Header Ads

  • Breaking Green News

    ΘΑΝΑΣΗΣ: "ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ, ΕΣΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ;"

    Ο Θανάσαρας μίλησε και έστειλε μήνυμα προς κάθε αλλόθρησκο και κυρίως προς κόκκινους...




    Η προεδραρα λίγο πριν ξεκινήσει η φιέστα πήρε το μικρόφωνο και τα ειπε με τον δικό του Παναθηναϊκό τρόπο.

    Χαρακτηριστικά όσα δήλωσε:

    "Φίλοι μου αγαπημένοι! Σας μιλάει ο Θανάσης, ο δικός σας! Πάνω απ' όλα θα ήθελα να πω ένα μεγάλο "μπράβο", ένα "ευχαριστώ" σε όλους εσάς, που ήρθατε στη γιορτή μας. Αυτή η γιορτή είναι η δική σας γιορτή, γιατί σταθήκατε κοντά στην ομάδα. Πρέπει πάνω απ' όλα να συγχαρώ τον προπονητή, τον κ. Αργύρη και τους παίκτες έναν-έναν, μα πάνω απ' όλα τις προσπάθιες του κ. Τσαρτσαρή, που για 10 ολόκληρα χρόνια βοήθησε όσο μπορούσε και πρέπει να ένα μεγάλο "μπράβο" κι "ευχαριστώ" για ό,τι έκανε στον Παναθηναϊκό μας".

    "Τώρα θα ήθελα να κάνετε ησυχία, έχω ένα παράπονο που το κρατούσα ένα χρόνο. Πέρυσι τέτοιο καιρό ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος ζητούσε και τραγουδούσε "Πού 'σαι Θανάση, πού 'σαι Θανάση; ". Εγώ του απαντάω και του λέω πως είμαι εδώ με την οικογένειά μου, με όλους τους Γιαννακόπουλους και σας δίνω μία υπόσχεση, ευκαιρία είναι να σας δώσω μία υπόσχεση: Ο Παναθηναϊκός θα είναι εδώ για άλλα 10 χρόνια. Ο Παναγιώτης πού θα είναι;".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad