Header Ads

  • Breaking Green News

    ΛΕΤΟ: "ΕΛΑΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ..."

    O Αργεντινός παιχταράς και σκόρερ στον αγώνα με την Οντένσε κάλεσε τον κόσμο να γεμίσει το OAKA στον επαναληπτικό...(+Δηλώσεις Σιμάο, Σαριέγκι και Μπουμσόνγκ)

    -Αναλυτικά δήλωσε...

    "Καλώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού να έρθει στο ΟΑΚΑ, για να νικήσουμε τους Δανούς και να πάρουμε την πρόκριση"

    Και πρόσθεσε:

    "Είχα πει ότι θέλω να πετύχω περισσότερα γκολ τη φετινή χρονιά στον Παναθηναϊκό. Το σημερινό γκολ ήταν πολύ σημαντικό για μένα και για την ομάδα μου".

    Για τον Φερέιρα που τον χρησιμοποιήσε στην κορυφή της επίθεσης, είπε:

    "Ήταν κάτι διαφορετικό για μένα, αλλά είμαι διατεθειμένος να κάνω ό,τι μου πει ο προπονητής μου."
    --------------------
    Δηλώσεις επίσης έκαναν και οι Σιμαο, Σαριεγκι και Μπουμσόνγκ...

    Σιμάο:

    Αποκάλυψε τις δύο ομάδες που του έχουν κάνει πρόταση...


    "Έχω δύο προτάσεις. Μία από την Ρωσία και μία από την Ουκρανία. Η μία είναι η Λοκομοτίβ Μόσχας και η άλλη η Καρπάτι Λβιβ. Μου δίνουν καλύτερα χρήματα και καλύτερο συμβόλαιο.


    "Αν θέλουν να με κρατήσουν ας μου το πουν. Θα το συζητήσω με την οικογένειά μου. Θα δούμε τί θα γίνει στο τέλος της εβδομάδας".

    Σαριέγκι:

    "Δεν δείξαμε την απαραίτητη προσοχή στο τέλος του ματς. Δεχτήκαμε αυτό το γκολ και δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Είμαι πολύ αισιόδοξος για την ρεβάνς"

    "Το 1-1 δεν είναι κακό αποτέλεσμα για εκτός έδρας ματς. Μπορούμε να πάρουμε την πρόκριση στην Αθήνα. Θα είμαστε πιο έτοιμοι. Έχουμε ξεκινήσει μόλις έναν μήνα την προετοιμασία. Πλέον γνωρίζουμε τον αντίπαλο. Θα είμαστε πιο έτοιμοι".

    Μπουμσόνγκ:

    "Όταν δέχεσαι γκολ στο τελευταίο λεπτό, αναμφίβολα σε στεναχωρεί. Στην Αθήνα πρέπει να πετύχουμε νίκη που θα μας δώσει την πρόκριση. Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε. Αν δείξουμε το πρόσωπο που πρέπει, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Το γκολ που βάλαμε αποτελεί αβαντάζ για εμάς"

    "Το θετικό είναι ότι αγωνιζόμαστε σπίτι μας και είμαστε εμείς το φαβορί. Έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία να προκριθούμε. Θα είναι δύσκολο όμως".

    "Οι αντίπαλοι θα έρθουν χωρίς άγχος και πρέπει να το προσέξουμε πολύ. Είναι μια πολύ καλή ομάδα με νέους παίκτες. Κι αυτό που σας είπα, δεν θα νιώθουμε καθόλου πίεση. Δεν πρέπει να τους υποτιμήσουμε."
    ------------------


    Editorial: (greenarea team)

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad