Header Ads

  • Breaking Green News

    ΠΑΤΕΡΑΣ: "ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ... ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ"

    O Νικόλας Πατέρας ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή του Κυριάκου Θωμαίδη, μίλησε για τα τελευταία γεγονότα και τα πρόσωπα που εμπλέκονται...

    Ο μέτοχος  της ΠΑΕ Παναθηναϊκός ρωτήθηκε για τους ισχυρισμούς του Αχιλλέα Μπέου που τον χαρακτήρισε καταδότη και είπε:
     "Δεν γνώριζα ότι υπήρχε έρευνα, δεν έχω καμία σχέση με την υπόθεση και δεν έχω καμία σχέση με το στοίχημα και τον τζόγο. Ποτέ δεν έχω παίξει ούτε ΠΡΟ-ΠΟ"


    Και συνέχισε ο Πατέρας: "Μετά τη διαμάχη που είχαμε σε ένα συμβούλιο της Σούπερλιγκ, δεν έχω ασχοληθεί ξανά μαζί του. Έχω κάνει αγωγή και δεν έχω καμία όρεξη να σχολιάσω τα λεγόμενα του Μπέου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι κύκλοι θέλουν να στρέψουν αλλού την υπόθεση".

    Για τα λουλούδια που αναφέρονται σε διάλογό του με τον Μάκη Ψωμιάδη και αποδέκτη τον Σοφοκλή Πιλάβιο, ο Νικόλας Πατέρας είπε πως δεν εννοούσε ποτέ για οποιαδήποτε μορφή πίεσης στον πρόεδρο της ΕΠΟ:
    "Είπα ότι θα του στείλω και εγώ λουλούδια σε κάποια γιορτή. Είναι καθαρό, ξεκάθαρο όταν κάναμε αυτή την αναφορά ότι του στείλαμε λουλούδια".

    Στο τέλος ρωτήθηκε σχετικά με τη σχέση του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, στην οποία μπήκε ανάμεσα το ποδόσφαιρο, ο Νικόλας Πατέρας είπε :

    "Δεν πιστεύω ότι χάλασε από το ποδόσφαιρο. Μπήκαν πολλοί καλοθελητές ανάμεσα σε δύο προέδρους δύο ομάδων, κάτι που συμβαίνει συχνά σε αυτόν τον χώρο που δρα ανταγωνιστικά. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον κ. Μαρινάκη, εκτιμώ τη φιλία που είχαμε. Άλλωστε αν ακούσετε κάποιες συνομιλίες μου, έχω πει ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτά".


    Editorial:(greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad