Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΕΦΥΓΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ"

    Ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος μίλησε για την πολύ καλή εμφάνιση στη νίκη επί της Μάδεργουελ και για τη συνέχεια...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Για το ότι σκοράρει για δεύτερη συνεχόμενη φορά πάλι με εκτέλεση φάουλ, είπε...
    "Όλα τα γκολ είναι προϊόν δουλειάς. Τόσο αυτό στην Σκωτία όσο και αυτά που πετύχαμε σήμερα. Σήμερα πήγαμε πολύ καλά μέσα στο γήπεδο στο δεύτερο ημίχρονο. Εγώ πιστεύω ότι στην αρχή οι παίκτες της Μάδεργουελ έπαιζαν αμυντικά, ενώ εμείς να έχουμε σκορ πρόκρισης. Μπορέσαμε στο δεύτερο ημίχρονο να πάρουμε την πρωτοβουλία των κινήσεων. Έτσι ήρθαν τα γκολ και ο κόσμος έφυγε ευχαριστημένος".

    Για το εάν τα δύο τέρματα που σημείωσε τον βοηθούν ψυχολογικά, είπε... 
    "Εννοείται ότι μου δίνουν δύναμη και αυτοπεποίθηση. Εκείνο που μετρά δεν είναι όμως το γκολ είναι να κάνεις όσα σου ζητά ο προπονητής και να βοηθάς την ομάδα. Είχαμε καλύτερο ρυθμό στο δεύτερο ημίχρονο. Σε κάθε αγώνα θα είμαστε καλύτεροι και όσο θα παίρνουμε επίσημα παιχνίδια στα πόδια μας πιστεύω ότι αυτό θα μας βοηθάει"

    Για το γκολ που πέτυχε με απευθείας εκτέλεση φάουλ και αν αυτό προέρχεται από τη σχολή Καραγκούνη,είπε... 
    "Χωρίς να θέλω να αφήσω κάποια μομφή σε κανέναν θέλω να πω ότι ο Γιώργος θα μου λείψει πολύ γιατί είναι σαν αδερφός μου. Έχω πάρει πολλά από αυτόν".

    Για το εάν είναι έτοιμος να πάρει το ρόλο του ηγέτη στην ομάδα, είπε... 
    "Μέσα από τη χρονιά θα φανεί. Μου αρέσει που έχω αυξημένες αρμοδιότητες. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad