Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ: "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Για τις εντυπώσεις του από τον Παναθηναϊκό και την μεταγραφή του σε τοσο μεγαλη ομάδα, μίλησε ο Κάστας Μπαρμπαρούσης...

    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα όσον είπε για τον Παναθηναϊκό σε μέσο ενημέρωσης της ιδιαίτερης πατρίδας του στην Aιτωλoακαρνανία:


    Πώς είναι οι πρώτες σου ημέρες στον Παναθηναϊκό; 
    "Οι πρώτες μέρες είναι πάρα πολύ καλές. Είναι αρχή βέβαια και είναι λίγο δύσκολα, αλλά ο κόσμος της ομάδας μου φέρεται πάρα πολύ καλά, με κάνει να νιώθω σαν στο σπίτι μου και γενικά νιώθω πολύ άνετα στον Παναθηναϊκό. Εξάλλου, ήταν και η αγαπημένη μου ομάδα".


    Ποιοι είναι οι στόχοι σου για τη φετινή χρονιά; 
    "Στόχος μου καταρχάς είναι να συμμετέχω σε πολλά παιχνίδια, γιατί είμαι πολύ νέος. Από κει και πέρα, θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της, γιατί είναι πραγματικά μια μεγάλη ομάδα, με πολύ σημαντικούς φιλάθλους και αξίζει να πετύχει πολλά".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad