Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΡΝΕΖΗΣ: "ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ"

    Ο Ορέστης Καρνεζης, έχει ως προτεραιότητα την παραμονή του στον Παναθηναϊκό και όχι όσα  λένε διαφορά σενάρια που τον θέλουν σε ομάδα του εξωτερικού...

    Σύμφωνα με δηλώσεις του σε ιστοσελίδα, καθώς βρέθηκε σε σύνδεσμο στην Κρήτη.

    Χαρακτηριστικά δήλωσε:

    "Είναι μια δύσκολη χρονιά για την ομάδα. Γενικά είναι μια μεταβατική περίοδος για τον σύλλογο. Το μόνο που εύχομαι είναι να τερματίσουμε τουλάχιστον δεύτεροι. Να πάρουμε την πρωτιά στα πλέι οφ και να βγούμε Ευρώπη. Τότε θα δούμε πως είναι η κατάσταση και τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε χρόνο με τον χρόνο. Δεν μου αρέσει να κάνω σχέδια.

    Μου αρέσει να ζω το τώρα και πόσο μάλλον όταν δεσμεύομαι και με τον Παναθηναϊκό. Είμαι παίκτης του και δεν γνωρίζω τι θα γίνει στο μέλλον. Μου αρέσει που βρίσκομαι εδώ, θέλω να είμαι στον Παναθηναϊκό κι αυτό θα επιδιώξω. Είναι βέβαια και κάποια πράγματα που δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει το μέλλον για αυτό ζω το τώρα.

    Η Εθνική Ελλάδος είναι πολύ μεγάλο κεφάλαιο για τη χώρα. Διαθέτει πάρα πολύ καλή ομάδα, είναι πλήρης σε όλες τις θέσεις. Το παιχνίδι με τους Βόσνιους θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά αν είμαστε αυτοί που πρέπει, θα το πάρουμε και αυτό και θα είμαστε πολύ κοντά στο Μουντιάλ της Βραζιλίας»

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad