Header Ads

  • Breaking Green News

    ΚΑΡΙ: "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ"

    Λίρα εκατό αποδείχτηκε ο Ραμελ Καρι που σε χρόνο ρεκόρ μπήκε στο κλίμα του Παναθηναϊκού και σε κάθε αγώνα η συνεισφορά του είναι αισθητή...




    Μετά τη δεύτερη νίκη επί του πελάτη δήλωσε:

    Για τον Παναθηναϊκό και την επιλογή του να βάλει τα πράσινα, είπε...
    "Νιώθω τυχερός που παίζω σε αυτή την ομάδα. Είναι καταπληκτικός ο προπονητής αλλά και οι συμπαίκτες μου. Σήμερα δείξαμε ότι τα πάντα είναι θέμα ομαδικής δουλειάς. Πήραμε μια σημαντική νίκη στους τελικούς".

    Για την γρήγορη προσαρμογή του, είπε...
    "Όπως σας είπα και νωρίτερα, το έκαναν εύκολο για μένα, ο προπονητής μου και οι συμπαίκτες μου. Έχω παίξει 10 παιχνίδια αλλά νιώθω ότι είμαι εδώ πολύ καιρό".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad