Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΑΖΑΡΟΣ: "ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΤΑΜΠΛ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ"

    Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος στην πρώτη του συνέντευξη για τη νέα χρονιά, μίλησε για όλους και για όλα...



    Αναλυτικά όσα είπε ο Χριστοδουλόπουλος:

    -Πέρυσι δεν έκανες προετοιμασία, φέτος είσαι υγιής, πιστεύεις ότι θα είναι η χρονιά σου;

    «Για μένα πέρσι ήταν δυστύχημα το ότι δεν έκανα προετοιμασία. Μόνο εγώ ξέρω πως με χτυπούσε και ποιες ήταν οι αδυναμίες μου, επειδή δεν είχα συμμετάσχει στην καλοκαιρινή προετοιμασία. Φέτος προσπαθώ να δώσω το 100% σε κάθε προπόνηση έτσι ώστε να έχω μεγαλύτερη διάρκεια στα παιχνίδια».

    -Τι είναι αυτό που θέλει ο προπονητής να δείξει φέτος η ομάδα από πλευράς τακτικής;

    «Αυτά που έδειξε και στο πρώτο φιλικό η ομάδα. Δηλαδή το πρέσινγκ, η καλή κυκλοφορία και να παίζουμε συνέχεια επιθετικά. Με το που παίρνουμε την μπάλα να προσπαθήσουμε να «σκοτώσουμε» τον αντίπαλο κάνοντας κατευθείαν επίθεση. Αυτά τα τρία στοιχεία πρέπει να κρατήσουμε. Ειδικά στο ελληνικό πρωτάθλημα, η πίεση στις μικρότερες ομάδες είναι ένα στοιχείο «κλειδί» που μπορεί να μας βοηθήσει, να μας δώσει βαθμούς, νίκες και καλό ποδόσφαιρο».

    -Στο σύστημα που παίζει ο προπονητής οι ακραίοι πρέπει να πατάνε περιοχή. Στο φιλικό με την Λεχ Πόζναν πολλές φάσεις τις δημιούργησες εσύ και ο Λέτο...

    «Τα δικά μου τα στοιχεία φαίνονται καλύτερα όταν βρίσκομαι κοντά στην περιοχή και αυτό το σύστημα με βολεύει πολύ. Νομίζω ότι τα προηγούμενα χρόνια δεν γινόταν τόσο πολύ για κάποιους λόγους που ίσως ευθύνονται σε μένα, ίσως και σε άλλους. Το προσόν μου είναι ότι μπορώ να τελειώσω τη φάση είτε με ασίστ είτε με δικό μου γκολ και είναι θετικό ότι πρέπει να βρίσκομαι κοντά στην περιοχή».

    -Γράφτηκε κάποια στιγμή πέρυσι ότι προτιμάς να παίζεις στην αριστερή πλευρά και δεν θέλεις να παίζεις δεξιά, έχει βάση κάτι τέτοιο; Ισχύει;

    «Οχι, δεν είχε καμία βάση. Αν θα προτιμούσα κάτι παραπάνω από όλα, είναι να παίζω όσο το δυνατόν πιο κοντά στην περιοχή. Από εκεί και πέρα, νομίζω ότι μπορώ να αντεπεξέλθω σε όποια πλευρά και αν παίξω. Κάποια στιγμή ίσως να νόμιζα και εγώ ότι δεν είναι τόσο καλά δεξιά. Με τα παιχνίδια όμως είδα ότι μπορεί να είναι και το ίδιο. Ειδικά το τελευταίο παιχνίδι με την ΑΕΚ στα play off ,που για μένα ήταν πολύ καλό, με έκανε να αλλάξω τον τρόπο σκέψης μου».

    -Ονειρεύεσαι τη μεταγραφή σε ένα άλλο πρωτάθλημα;

    «Ο οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής θα ήθελε να δοκιμάσει στο εξωτερικό. Σίγουρα εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα. Να μην πιάσουμε πάλι τη συζήτηση για τα «στημένα», τι γίνεται στην Ελλάδα σε επίπεδο γηπέδων και εγκαταστάσεων. Από εκεί και πέρα, τι να κάνω τώρα, σχέδια; Να πω ότι θα ήθελα να ανανεώσω; Ότι δε θα ήθελα; Θα ήθελα να μείνω ή θα ήθελα να φύγω; Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει, εγώ αυτό ξέρω».

    Με την ευκαιρία της ερώτησης περί των δημοσιευμάτων για κρούσεις από ομάδες του Campionato, ο Χριστοδουλόπουλος ξέσπασε:

    «Δεν υπάρχει τίποτα! Περίμενα να έρθει κάποια στιγμή να μιλήσω γιατί και πέρυσι με κάποια δημοσιεύματα στεναχωρήθηκα πολύ. Με βάλανε σε ένα "τριπάκι" περίεργο. Είχε βγει ένα δημοσίευμα πέρυσι που έλεγε ότι εγώ ζήτησα να φύγω. Δεν το έχω κάνει. Αυτό το δημοσίευμα θα μπορούσε να γυρίσει μπούμερανγκ για εμένα. Όπως αυτά περί Τζένοα, Νάπολι. Σαλερνιτάνα και εγώ δεν ξέρω ποια άλλη. Δεν υπήρχε τίποτα, ειλικρινά. Δεν ξέρω πως βγαίνουν και είναι όλα φήμες. Ημουν διακοπές και με σταματούσε κόσμος στο δρόμο να με ρωτήσει.

    Ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος έδειξε απόλυτα ταυτισμένος με το δόγμα το "εμείς" είναι πιο σημαντικό από το "εγώ" που πρέπει να πρυτανεύει σε μία ομάδα, ενώ ήταν ιδιαίτερα αιχμηρός στην αναφορά του για όσα βιώνει τον τελευταίο καιρό το ελληνικό ποδόσφαιρο».

    -Πως θα ήταν μια πετυχημένη χρονιά για σένα, με πόσα γκολ και πόσες ασίστ θα τη θεωρούσες επιτυχημένη;

    «Πετυχημένη χρονιά θα ήταν για μένα με μηδέν γκολ, μηδέν ασίστ και νταμπλ! Μόνο αυτό. Πέρσι εγώ μπορεί να πήγα καλά και να είχα μια σειρά καλών παιχνιδιών, αλλά στο τέλος τι κέρδισα; Τίποτα...».

    -Σαν Έλληνας διεθνής ποδοσφαιριστής, τι μήνυμα στέλνεις σε αυτούς που είναι υπεύθυνοι για όσα βλέπουμε στο ελληνικό ποδόσφαιρο;

    «Δε νομίζω ότι χρειάζεται να στείλουμε κανένα μήνυμα. Από τη στιγμή που βγήκαν τα πράγματα όλα, να το πούμε λαϊκά "στη φόρα", νομίζω ότι πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες τιμωρίες για όλους. Όποιος και αν εμπλέκεται, για να παίζονται στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου οι αγώνες και τα πρωταθλήματα».


    -Σε ανησυχεί το ενδεχόμενο να μην υπάρξει καμία τιμωρία ούτε αυτή τη φορά;

    «Βέβαια, πάρα πολύ. Δε θα ήθελα να το σκέφτομαι καθόλου. Οταν βλέπεις ότι βγαίνουν δημοσιεύματα που αφορούν την ομάδα σου και είσαι στημένος σε κάθε παιχνίδι, γιατί πας και παίζεις; Καλύτερα να κάτσω σπίτι μου, δεν υπάρχει λόγος. Όπως τα παιδιά που πήγαν το 2008 να πάρουν το πρωτάθλημα στην Ξάνθη και έμαθαν μετά από τρία χρόνια ότι ήταν "στημένοι". Τι φιλοδοξίες να έχεις μετά; Μετανιώνεις, στεναχωριέσαι, λες γιατί δεν πήγα καλά, δεν πήρα το παιχνίδι και το πρωτάθλημα, και τελικά μαθαίνεις ότι είσαι "στημένος"».


    -Τα πρώτα χρόνια σου στον Παναθηναϊκό, ο κόσμος ήταν πιο ζεστός. Υπήρχαν μεγάλοι παίκτες, μεγάλες πωλήσεις στα διαρκείας, φέτος τα πράγματα είναι πιο μαζεμένα. Πώς το εκλαμβάνεις;

    «Δεν πειράζει που δεν υπάρχουν αυτά. "Αγάλι - αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι" που λένε. Πιστεύω ότι αν πάμε σιγά-σιγά και βήμα-βήμα, όλα θα γίνουν. Καλύτερα αθόρυβα, παρά με τυμπανοκρουσίες».


    -Εχεις ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο, τι υπάρχει στο μυαλό σου;

    «Δε ξέρω, δε μου έχει πει κανείς τίποτα. Μου αρέσει να μιλάω ειλικρινά, με τη γλώσσα της αλήθειας. Έχω ένα χρόνο συμβόλαιο και αυτή τη στιγμή πάω να εξαντλήσω το συμβόλαιο που έχω με τον Παναθηναϊκό».

    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad