Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΙΓΚΕΡΟΑ: "ΕΧΕΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ"

    Λίγο μετά τις 6 το απόγευμα  της Παρασκευής, έφτασε στην Αθήνα ο παιχταράς Λουτσιάνο Φιγκερόα, δηλώντας ενθουσιασμένος που θα φορέσει την πράσινη φανέλα...

    Στο αεροδρόμιο εκτός από δημοσιογράφους, άνθρωποι της διοκιησης, ήταν και κάποιοι οπαδοί του Παναθηναϊκού που τον ενθάρρυναν. Ο Ματαντορ, αύριο θα περάσει από ιατρικες εξετρασεις και αν όλα πάνε καλά θα υπογράψει συμβόλαια για 6 μήνες +1 χρόνο.

    -Χαρακτηριστικά αποσπάσματα από τις πρώτες του δηλώσεις:

    Για την μεταγραφή του στον Παναθηναικο, είπε... 
    "Γνωριζω για τον Παναθηναικο, είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος, που έχει πάρα πολλούς φιλάθλους και πλούσια ιστορία και στην Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή διανύει μια δύσκολη περίοδο, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά, οι μεγάλες ομάδες βρίσκουν το δρόμο τους".

    Για το ελληνικό πρωτάθλημα και την μεταγραφή του,είπε...
    "Γνωρίζω αυτά που ξέρει όλος ο κόσμος. Ότι δηλαδή ο Παναθηναϊκός είναι μια σπουδαία ομάδα. Έχω ακούσει πολλά, όπως και για τον Ολυμπιακό. Αυτές είναι οι πιο γνωστές ομάδες στο ελληνικό πρωτάθλημα.

    Ελπίζω να ολοκληρωθεί η μεταγραφή, γιατί πρέπει να τονίσω ότι δεν είναι κάτι οριστικό. Οι διαπραγματεύσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο και ελπίζω να τελειώσουν όλα το ταχύτερο δυνατό και να αρχίσω να προπονούμαι".

    Για το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπισε στον αστράγαλο, είπε... 
    "Θα μπορέσω να ξεπεράσω το πρόβλημα που έχω στον αστράγαλο. Πριν από τρεις μήνες είχα κάνει μια επέμβαση, έχω πολύ μεγάλη διάθεση για να μπω και πάλι στον αγωνιστικό χώρο".

    Για το αν μπορεί να υποσχεθεί πολλά γκολ στους φίλους του Παναθηναϊκού,είπε...
    "Όλοι θέλουν να πετυχαίνουν γκολ. Προσωπικά δεν θέλω να δίνω υποσχέσεις, γιατί κανείς δεν ξέρει πως μπορεί να εξελιχθεί το μέλλον. Όμως έχω την πίστη πως μπορώ να πετύχω αρκετά γκολ και να θυσιαστώ για την ομάδα και να την βοηθήσω".

    Για την αγωνιστική του ετοιμότητα,είπε...
    "Το τελευταίο διάστημα δεν έχω κάνει προπονήσεις με μπάλα. Έχω κάνει αρκετή δουλειά στο γυμναστήριο, προσέχω πάρα πολύ την φυσική μου κατάσταση. Τώρα βέβαια προέχει να βρεθώ με τους συμπαίκτες μου, θα έχω συνομιλία με τον προπονητή, ώστε να του θέσω το θέμα της κατάστασης του τραυματισμού μου. Ελπίζω ο αστράγαλος μου να ανταποκριθεί και αυτό που χρειάζομαι είναι να πιάσω μπάλα και να βρεθώ με την ομάδα".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad