Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΟΣΤΑΝΤΖΟ..."

    Αγαπημένα μου μικρά Γανυμηδάκια...να 'μαι πάλι εδώ!!! Έχω σκάσει μωρέ από τις ζέστες και έχω πάρει με τη σειρά τις παραλίες(Μύκονο)! Από τη μία οι ζέστες και από την άλλη οι φάπες που έφαγα από τον αιώνιο δυνάστη μας, με έχουν κάνει να μην ξέρω προς τα που να κάνω...


    Προσπαθώ να ξεπεράσω το σοκ της φάπας,αλλά μάταια..Έχω ακόμα δαχτυλιές στο σβέρκο μου!! Να είναι τα δάχτυλα του Μπατίστ..του Διαμαντίδη ίσως??? Μπορεί να είναι και του Καλάθη...Έτσι και αλλιώς όλοι με σβέρκωσαν αγαπημένοι μου μικροί Γανυμηδούληδες...Μου τίναξαν το σβέρκο στον αέρα!!!

    Άαααχ...τι να κάνει κάνεις γαυρέλια μου....

    Τέλος πάντων πάμε στα δικά μας...άκουσα ότι πήραμε τερματοφύλακα έναν Κονστάντο...

    Να σας πω λίγο κάτι??? Κονστάντο λένε και τη γιαγιά μου στο χωριό!!! Αυτηνής όμως γιατί δεν την κάνανε πρόταση???

    Αλλά έχουνε και έναν τρόπο όμως οι προβατοφυλλάδες μας να τα παρουσιάζουν όλα όπως θέλουν ε??? Πήραμε ένα τελειωμένο αριστερό μπακ από τη Σιένα και τον βαφτίσαμε "κόλπο γκρόσο"...Άαααχχχχ... Ποτέ δε θα βάλουμε μυαλό τελικά... Μας κυνηγάει η αμορφωσιά και η αγραμματοσύνη μας!!!! Ότι μας πουλάνε αμάσητο το κατεβάζουμε αμέσως... Κ μετά παρεξηγιόμαστε που μας λένε πρόβατα...!!!

    Δαφνοστεφανωμένοι μου μικροί Γανυμηδούληδες φεύγω τώρα... Πάω να πιω ένα ποτάκι να πάνε τα φαρμάκια κάτω... Αύριο έχω ραντεβού με φυσιοθεραπευτή γιατί οι φάπες μου τσάκισαν το σβέρκο και κάτι άλλο...!!!

    Μιλάμε σύντομα...!!! Φιλάκια γλυκά αγόρια μου!!!


    Εditorial:Ο δικός σας...Γανυμηδούλης.  

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad