Header Ads

  • Breaking Green News

    ΖΟΤΣ: "ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ"

    Σε διάλεξη στο κολέγιο Αθηνών πάνω στο μπάσκετ και  την προπονητική, ο μεγάλος Ζοτς μίλησε και για τον αγαπημένο του Παναθηναϊκό...




    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα όσων είπε για τον Παναθηναϊκό:

    "Κύριοι καλησπέρα σας. Είναι μια πολύ χαρούμενη μέρα για μένα σήμερα. Ξέρετε, η ομάδα ΜΟΥ κατέκτησε και πάλι το πρωτάθλημα! Απέναντι σε μια ομάδα μάλιστα που έχει τον σεβασμό μας για την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού. Κι είναι διπλή χαρά για μένα σήμερα, γιατί εκτός από τον Παναθηναϊκό, και η ομάδα μου στη Σερβία, η Παρτιζάν νίκησε τον Ερυθρό Αστέρα. Καταλαβαίνετε πως για μένα είναι μια ιδιαίτερη μέρα η σημερινή και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου εδώ για αυτό που πέτυχε"

    Για το πώς έβαζε την ομάδα πάνω απ' τα πρόσωπα,είπε κάτι το εξαιρετικό:
    "Όταν έκανε κάποιος λάθος, τους εξηγούσα ότι δεν με ενδιαφέρει το όνομά του. Μην παρεξηγείστε λοιπόν, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αν σου φωνάζω. Δεν κοιτάω το πρόσωπο να δω ποιος έκανε το λάθος. Η ομάδα με ενδιαφέρει! Δεν υπήρχε Διαμαντίδης, Κάτας, Μποντιρόγκα, Φώτσης, Τσαρτσαρής. Στο πρόσωπο του κάθε παίκτη έβλεπα το όνομα της ομάδας «Παναθηναϊκός». Αν συμφωνούσε ο αθλητής και καταλάβαινε, τότε οκ. Αν δεν καταλαβαίνεις, η πόρτα είναι ανοιχτή να φύγεις".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad