Header Ads

  • Breaking Green News

    ΞΕΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

    Πάντα άνθρωποι με μηδέν ήθος καταλήγουν στον Ολυμπιακό, εκεί ταιριάζει καλύτερα το περιβάλλον σε όλους αυτούς...

    Ο λόγος για έναν ακόμα προδότη-αχάριστο που στον Παναθηναϊκό τον κάναμε ότι είναι σήμερα, οι άνθρωποι με μηδενικό ήθος όμως δεν έχουν ενοχές και αξίες, πάνε ακόμα και με το μέρος αυτών που τους έκλεβε πρωταθλήματα και νίκες με σάπιους τρόπους, σε αυτούς ήθελε να παει και πήγε ο πρώην προπονητής τερματοφυλάκων του Παναθηναϊκού!

    Ένα μικρο απόσπασμα του "κυρίου" Βασίλη Αλεξούδη για να καταλάβετε το ήθος του:
    "Μια νέα σελίδα έχει ανοίξει στην επαγγελματική μου ζωή, πιο κοντά στις ρίζες μου, στον αγαπημένο μου Πειραιά και στα χρώματα που έντυναν τις Κυριακές μου όταν ήμουν μικρός. Τα ερυθρόλευκα".

    Να ξέρει αυτός τύπος, πως από την ιστορία του Παναθηναϊκού ξεγράφτεικε αυτόματα, όπως και άλλοι που άλλα έλεγαν και αλλού κατέληξαν, εκεί αξίζετε να είστε και εκεί να μείνετε, ακολουθήστε τον δρόμο της σαπίλας και της κλεψιάς!

    Ο Παναθηναϊκός δεν έχει μόνο εκτός εχθρούς, αλλά και εντός κρύβει φίδια στον κόρφο του, όλα αυτά είναι κατάλοιπα μιας "άρρωστης" μη Παναθηναϊκής διοίκησης που έχει η ομάδα κυρίως από το 1997 και μετά, με μικρές παρενθέσεις, ελπίζουμε σύντομα αυτό το άρρωστο για τον παναθηναϊκό μας παρελθόν, να φύγει οριστικά!


    Editorial: Prasinomperes

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad