Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΛΑ ΧΟΨΟΝΟΥΛΗ ΜΠΑΝΑΝΑΑΑΑ...!

    Γεια σας και πάλι αγαπημένοι μου μικροί Γανυμηδούληδες! Είμαι και πάλι κοντά σας για να σχολιάσουμε τα όσα έγιναν στο αγαπημένο μας εξοχικό γηπεδάκι και να τα χώσουμε στον αιώνιο δυνάστη μας που μας άφησε να  νικήσουμε και είμαστε πολύ περήφανοι...

    Είναι πραγματικά μεγάλο κατόρθωμα για όλους εμάς αγαπημένοι μου γαυρούληδες... Αν αναλογιστείτε ειδικά ότι μας έχουν τεντώσει το σβέρκο οι βαρβάτοι με τα πράσινα τόσα χρόνια, αποτελεί πραγματικά συγκλονιστική είδηση το γεγονός ότι αποφύγαμε μία ακόμα...φάπα!!!

    Βέβαια εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν για εμάς γιατί τώρα είμαστε αναγκασμένοι να πάμε στο γήπεδο που σταυρώνουμε μία νίκη κάθε 20 χρόνια και η φάπα μοιάζει αναπόφευκτη ξανά...Δέν αντέχουν άλλο τα δύσμοιρα σβερκάκια μας...Έχουν γίνει κόκκινα σαν το αγαπημένο χρώμα της φανελίτσας μας που φοράνε τα ρωμαλέα μας αγοράκια!

    Μήπως θα ήταν καλύτερα λοιπόν γανυμηδάκια μου να τους αφήναμε(τελικά μας πρόλαβαν αυτοί!)να μας κερδίσουν στο εξοχικούλι και να έμπαινε ένα τέλος σε αυτό το μαρτύριο??? Κάναμε και εμείς μέγα λάθος Γανυμηδάκια μου!! Αφού είδαμε ότι ο δυνάστης δέν ήθελε να μας κερδίσει στο τέλος,έπρεπε να σπάσουμε τα ταμπλό ή να το διακόψουμε το παιχνίδι όπως πέρσι...για να γλιτώσουμε την ταλαιπωρία και τη φάπα-μπανάνα στο οακα!!! Μεγάλο λάθος κάναν τα γλυκά μου κόκκινα αγόρια...Κλάψ...

    Στην τελική αγαπημένοι μου γαυρούληδες,δέν μπορούμε να πούμε πώς η φετινή χρονιά δέν ήταν πετυχημένη!!! Πήραμε το κυπελλάκι(δωράκι) μας οπότε πετύχαμε το στόχο μας!!! Φτάνει και περισσεύει νομίζω!! Είναι ανάγκη να μπαίνουμε στη διαδικασία να κοντραριζόμαστε με τον δυνάστη μας και να παρατείνουμε τις φάπες...??? Αυτό που έχουμε πλέον δέν είναι σβέρκο...Μενού με φάπες είναι!!!

    Υ.Γ.1) Μα ρε γαυρούληδες μου τι σούπερ ορθογραφία που ξέρουμε! Χαραμιστήκαμε τόσα χρόνια στα σχολεία της Τρούμπας... τα πανό μας είναι για να τα πάρει ο Μπαμπινιώτης και να τα βάλει στην επόμενη έκδοση του ελληνικού λεξικού...!

    Θα επανέλθω σύντομα...Φιλάκια γλυκούληδες γανυμηδούληδες μου!!

    Editorial: O δικός σας...Γανυμηδούλης.

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad