Header Ads

  • Breaking Green News

    "ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ...."

    Γειά σας Γανυμηδάκια μου... Δέν έχω καθόλου όρεξη σήμερα λαχταριστά μου αγοράκια...Και πώς να έχω άλλωστε???Αποδείχτηκε πλέον πώς είμαστε η πιο σιχαμερή ομάδα της Ελλάδος...


    Όχι οτι δεν το ξέραμε βέβαια...και η κουτσή Μαρία το ήξερε..απλά τόσα χρόνια το κρατούσαμε ώς φήμη απλά...

    Πλέον επιβεβαιώθηκε περίτρανα πώς είμαστε λαός του κώλου...Και γενικά ομάδα του κώλου..

    Άχ αγαπημένα μου μικρά κόκκινωπά Γανυμηδουλίνια μου...Τί ήταν να το πάθουμε και αυτό!!!Ο Πρόεδρός μας έστηνε παιχνίδια πιο συχνά και απο ότι στήνουν οι ψαράδες παραγάδια...Μαζί με τον άλλο χοντρούλη κύριο,τον Αχιλλέα,που για να καταλάβετε πόσο χαζούληδες είμαστε,μπλέξαμε μαζί του και τώρα μας παίρνει και εμάς στον πάτο...Η βλακεία μας άλλωστε είναι το σήμα κατατεθέν γλυκά μου παιδάκια!!!

    Τώρα σκούζουμε γιατί μας τσούζει και μας πονεί και τα βαζελάκια γελάνε μαζί μας....Αλλά δεν πειράζει,ας γελάνε τα βαζελάκια....Ο μόνος που δεν θα γελάει πλέον θα είναι ο πολυαγαπημένος μου άντρακλας...Ο Μπουρού φυσικά κουτά μου αγόρια!!!

    Ο καημένος ο Γιαννάκης...Έπαιρνε ντόπα ο καλός μου μπάς και σταυρώσει κανα πρωτάθλημα,αλλά εκτός απο ντόπα έφαγε και φάπες...ξανά...

    Τζάάάάάμπα και βερεσέ ο καλούλης μου χάλασε το στομαχάκι του...Τώρα έχει και χαλασμένο στομαχάκι και χαλασμένο σβέρκο απο τις φάπες του 6στερου.,..Είναι για γενικό σέρβις ο Γιαννάκης μου πλέον...Για ρεκτιφιέ θα τον πάμε...

    Τώρα που το σκέφτομαι....Και στη μπάλα αλήτες και στο μπάσκετ...

    'Ααααααχχχ......Σαν σύλλογος βρωμάμε πιο πολύ και απο βασιλικό κουνάβι προβατάκια μου....

    Σας φιλώ γλυκά...Πάω να πείσω το δικαστήριο οτι είμαστε αθώοι.....Φιλάκιααα....θα τα πούμε!!!


    Editorial: Ο δικός σας... Γανυμήδης.
     

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad