Header Ads

  • Breaking Green News

    ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ: "ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟ FINAL4 ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ"

    Η αποστολή του Εξάστερου Παναθηναϊκού βρίσκεται στη Μαδρίτη για τον αγώνα της Παρασκευής με τη Ρεαλ στα πλαίσια της πρώτης αγωνιστικής της Euroleague...

    Ο αρχηγός της ομάδας, Δημήτρης Διαμαντιδης μίλησε στη Nova πριν η αποστολή ταξιδέψει  για Ισπανία, χαρακτηριστικά όσα δήλωσε:


    Για τη μετά Ομπράντοβιτς εποχή,είπε: 
    "Έκλεισε ένας κύκλος μετά από πολλά χρόνια, και αρχίζει ένας νέος. Όλα είναι καινούργια, προπονητής, αρκετοί νέοι παίκτες και άλλη διοίκηση. Θα παλεύουμε μέσα στο γήπεδο. Χρειάζεται χρόνος και υπομονή από τον κόσμο για να δεθούμε ως ομάδα. Είμαστε νέα ομάδα. Ήρθαν δέκα παίκτες, αν δεν κάνω λάθος, και σίγουρα κάποια πράγματα αλλάζουν. Η φιλοσοφία του Παναθηναϊκού τόσα χρόνια ήταν ίδια, η κατάκτηση της Ευρωλίγκας, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Φέτος τα πράγματα θα είναι λίγο διαφορετικά".

    Για τις μεγαλύτερες ευθύνες του στη νέα ομάδα που "χτίζεται",είπε: 
    "Σίγουρα εγώ και ο Κώστας που είμαστε τόσα χρόνια στην ομάδα, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά για να κάνουμε κάτι καλό. Από εκεί και πέρα εγώ δεν έχω κάτι στο μυαλό μου, ούτε αισθάνομαι περισσότερες ευθύνες να μου αναλογούν. Οι ευθύνες που έχει κάθε παίκτες είναι συγκεκριμένες και εγώ ξέρω ποιες είναι οι δικές μου".

    Για το Final Four,είπε: 
    "Μακάρι να φτάσουμε μέχρι εκεί, αλλά σίγουρα είναι πολύ δύσκολα. Εμείς δεν σκεφτόμαστε έτσι, σκεφτόμαστε στην Ευρωλίγκα, που η διοργάνωση είναι υψηλού επιπέδου, κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Το Final Four είναι μεγάλο κίνητρο και να δούμε που μπορούμε να φτάσουμε".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad