Header Ads

  • Breaking Green News

    ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΠΡΑΣΙΝΑ!

    Όπως αναμενόταν πρώτη μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό είναι ο Βίκτορ Βιτόλο, ο οποίος μετά την άρνηση του να παραμείνει στον ΠΑΟΚ και τη νέα σεζόν, βρέθηκε το απόγευμα στα γραφεία της  ΠΑΕ και υπέγραψε για 3 χρόνια...(+ ευχαριστήρια δήλωση...)




    Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Τριφυλλιού αναχωρεί άμεσα από την Αθήνα  για  Κίτζμπουελ, εκεί όπου προετοιμάζεται η υπόλοιπη ομάδα.

    Ο Πορτογάλος τεχνικός των Πρασίνων, θα έχει την ευκαιρία να έχει τον παίκτη στη διάθεσή του από το πρώι της Πέμπτης . Πάντως, ο Ισπανός μέσος δεν θα έχει την δυνατότητα να αγωνιστεί στα δύο φιλικά της ομάδας με Σίβασπορ και Κολωνία, καθώς πρέπει πρώτα να λύσει επίσημα το συμβόλαιό του με την ομάδα του Βορρά.

    Ο ίδιος πάντως με γραπτή του δηλώσει ευχαρίστησε τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, εξηγώντας πως δεν ήταν οικονομικοί οι λόγοι της αποχώρησης του, αλλά προσωπικοί...!

    Αναλυτικά η δήλωση του: 

    "Μετά από δύο χρόνια,ήρθε η ώρα να ολοκληρώσω τη συνεργασία μου με τον ΠΑΟΚ. Σε αυτό το διάστημα έδωσα τα πάντα στην ομάδα, πέρασα ωραίες στιγμές και αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένος γι' αυτά που έζησα. Κάποιοι προσωπικοί λόγοι όμως, με ανάγκασαν από τον περασμένο Απρίλιο να ζητήσω την αποδέσμευσή μου από την ομάδα για προσωπικούς λόγους. Τονίζω και πάλι πως οι λόγοι είναι προσωπικοί και όχι οικονομικοί, οπότε αυτά που γράφονται τις τελευταίες μέρες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτό επιβεβαιώνεται, από τη στάση που κράτησα ως το τέλος.




    Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ για την αγάπη που με περιέβαλαν.


    Τους συμπαίκτες μου για την άψογη συνεργασία.


    Τη διοίκηση που ήταν πάντα στο πλευρό μου.


    Και όλους μαζί, για τη συμπαράσταση στις δύσκολες στιγμές που πέρασα πέρσυ, εξ αιτίας του σοβαρού τραυματισμού μου.


    Αισθάνομαι ότι φεύγοντας, αφήνω πίσω μου μόνο φίλους


    Βίκτορ Βιτόλο".

    Εditorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad