίοδο ξεκούρασης που είναι απαραίτητη, αλλά στην συνέχεια θα έχω πολύ δουλειά. Δεν νοιώθω ότι έχω να δώσω απαντήσεις σε κανέναν και για τίποτα. Ούτε στο κόουτς Ζούρο, ούτε σε κανέναν άλλο. Στην Εθνική ομάδα όλοι με ξέρουν. Όλοι ξέρουν ποιος είμαι και τι παίκτης είμαι. Εγώ το μόνο που θέλω τώρα είναι να προσπαθήσω να γίνω καλύτερος".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad