Header Ads

  • Breaking Green News

    ΜΠΑΤΙΣΤ: "ΕΞΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ"

    Ο Μπουλντοζας Μαικ μίλησε για την επιστροφή του στους πρωταθλητές και για την επιθυμία του να σαρώσει όλους τους τίτλους τα επόμενα 2 χρόνια...

    Χαρακτηριστικά αποσπάσματα οσων δήλωσε σε αθλητική εφημερίδα:

    Για το πως νιώθει που επέστρεψε,είπε...
    "Δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν επέστρεφα στον Παναθηναϊκό. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον. Ακόμη και τον προηγούμενο Δεκέμβριο που επέστρεψα στο ΟΑΚΑ και είπα στον κόσμο ότι οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν δεν ήξερα πως θα επέστρεφα. Μπορεί να επέστρεφα ως παίκτης, μπορεί να επέστρεφα ως οπαδός, μπορεί να επέστρεφα ως προπονητής. Ακόμη κι όταν τελείωσε η σεζόν στην Τουρκία ήρθα στην Ελλάδα. Ο Παναθηναϊκός έπαιζε με τον Πανιώνιο και ήθελα πολύ να έρθω στο γήπεδο. Αλλά το ξανασκέφθηκα γιατί δεν ήθελα να προκαλέσω αναστάτωση. Κι έτσι έμεινα στο ξενοδοχείο. Είδα τον αγώνα στην τηλεόραση. Ήταν δύσκολο γιατί ήθελα πολύ να έρθω στο γήπεδο. Δεν ήθελα να δημιουργηθούν φήμες".

    Για το αν θυμάται την επιστροφή του στο ΟΑΚΑ ως παιχτης τηςΦενερ, είπε... 
    "Ναι, ήταν πολύ δύσκολο. Ήμουν στον Παναθηναϊκό για 9 χρόνια. 18.000 κόσμου φώναζαν το όνομά μου και μου έδειχναν την αγάπη τους. Κι εγώ τη δική μου γι’ αυτούς. Με αγαπάνε για όσα έχω προσφέρει στην ομάδα κι εγώ για όσα μας έχουν δώσει από τη μεριά τους. Ήταν πολύ δύσκολο. Κάθε φορά που βλέπω τον αγώνα στο βίντεο συγκινούμαι. Ήταν ένα απίστευτο συναίσθημα. Δεν μπορώ να περιγράψω τα ακριβή μου συναισθήματα. Έχω δει το βίντεο 5-6 φορές. Δεν μπορώ περισσότερες. Το έστειλα και στη μητέρα μου και στους δικούς μου ανθρώπους να το δουν. Όσο και συναισθηματικό να είναι δεν υπάρχει κανένας λόγος να το βλεπεις και να το ξαναβλέπεις. Το έχεις ζήσει. Ήσουν εκεί την ώρα που γινόταν αυτό το βίντεο. Όμως όταν το έβλεπα πάντα συγκινιόμουν".

    Πως επήλθε η συμφωνία για την επιστροφή του,είπε... 
    "Τον πρόεδρο τον ήξερα καλά από τα πρώτα χρόνια μου στην ομάδα. Μπορεί να μην είχε μια επίσημη θέση στην ομάδα όμως πάντα ήταν μέρος της ομάδας. Καθόμουν σπίτι στην Αμερική και χτύπησε το τηλέφωνο. Είδα νούμερο από την Ελλάδα και δεν το απάντησα μιας και δεν ήξερα ποιος είναι. Αν κάποιος με θέλει για κάτι σημαντικό μου αφήνει μήνυμα στον τηλεφωνητή αλλιώς δεν είναι κάτι σημαντικό. Και όταν άκουσα να λέει «είμαι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, πρόεδρος του Παναθηναϊκού», και είπα από μέσα μου, λες και δεν το ξέρω… Μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Τον πήρα τηλέφωνο και μιλήσαμε για περίπου 30 λεπτά. Για την αποχώρησή μου, το παρελθόν την κατάσταση στον ΠΑΟ. Μου είπε τι πρέπει να κάνει για να με φέρει στην ομάδα. Του ζήτησα ελάχιστο χρόνο για να το συζητήσω με τη γυναίκα μου, εγώ ήξερα.
    Είναι πολύ ωραίο που επέστρεψα. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που είμαι και πάλι στον Παναθηναϊκό. Εδώ όλα είναι καλύτερα. Είμαστε σε μια ομάδα που έχει νόμους κανονισμούς, πειθαρχία και όλοι έχουν τον ρόλο τους".

    Για το αγωνιστικό του μέλλον, είπε...
    "Στο μυαλό μου έχω ακόμη δύο χρόνια μπροστά μου. Έχω υπογράψει για ένα και το καλοκαίρι θα δούμε πως θα είναι η κατάσταση. Ελπίζω στα δύο χρόνια να έχω πάρει έξι τίτλους".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad