Header Ads

  • Breaking Green News

    ΦΕΥΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ

    Ο Ορέστης Καρνεζης αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό για την Ουντινέζε, θέλοντας να δοκιμάσει τις δυνατότητες του στο εξωτερικό...

    Στην συνέντευξη που έδωσε, ευχαρίστησε τον Παναθηναϊκό τονίζοντας πως θα έχει για πάντα στην καρδία τους πράσινους, ενώ ξεκαθάρισε πως ποτέ δεν είχε πρόθεση να παει στους γαύρους, επίσης κάτι σημαντικό που δήλωσε, ήταν πως μακάρι να μπορούσε να φέρει περισσότερα λεφτά η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό, χαρίζοντας μάλιστα και 150.000 από την αποζημίωση του.

    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα των όσων είπε:

    Ορέστη, γιατί επιλέγεις να φύγεις τώρα από τον Παναθηναϊκό; Γιατί πας στο εξωτερικό; 
    "Οι ποδοσφαιριστής έχουν ημερομηνία λήξης. Είμαι σε καλή ηλικία, τώρα πρέπει να κάνω ένα βήμα στην καριέρα μου. Όλοι θέλουν να δοκιμάσουν και να αντεπεξέλθουν στα καλύτερα πρωταθλήματα. Η κατάσταση στην Ελλάδα δεν βοηθάει να πετύχω τις φιλοδοξίες μου. Είμαι σε καλή ηλικία, η πρόταση που ήρθε είναι ένα δέλεαρ και ο καθένας στη θέση μου θα έκανε το ίδιο".

    Εάν ο Παναθηναϊκός ήταν όπως παλιότερα, θα το σκεφτόσουν περισσότερο; 
    "Εάν ο Παναθηναϊκός πρωταγωνιστούσε, η απόφαση θα ήταν πολύ πιο δύσκολη".

    Τι κρατάς από την εξαετία σου στον Παναθηναϊκό;
    "Ο Παναθηναϊκός είναι ένα σχολείο για μένα. Ήταν τιμή και χαρά μου που ήμουν παίκτης του. Είχα καλούς συμπαίκτες που με βοήθησαν. Είχα καλές και κακές στιγμές. Εγώ έδινα πάντα το καλύτερο μου εαυτό. Φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις".

    Ένας παλιός παράγοντας είχε πει ότι οι παίκτες που φεύγουν, δεν έχουν τον Παναθηναϊκό στην καρδιά τους. Με σένα τι ισχύει; 
    "Ήταν ένα όνειρο ζωής, μια ευκαιρία καριέρας. Στον Παναθηναϊκό βελτιώθηκα ποδοσφαιρικά, έγινα καλύτερος άνθρωπος, με τις καλές και τις κακές στιγμές και θα έχω τον Παναθηναϊκό μέσα στην καρδιά μου".

    Έξι χρόνια έζησες πολλες καλές και κακές στιγμές. Πλέον, τι συμβουλεύεις τη διοίκηση για να φτάσει ο Παναθηναϊκός ξανά στην κορυφή; 
    "Χρειάζεται ενότητα, ομόνοια. Ο αρνητισμός δεν βοηθά. Πρέπει να υπάρξει ένα πλάνο, ένας σχεδιασμός, ώστε να επωφελείται από παίκτες που βγάζει. Να δώσει βάρος στην ακαδημία του. Να περνάει από κόσκινο τους ξένους παίκτες. Να γίνονται προσεκτικές κινήσεις σε κάθε τομέα. Αν υπάρχει πλάνο και σχεδιασμός, θα γίνουν θετικά πράγματα".

    Χάρισες λεφτά στον Παναθηναϊκό και αυτό δείχνει ότι έχεις δεθεί με την ομάδα. Θες να στείλεις ένα μήνυμα; 
    "Έδειξα ότι δεν με νοιάζουν τα λεφτά. Ήμουν από τους πιο χαμηλόμισθους και ουσιαστικά, με την κίνηση μου έπαιξα δύο χρόνια αμισθί στον Παναθηναϊκό. Μπορούσα να κάνω προσφυγή και να φύγω. Αλλά δεν είναι τα λεφτά στη μέση. Ήθελα να βοηθήσω την ομάδα σε μία τόσο δύσκολη καμπή. Αυτό είναι το καλύτερο συναίσθημα, καλύτερο από 150.000 ευρώ".

    Επειδή μιλάς πιο ελεύθερα, περιέγραψε μας λίγο την κατάσταση στην ομάδα; Και είχες ποτέ κρούση από τον Ολυμπιακό; 
    "Όλα τα παιδιά που παίζουν στο πρωτάθλημα έχουν θέματα με τις πληρωμές και πολλοί αντιμετωπίζουν βιοποριστικό πρόβλημα. Όλοι γνωρίζουμε την οικονομική κατάσταση στον Παναθηναϊκό, ξέρουμε τι αντιμετωπίζαμε, όμως δείχναμε επαγγελματίες, τιμούσαμε έναν μεγάλο σύλλογο και ήταν χαρά μας που παίζαμε. Όλοι έδειξαν ότι ήταν καλοί χαρακτήρες. Όσο για την κρούση, δεν είχα καμία επαφή. Δεν είχα και σκοπό να πάω σε άλλη ελληνική ομάδα. Ήθελα εξωτερικό. Αυτό με τραβούσε, να μετρήσω τις δυνάμεις μου και να δω αν θα αντεπεξέλθω".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad