Header Ads

  • Breaking Green News

    ΓΚΙΣΤ: "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ"

    Παίχτης του Παναθηναϊκού είναι ο Αμερικανός φόργουορντ Τζειμς Γκίστ, κάνοντας και τις πρώτες του δηλώσεις...

    Και επίσημα λοιπόν πράσινος ο Γκίστ, καθώς μέσα σε 3 μέρες ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος κατάφερε με μια πρωτοποριακή κίνηση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, να γίνει ανταλλαγή παιχτών (ο Πάνκο πήγε στη Μάλαγα) κατά τη διάρκεια αγωνιστικής περιόδου, κάτι τέτοιο γίνεται μόνο στο ΝΒΑ. Ο Γκίστ πέρσι ήταν πρώτος σκόρερ με τη Μάλαγα στο Ισπανικό πρωτάθλημα, το κορυφαίο στην Ευρώπη.

    -Η ΚΑΕ τον παρουσίασε και επίσημα με τον παίχτη να κάνει τις πρώτες δηλώσεις του:

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, είπε:
    "Πιστεύω ότι ήταν και λίγο… γραφτό (γελάει). Μπορεί να μην έγινε η μετακίνηση το καλοκαίρι, αλλά να που γίνεται τώρα. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα έρθω στην Ελλάδα και θα παίξω για ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Μια ομάδα με τεράστια ιστορία. Επιθυμία μου είναι να μπορέσω να βοηθήσω και να συμβάλλω στο να φτάσει σε νέες επιτυχίες".

    Για το ποιος είναι ο στόχος,είπε: 
    "Θέλω να είμαι μια θετική προσθήκη για την ομάδα. Να προσφέρω με την ενέργειά μου, να συμβάλλω στα ριμπάουντ, στην άμυνα, που ξέρω ότι είναι κλειδί για το παιχνίδι. Θέλω να παίζω δυνατά σε κάθε αγώνα, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και να κατακτήσει η ομάδα περισσότερες νίκες. Πραγματικά ανυπομονώ…".

    Για την συνέχεια του Παναθηναϊκού στην Ευρωλίγκα,είπε: 
    "Ο Παναθηναϊκός έφτασε στο Top16, αλλά σίγουρα μπορεί να προχωρήσει κι άλλο στη διοργάνωση. Η ιστορία του είναι δεμένη με επιτυχίες στην Ευρωλίγκα, έχει φτάσει πολλές φορές ως το Final Four και τον τίτλο της διοργάνωσης. Δεν θα είναι εύκολο, έχουμε δύσκολους αγώνες και δυνατούς αντιπάλους στο δρόμο μας, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα προσπαθήσουμε όλοι για να πετύχουμε αυτό το στόχο. Έχουμε τον καλύτερο πόιντ γκαρντ της Ευρώπης, τον Διαμαντίδη, έχουμε έναν παίκτη όπως ο Σόφο, ο οποίος με την επιστροφή του μετά τον τραυματισμό του θα μας δώσει και πάλι σημαντικές λύσεις. Έχω δει την ομάδα στην κανονική περίοδο και διαθέτει πραγματικά πολύ ταλέντο".

    Για τον κόσμο της ομάδας,είπε: 
    "Χαίρομαι που αυτή τη φορά ο κόσμος του Παναθηναϊκού θα είναι στο δικό μου πλευρό. Είναι δύσκολο να παίζεις ως αντίπαλος στο ΟΑΚΑ, οπότε είμαι πραγματικά χαρούμενος που από εδώ και πέρα θα έχω τη βοήθεια της εξέδρας!".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad