Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΛΛΟΓΟ"

    Μια από της μεταγραφές που ο Ζεσουαλδο Φερειρα περιμένει πολλά τη νέα σεζόν, είναι ο Ιμπραιμ Σισοκο, με δηλώσεις τoυ τόνισε πως θέλει τίτλο με τη νέα του ομάδα...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    ΄Για τη μεταγραφή σου στον Παναθηναϊκό;
    "Είναι ένας μεγάλος σύλλογος, είμαι ιδιαίτερα ευτυχής και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Έως τώρα όλα είναι εξαιρετικά".


    Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι με τον Παναθηναϊκό, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχεις αποκτηθεί με τη μορφή του δανεισμού από τη Βόλφσμπουργκ;
    "Αυτό που θέλω είναι να γίνω πρωταθλητής με τον Παναθηναϊκό. Και να παίξω με την ομάδα στο Champions League, που είναι κορυφαία διοργάνωση".


    Πριν αποφασίσεις οριστικά να έρθεις στην Ελλάδα, αναζήτησες πληροφορίες από κάποιον για το πρωτάθλημα και φυσικά τον Παναθηναϊκό;
    "Οχι, δεν μίλησα με κάποιον, ούτε ζήτησα συμβουλές. Ο Παναθηναϊκός άλλωστε ενδιαφέρεται για μένα από την περίοδο που έπαιζα στην Πορτογαλία. Δεν ήταν κάτι καινούριο για μένα. Απλά δεν υπήρχε συμφωνία εκείνη την περίοδο"


    Η παρουσία του Φερέιρα έπαιξε ρόλο στην επιλογή σου;
    "Ναι, βεβαίως. Ο κύριος Φερέιρα έπαιξε σημαντικό ρόλο για να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στον Παναθηναϊκό".


    Έχεις εικόνα για το ελληνικό πρωτάθλημα; Τις ομάδες που θα αντιμετωπίσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού;
    "Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάρα πολύ καλή εικόνα. Το γεγονός όμως ότι ήμουν με τον Βιεϊρίνια, ήταν μία ευκαιρία να μάθω μερικά πράγματα".


    Τι σου είπε ο Βιεϊρίνια για τη νέα συ ομάδα;
    "Μου εξήγησε ότι δεν είναι τόσο δυνατό πρωτάθλημα όπως η Bundesliga, αλλά έχει ένα αρκετά καλό επίπεδο".


    Εξ όσων γνωρίζουμε μπορείς να αγωνιστείς σε όλες τις θέσεις της επίθεσης. Ποια είναι η αγαπημένη σου θέση, αυτή που εσύ προτιμάς να παίζεις;
    "Μου αρέσει να αγωνίζομαι στα άκρα, τόσο δεξιά, όσο και αριστερά. Συνήθως όμως οι προπονητές μου με προτιμούν πίσω από τον επιθετικό. Γενικά παίζω σε όλες τις θέσεις της επίθεσης".


    Πως θα περιέγραφες τον εαυτό σου ποδοσφαιρικά; Ποια τα χαρακτηριστικά σου;
    "Την περιγραφή την αφήνω σε σας τους δημοσιογράφους και φυσικά στους φιλάθλους. Εσείς θα με δείτε και μπορείτε να κρίνετε".

    Το προηγούμενο εξάμηνο στη Βόλφσμπουργκ δεν έπαιξες πολύ. Βλέπεις τον Παναθηναϊκό ως μία ευκαιρία να αναδειχθείς;
    "Μην ξεχνάτε ότι είχα και την ατυχία να είμαι ένα διάστημα τραυματίας. Για μένα η άφιξη μου στον Παναθηναϊκό είναι μία πρόκληση να πετύχω όσα μπορώ να περισσότερα".


    Τι γνωρίζεις για τον Παναθηναϊκό ως ομάδα; Για τους οπαδούς του έχεις ακούσει;
    "Ξέρω ότι ο Παναθηναϊκός είναι μία μεγάλη ομάδα και αποτελεί όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Έχω ακούσει για τους οπαδούς αλλά δεν μπορώ να έχω άποψη, γιατί δεν τους έχω συναντήσει ακόμα".


    Σε βοηθάει ότι ήρθε και ο Σο, με τον οποίο έπαιζες μαζί στην Ακαντέμικα;
    "Ασφαλώς και με βοηθάει".


    Οι Πορτογάλοι περιγράφουν τον Σο ως... pitbull. Ισχύει;
    "Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Είναι πολύ μαχητικός ποδοσφαιριστής...".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad