Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΑΠΠΑΣ: "ΟΜΑΔΑ ΜΥΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ"

    Το νέο απόκτημα του Εξάστερου Παναθηναϊκού και μεγάλο ταλέντο του μπάσκετ, Νίκος Παππάς, μίλησε για την νέα πρόκληση στην καριέρα του...





    Χαρακτηριστικά οι δηλώσεις του:

    Για τον Παναθηναϊκό,είπε: 
    "Η τροπαιοθήκη μιλάει από μόνη της. Έχω παίξει σε ανταγωνιστικό επίπεδο, αλλά τώρα θα παίξω σ' ένα επίπεδο παραπάνω και θα κάνω ένα βήμα παραπάνω. Μια ομάδα μύθος στην Ευρώπη που πάει για κάθε τρόπαιο".

    Για τον Διαμαντίδη,είπε: 
    "Αν δεν μπεις να το ζήσεις τι να πεις. Με ιντριγκάρει να είμαι συμπαίκτης του. Μεγάλωσα μαζί του, τον θαύμαζα και συνεχίζω να τον θαυμάζω, μακάρι να συνεργαστούμε καλά και να είναι όλα ωραία".

    Για τον Πεδουλάκη,είπε: 
    "Δεν έχω μιλήσει, αλλά δόθηκε η έγκρισή του και είμαι χαρούμενος γι αυτό".

    Για το ότι ο Παναθηναϊκός χτίζει ελληνική ομάδα,είπε: 
    "Οι μεγάλες πορείες και η υπερομάδα των τελευταίων χρόνων ήταν με Έλληνες, που ήταν ό,τι καλύτερο υπήρχε στην αγορά. Μακάρι κι εμείς να βγούμε λίρα 100 και να δικαιώσουμε όσους μας επέλεξαν. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να παίρνει πάντα τους καλύτερους".

    Για το 3-0 στους τελικούς,είπε: 
    "Με εντυπωσίασε ο Παναθηναϊκός, αλλά με τέτοια άνεση δεν το περίμεναν ούτε μέσα στην ομάδα. Η άμυνα που παίχτηκε δεν ήταν απλά για σεμινάριο, ήταν η καλύτερη ίσως στην Ευρώπη. Και το φοβάμαι γιατί δεν είναι το δυνατό μου σημείο... Με ιντριγκάρει να μπω στην ομάδα και να αποδείξω κι εκεί ότι μπορώ να προσφέρω".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad