Header Ads

  • Breaking Green News

    ΒΙΤΟΛΟ: "ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ"

    Χαρούμενος εμφανίστηκε ο Βιτολο μετά τι νίκη της ομάδας, τονίζοντας πως θα παλέψουν στο Λονδίνο...

    Αναλυτικά όσα δήλωσε:

    Για τον αγώνα,είπε...
    "Είμαι χαρούμενος για την εμφάνιση και τη νίκη μας, η ομάδα πάει καλά αν και ακόμα δεν έχουμε καταφέρει όσα μπορούσαμε. Παρόλα αυτά, καθημερινά βελτιωνόμαστε και θα φτάσουμε άμεσα στο επιθυμητό επίπεδο".

    Για το παιχνίδι στο Λονδίνο με την Τοτεναμ, είπε... 
    "Απέναντι σε ένα δύσκολο αντίπαλο θα αγωνιστούμε σα να μην υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκτός από την νίκη, αυτό θα το βάλουμε στο μυαλό μας και θα κάνουμε τον παν για να περάσουμε στην επόμενη φάση".

    Για τον αγώνα με τον Πλατανιά,είπε... 
    "Είναι ένας αγώνας που πρέπει να δείξουμε πως βελτιωνόμαστε και να πάρουμε την νίκη για να φτάσουμε τις ομάδες που είναι από πάνω στη βαθμολογία. Στόχος σε κάθε αγώνα ανεξάρτητα με τον αντίπαλο οι τρεις βαθμοί".

    Για το δεύτερο πέναλτι και αν φοβήθηκε,είπε... 
    "Είχα την αυτοπεποίθηση να αναλάβω την πρώτη εκτέλεση όμως αστόχησα. Είμαι εδώ για να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που με στηρίζουν και που μου επέτρεψαν να εκτελέσω και το επόμενο πέναλτι".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad