Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ"

    Πρώτη μεγάλη συνέντευξη από τον στραικερ του Παναθηναϊκού, Μαρκους Μπεργκ, που μίλησε για τη συνέχεια στο πρωτάθλημα, τους στόχους και την επιθυμία του να σκοράρει στα ντέρμπι...

    Αναλυτικά όσα είπε σε αθλητική εκπομπή του ΣΚΑΙ:
    Ήρθες από το Αμβούργο για ένα νέο ξεκίνημα στον Παναθηναϊκό. Τι στόχους έχεις θέσει με τη νέα σου ομάδα; 
    "Tα τελευταία 2 χρόνια στο Αμβούργο δεν ήμουν ιδιαίτερα τυχερός καθώς έκανα 3 χειρουργικές επεμβάσεις. Δεν ήταν σίγουρα η καλύτερη στιγμή στην ποδοσφαιρική μου καριέρα, αλλά ήρθα εδώ για μια καινούρια αρχή και έχω καλό προαίσθημα. Δεν αρχίσαμε πιάνοντας τα υψηλότερα στάνταρτς απόδοσης. Νομίζω όμως πως θα βελτιωθούν στη συνέχεια. Έχουμε μια νέα ομάδα. Και βλέπω πως υπάρχει καλή χημεία ανάμεσα στους νεαρούς και τους πιο έμπειρους ποδοσφαιριστές. Έχω πολύ καλό προαίσθημα και θέλω να κάνω το καλύτερο για τους συμπαίκτες μου και την ομάδα. Μαθαίνουμε νέα πράγματα κάθε εβδομάδα και πρέπει σαφώς να δουλέψουμε σκληρά. Όλα θα πάνε καλά".

    Στην χώρα σου σε φωνάζουν με το Παρατσούκλι Svarte Marcus από την εποχή που σκόραρες πολύ στην ακαδημίες της ομάδας σου; 
    "Nαι άκουσα αυτό το προσωνύμιο κάποιες φορές αλλά δεν είναι το Νιck name. Έχω διάθεση να σκοράρω αρκετά γκολ αλλά το πιο σημαντικό είναι η ομάδα να κερδίσει και να παίζουμε συνολικά καλά. Προς αυτή την κατεύθυνση θέλω και εγώ να προσφέρω και στη δημιουργία φάσεων στην ομάδα και φυσικά να βρίσκω το δρόμο προς τα δίχτυα. Αυτό θα συμβεί όμως μέσα από τη συνολικά καλή απόδοση. Εγώ θα προσπαθήσω για το καλύτερο και ελπίζω στο επόμενο ματς να πετύχω αρκετά γκολ".

    O Φιγκερόα θα ενισχύει την επίθεση. Δυο επιθετικοί, ο υγιής ανταγωνισμός μπορεί να σε βοηθήσει να αναβάσεις ακόμη περισσότερο την απόδοση σου; 
    "Εγώ είπα εξ αρχής πως θέλω να δίνω το καλύτερο εαυτό μου στην ομάδα. Ακόμη και με έναν νέο ακόμη στραικερ ο στόχος μου δεν αλλάζει, είναι να πετυχαίνω γκολ και να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει".

    Ο Παναθηναϊκός παίζει ένα καθαρό 4-3-3 και ο προπονητής επιμένει πως αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Αυτό το επιθετικό ποδόσφαιρο που ονειρεύεστε δεν έχει βγει στο γήπεδο ακόμη. Έτσι λείπει το εύκολο γκολ και δεν «κλειδώνεται» όπως λέμε ποδοσφαιρικά τα παιχνίδια. Με την εμπειρία σου που οφείλεται αυτό και δεν έχετε βρει ρυθμό;
    "Να μια καλή ερώτηση.. Προσπαθούμε σε αυτό τον τομέα και μιλάμε κάθε ημέρα για το πως θα το κάνουμε σωστά. Μερικές φορές δουλεύει όλο αυτό και άλλες φορές πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο. Αυτό εξαρτάται και από τον αντίπαλο. Δεν θέλω να αναφερθώ στα περι κλειδώματος ή τύχης. Παίξαμε και κάποια ματς όμως που ο αντίπαλος έκανε μια ευκαιρία και φάγαμε γκολ. Εμείς από την πλευρά μας πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας να κλειδώνουμε τη νίκη , να έχουμε τόσο καλή ομάδα που να παράγουμε πολλές ευκαιρίες ώστε να κερδίζουμε το ματς.
    Πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό, μετά απλά να βρούμε ρυθμό και να έχουμε το αίσθημα της νίκης. Όλα μετά θα έρθουν αυτοματοποιημένα. Πρέπει να δουλεύουμε πολύ και να επιμείνουμε σε αυτό που κάνουμε. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουμε πρόβλημα. Μέχρι τώρα αυτό κάνουμε, ρίχνουμε βάρος στη δουλειά μας. Πρέπει να πιστέψουμε στο σχέδιο και όλα τα άλλα θα έρθουν...".

    Πως θα παντρέψετε τη δουλειά, που θέλει χρόνο για να αποφέρει καρπούς, με την πίεση για θετικά αποτελέσματα; 
    "Πιστέψτε κανείς δεν θέλει να πάμε καλά περισσότερο από τους παίκτες. Δουλεύουμε κάθε ημέρα σκληρά τόσες ώρες. Δεν το κάνουμε επειδή θέλουμε να σπάμε πλάκα. Προσπαθούμε για να φτάσουμε σε ένα θετικό αποτέλεσμα. Παλεύουμε να βοηθηθούμε μεταξύ μας , να βοηθήσουμε το σύλλογο. Ευελπιστώ πως θα έρθουν καλά αποτελέσματα στα επόμενα ματς. Για αυτό πολεμάμε ... Δεν πρέπει, όμως, να λέμε πολλά βασικά πρέπει να το αποδείξουμε . Πρέπει με χαμηλούς τόνους να τα δίνουμε όλα σε προπόνηση και στο γήπεδο και θα έρθουν τα αποτελέσματα γιατί έχουμε ομάδα με ποιότητα".

    Ξέρεις πόσο ιδιαίτερα είναι τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Τα περιμένεις ανυπόμονα και θα ήθελες να υποσχεθείς κάποιο γκολ στον κόσμο του Παναθηναϊκού; 
    "Εάν ήξερα πως θα σκόραρα στάνταρ θα έδινα μια υπόσχεση. Θα κάνω το καλύτερο δυνατόν. Κάθε ματς που παίζω δίνει την ευκαιρία για σκοράρισμα. Εχουμε ποιοτική ομάδα και διεθέτω την ποιότητα και εγώ , για να κερδίσουμε αυτό το ντερμπι. Όπως μπορούμε να κερδίσουμε και κάθε άλλη ομάδα. Όμως ειδικά αυτό το παιχνίδι πρέπει να το πάρουμε και έχω καλό προαίσθημα πως θα σκοράρω. Και μετα το ματς θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι".

    Τι θα ήθελες να πεις στους οπαδούς του Παναθηναϊκού;
    "Δεν ισχύει πως πάμε στα παιχνίδια και δεν προσπαθούμε μέχρι τώρα δουλεύουμε σκληρά και προσπαθούμε πολύ και για τους εαυτούς μας και για το σύνολο. Προσωπικά προσπαθώ κάθε ημέρα να βελτιωθώ και να προσφέρω στον Παναθηναϊκό. Είμαι σίγουρος όλα θα πάνε καλά. Είναι φανταστική η ατμόσφαιρα στο γήπεδο μας , είναι τρομερό συναίσθημα να αγωνίζεσαι σε ένα γεμάτο γήπεδο και να σε στηρίζουν φανατικά οι οπαδοί σου. Η βοήθεια για εμάς είναι μεγάλη όμως δεν είναι το ίδιο εύκολο για τους αντιπάλους μας που επηρεάζονται . Για εμένα το γήπεδο πληροί όλες τις προδιαγραφές για μια καλή έδρα και όταν θα είναι γεμάτο θα είναι μοναδικό. Νιώθεις το κόσμο δίπλα σου. Είναι σαν να έχουμε έναν ακόμη παίκτη στο πλευρό μας όταν παλεύουμε για τους βαθμούς. Είναι πραγματικά σημαντικό".

    Η πιο φανατικότερη οπαδός σου είναι η κόρη σου η Τζολί , φοράει μάλιστα την πράσινη φανέλα . Πες μου δυο λόγια για την οικογένεια σου και τη ζωή σου στην Ελλάδα; 
    "Νομίζω όλοι αγαπούν την Ελλάδα και την Αθήνα. Όμορφη χώρα , όμορφη πόλη, φιλικοί άνθρωποι και το ποδόσφαιρο είναι καλό. Για εμένα προσωπικά αυτό είναι το σημαντικότερο. Να παίζω μπάλα, να είμαι σε φόρμα, να μην έχω τραυματισμούς . Αποτελεί μεγάλο κίνητρο να είσαι σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός. Θέλω να αγωνίζομαι για να κερδίζω. Αυτό συνάδει με το όνομα του Παναθηναϊκού, οι νίκες. Ο κόσμος περιμένει να κερδίζεις και αυτό είναι κάτι που μ αρέσει. Δεν ξέρω για την κόρη μου αν θα παίξει ποδόσφαιρο ίσως όταν μεγαλώσει να πάει σε μια γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι θα συμβεί. Το πράσινο πάντως της πηγαίνει είναι ωραίο χρώμα. Στην προηγούμενη ομάδα μου δεν είχα το νούμερο 9. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό όταν είσαι επιθετικός να έχεις και το ανάλογο νούμερο στην πλάτη. Και ο κόουτς μου το είπε αυτό πριν έρθω. Όταν είσαι φορ δεν μπορείς να φοράς το 16 ή το 6, όπως είχα σε άλλη ομάδα. Ετσι πήρα το 9".

    Που σου αρέσει να αγωνίζεσαι ως επιθετικός φουνταριστός όπως λέμε ή περιφερειακά; 
    "Κινούμε βασικά μέσα στη μεγάλη περιοχή εκεί μου αρέσει να σκοράρω. Όταν παίρνω την μπάλα εκεί πιστεύω πως γίνομαι επικίνδυνος. Όταν κινούμε μέσα στο κουτί, μπορώ με μια δυο επαφές να στείλω τη μπάλα στα δίχτυα, εκεί μου αρέσει να αγωνίζομαι".

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad