Header Ads

  • Breaking Green News

    ΣΙΣΕ: " ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ"

    Ο Τζιμπριλαρος μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο twitter έστειλε το δικό του μήνυμα στους οπαδούς του παναθηναϊκού για την νέα χρονιά...

    Διαβάστε παρακάτω τι έγραψε ο Γάλλος σούπερ σταρ για τον Παναθηναϊκό και τι του απαντούσαν οι οπαδοί...

    "Πραγματικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του Παναθηναϊκού και να τους πω ότι για πάντα θα είναι στην καρδιά μου", αυτό το έγραψε το απόγευμα...

    Και συνέχισε... "Πραγματικά θέλω να στηρίξετε την ομάδα. Οι παίκτες έχουν ανάγκη όλη τη θετική σας ενέργεια. Να είστε κοντά στην ομάδα προκειμένου να μπορέσουμε να ξαναπάρουμε αυτά που μας ανήκουν, το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ", (με κεφαλαία το THE TITLE AND THE CUP).

    Μετά από μία ώρα και ενώ οπαδοί του παναθηναϊκού σχολίασαν, ο Σισε τους ευχαρίστησε... "Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις, θα είμαστε σε επαφή", για την νέα του ομάδα είπε... "Νέα σεζόν, νέα ομάδα. Η Ρώμη είναι φανταστική πόλη, πραγματικά πανέμορφη".

    Αργά το βράδυ της Κυριακής ο Σισε ήταν ξανά ον -λαιν στο προφίλ του, γράφοντας... "Είμαι σίγουρος ότι ο Παναθηναϊκός θα κατακτήσει έναν τίτλο φέτος. Εμπιστεύομαι τους συμπαίκτες μου"

    Και ένας φίλος του Παναθηναϊκού του έγραψε "αυτό θα είναι δύσκολο χωρίς εσένα", με τον Σισε να απαντάει..."Έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά".

    Κάποιος άλλος φίλιος της ομάδας εξέφρασε την ελπίδα του ο Γάλλος είναι πρωταθλητής με την Λάτσιο και του χρόνου Παναθηναϊκός και Λάτσιο να παίξουν ναζί στο Champions League.

    Και ο Σισε απάντησε ξανά για τελευταία φορά..."Το ελπίζω, φίλε μου".


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad