Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΤΕΤΟΙΑ... ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΑ!

    Γεια σας σύνγαυροι κλαψούριδες αγαπημένοι μου! Είμαι το νέο μέλος της παρέας του Greenarea και είμαι εδώ για να λέω αλήθειες και μόνο αλήθειες μπας και βάλουν λίγο μυαλό οι βαρβάτοι με τα πράσινα...








    Είμαι ο γνωστός σε όλους μας από το σήμα της αγαπημένης μας ομάδας,ο Γανυμήδης...(το άγαλμα μου βρίσκετε στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι) Ξέρετε λίγο πολύ την ιστορία μου...Ήμουν ο φλωράκος(και κάτι παραπάνω...) του Δία και μαζί του έκανα τα καλύτερα πάρτυ με...ούζα!!!

    Να σας πω την αλήθεια...νιώθω λιγάκι άβολα αγαπημένοι μου Γανυμήδηδες γιατί δεν έχω συνηθίσει να γράφω σε...πράσινα σάιτ. Εγώ είμαι συνηθισμένος στο δικό μας το κοκκινάκι-ροζάκι που ταιριάζει γάντι στους παικταράδες μας! Κουκλάκια ζωγραφιστά είναι βρε με το κοκκινάκι!!! Δέν πειράζει όμως...Θα τα χώνουμε εδώ παρεούλα στους Παναθηναικούς και θα τους μαλώνουμε που μας ρίχνουνε φάπες μέσα στο γήπεδό μας...

    Φτάνουν οι συστάσεις...Ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό...Ας τα πάρουμε από την αρχή...!!!

    Καλά ρε κόκκινα γαυράκια μου...Τι φάπα ήταν αυτή που φάγαμε πάλι στο εξοχικό μας?? Ειλικρινά έχουμε χορτάσει από φάπες...Το μέλλον δείχνει εξαιρετικά μαύρο μετά από αυτή τη φάπα γιατί αν πάμε στο Ο.Α.Κ.Α. θα την φάμε ξανά (την φάπα...),όπως κάνουμε τόσα χρόνια τώρα!!! Δύσκολα τα πράγματα για εμάς λοιπόν...

    Σφαχτήκαμε όντως συνγαυράκια μου...Μας έσφαξε ο Μπατίστ με τον Διαμαντίδη.Τι χασάπηδες είναι αυτοί καλέ??? Πο πο πο Παναγία μου!! Κηδεία μας κάνανε μέσα στο αγαπημένο μας ΣΕΦ...Για να λέμε την αλήθεια όμως,μήπως τελικά αυτό το γήπεδο είναι πιο αγαπημένο για τους Παναθηναικούς?? Δεύτερο σπίτι τους το έχουν κάνει οι άτιμοι!! Εξοχικό με λίγα λόγια...

    Και στη μπάλα πάμε λίγο...τι ήταν αυτό που πάθαμε αγαπημένοι μου μικροι Γανημίδηδες...Θα φέρναμε τον Πιζάρο τον παιχταρά δήθεν...και μετά ξαφνικά είδα πρωτοσέλιδα στις αγαπημένες μας προβατοφυλλάδες που έλεγαν πώς έχει πολλά προβλήματα...Μα πάλι κωλοτούμπα κάναμε?? Τόσες κωλοτούμπες ούτε ο άντρακλας ο Ιωάννης Μελισσανίδης πιά!! Νισάφι...
    ------------------------------------
    Σας το είπα εγώ το μέλλον ήταν...τι μαύρο, κατάμαυρο δηλαδή...πάλι χάσαμε και στο Ο.Α.Κ.Α! Αγαπημένοι μου Γανυμήδηδες...Τι κάνετε? Όχι πολύ καλά πιστεύω μετά και τη νέα φαπούλα μας στο μπάσκετ...

    Έτσι και γω γαυράκια μου...Μια από τα ίδια....

    Ελάτε να ενωθούμε όλοι μαζί να σκούξουμε για τη διαιτησία ξανά γαυράκια μου...Να σκούξουμε να ακουστούμε μέχρι την Αμερική!! Μας ξέσκισαν πάλι οι γκρίζοι λύκοι! Περπατάω στο δρόμο και βλέπω λύκους να με κυνηγούν! Τί την κάνανε πάλι την ομαδάρα μας γαυράκια μου? Ο Μπουρούσης ο αγαπημένος μου έφαγε τάπα από το καλάθι το ίδιο!! Ο Μίλος με τον Σπανουλάκο μου κοίταζαν να κάνουν νταηλίκια και φάγαμε 10 πόντους απο τεχνικές ποινές!!

    Αλλά εμάς αγαπημένα μου γαυράκια δεν μας φταίνε αυτά! Εμείς βάλαμε στόχο τους γκρίζους λύκους! Αυτούς πρέπει να κυνηγήσουμε να φύγουν απο την Αθήνα να ξαναγυρίσουν στα βουνά!

    Δέν αντέχω άλλες φάπες, θέλω διακοπές στη Μύκονο!!! Πότε θα τελειώσουν επιτέλους αυτοί οι τελικοί...? Θέλω να σκούζω από τις...φάπες γαυράκια μου!! Δέ μπορώ άλλο!!!

    Ελπίζω απόψε στο Σ.Εξοχικό.Φ να μην μας κλείσουμε το σπίτι πάλι, ελπίζω να μην έχουμε πάλι άγρια παρκαρίσματα(φώτο) από πίσω... αλλά δέν έχει νόημα να παίξουμε εκεί αφού είναι το εξοχικό τους...

    Πρέπει να ζητήσουμε αλλαγή έδρας γαυράκια μου! Το πολυαγαπημένο μας Σ.Εξοχικό.Φ. το κάνανε δικό τους γήπεδο, μαγαζάκι τους!!!

    Σας φιλώ τώρα...θα τα πούμε αύριο Πέμπτη.


    Υ.Γ.1) Η Στήλη αυτή δημιουργήθηκε μετά από απαίτηση αναγνωστών μας...και εγκαινιάζεται με νέο αρθρογράφο όπως δημοσιεύσαμε χθες με σχετική ανάρτηση, ως απάντηση στα προβατοειδή κομπλεξικά φερεφωνάκια...Kύριος Πρόεδρος(εφ.ΨευτοΠρωταθλητής & σαιτ gazzetta.gr) και Dr.Hase(εφημερίδα & σαιτ Gay-ros.gr).


    Editorial: O δικός σας...Γανυμήδης.

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad