Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΙΜΑΚΟΓΛΟΥ: "ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ"

    Ο  Κώστας Καιμακόγλου αποτελεί παρελθόν από τον Εξαστερο και σίγουρα είναι ένα ακόμα μεγάλο λάθος της διοίκησης που το καταλάβει σύντομα...

    Ο παίχτης δεν ξέχνα όσα πέρασε στον Εξαστερο και με δήλωση του τονίζει πως μια μέρα θα επιστρέψει.

    Αναλυτικά η δήλωση του:

    "Έπειτα από δύο εκπληκτικά χρόνια στον Παναθηναϊκό που με βοήθησαν να βελτιωθώ ως παίκτης και ως άνθρωπος, να κατακτήσω τίτλους και να ζήσω στιγμές που ούτε καν ονειρευόμουν, έπεσαν οι τίτλοι τέλους. Μετά τη λήξη της σεζόν "ζύγισα" όλες τις παραμέτρους που είχα στα χέρια μου, συζήτησα αρκετά με τους δικούς μου ανθρώπους και αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στην Ούνικς Καζάν.

    Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, πρώτα από όλους στην οικογένεια Γιαννακόπουλου, στον κ. Ομπράντοβιτς, αλλά και σε όλους τους συμπαίκτες μου και το προπονητικό επιτελείο για όσα με βοήθησαν να ζήσω. Τέλος, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους του Παναθηναϊκού μέσα από την καρδιά μου και ελπίζω κάποια μέρα στα ίδια μέρη να ξαναβρεθούμε...".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad